Dan moet ze voor de volledigheid haar mister nog even roepen, die het gerecht afkeurt:quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"
Mijn vriend heeft een bedrijf en dingen die daarover gaan hoeven niet zo makkelijk vindbaar te zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin, Mini rulez...zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn wandaden? En hou eens op met die vervelende spoilerteksten, iedereen klikt er toch wel op.
En dan het gerecht door de keuken smijten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet ze voor de volledigheid haar mister nog even roepen, die het gerecht afkeurt:
"It's fucking cold! Take it back, what a fucking disgrace!"
Oh, natuurlijk! Dankje voor de volledigheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan het gerecht door de keuken smijten.
Strak en zwart maar wel sexy.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak?.
*nieuwsgierig*.
De vorige afleveringen welquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk! Dankje voor de volledigheid![]()
Gisteren bij Hell's Kitchen was het ook weer raak, hoewel hij niet met eten heeft gesmeten
Ja hahaha, ik vind de hamburgerworp nog steeds het mooist. Die spatte zo mooi uit elkaar tegen de muurquote:
dat dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Strak en zwart maar wel sexy..
Nee, ik en mijn lijn hebben het nog niet aangedurfd. Hoewel, nu ik toch low-cal eet vandaag, kan ik wel die soufflé makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"
Heb jij alleen maar zwart in de kast hangen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Strak en zwart maar wel sexy..
Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan het gerecht door de keuken smijten.
Idd. Ik heb wel een aardig aantal zwarte bh's, maar toch ook een hoop in kleur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij alleen maar zwart in de kast hangen dan?Dat lijkt me ook maar saai
.
Welnee, dat nou ook weer niet. Ik zal zo wel even een fotootje maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij alleen maar zwart in de kast hangen dan?Dat lijkt me ook maar saai
.
Mijn meneer ook niet hoor. Gelukkig maar, ik zou er bloednerveus van wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doenDie is veel te zoet, die eet ook aangebrande en mislukte dingen gewoon op
Ik wil niet weten hoeveel beha's jij hebtquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd. Ik heb wel een aardig aantal zwarte bh's, maar toch ook een hoop in kleur.
Wel een hoop dezelfde modellen in een ander kleurtje uitgevoerd.
Wat liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doenDie is veel te zoet, die eet ook aangebrande en mislukte dingen gewoon op
Inderdaad, da's net alsof je je kind voor een Jean-Claude van Damme-film zet en dan gaat zeuren als er iemand in elkaar geslagen wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Er was pas geleden ophef in Engeland, dat Gordon in zijn programma meer dan 100x fuck had gezegd. Ouders spraken er schande van en wilden dat Channel4 hem ontsloeg. Kom op zegje weét dat je dat kan verwachten als je zijn programma op zet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Inderdaad, da's net alsof je je kind voor een Jean-Claude van Damme-film zet en dan gaat zeuren als er iemand in elkaar geslagen wordt.
Ow, dat is èrgquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:54 schreef Muis006 het volgende:
Mijn meneer heeft één keer een appeltaart laten vallen en toen keek ik hem zo boos aan dat ie voortaan nergens meer aan durft te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ow, dat is èrg![]()
Mijn meneer heeft een keer een chocoladecake voor me gebakken toen 'ie wat goed te maken had!Was dat nadat jij zijn lievelingseten had gemaakt en het helemaal zelf had opgegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(geweldig overigens!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel beha's jij hebt. Ik heb er nu 5, incl een sportbeha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow, dat is èrg![]()
Mijn meneer heeft een keer een chocoladecake voor me gebakken toen 'ie wat goed te maken had!Ja en hij was net een half uur uit de oven ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij voelde zich superschuldig.
En hoe krijgt je mister het voor elkaar om een droge chocoladecake te maken?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat nadat jij zijn lievelingseten had gemaakt en het helemaal zelf had opgegeten?(geweldig overigens!)
Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mensen die op basis van een regeltje op Fok menen te weten hoe hun leven er uit ziet
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nu maar een paar, waarvan 3 echt lekker zittende. Twee van Marlies Dekkers en 1 net zo dure van een ander goed merk waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
PrimaDonna? MarieJo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb er nu maar een paar, waarvan 3 echt lekker zittende. Twee van Marlies Dekkers en 1 net zo dure van een ander goed merk waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet
Dit had ik niet aan moeten klikken. Ik zit in de computerzaal op de uni.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn setje online gevonden: http://www.lace.dk/shared(...)_width_7a033f2f.jpeg
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
Damn, dat zal wat geld gekost hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook wel veel, maar heel veel zijn er te groot of te klein. Op dit moment zijn er een stuk of 4 die enigszins redelijk van vorm zijn, maar die hebben wel weer naden dus als de tijd van strakkere shirtjes en minder laagjes er weer aankomt moet ik toch echt op zoek naar nieuwe.
Are you pondering what I'm pondering?
Goed dat je het even zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit had ik niet aan moeten klikken. Ik zit in de computerzaal op de uni.
Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, gaat 'ie lekker! Wat een kans! Kind achterin de auto en gaan!
Jup. Gelukkig krijg ik ook wel eens wat van mijn liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Damn, dat zal wat geld gekost hebben.
Ik heb er ook wel veel, maar heel veel zijn er te groot of te klein. Op dit moment zijn er een stuk of 4 die enigszins redelijk van vorm zijn, maar die hebben wel weer naden dus als de tijd van strakkere shirtjes en minder laagjes er weer aankomt moet ik toch echt op zoek naar nieuwe.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij kan ik voor het geld dat dat waard is de rest van mijn leven ondergoed dragen.
En dan is er nog genoeg geld over voor ondergoed voor vriend, eventuele kinderen en huisdieren ook.![]()
Maar ze zijn vast wel allemaal heel mooi.![]()
dat dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij kan ik voor het geld dat dat waard is de rest van mijn leven ondergoed dragen.
En dan is er nog genoeg geld over voor ondergoed voor vriend, eventuele kinderen en huisdieren ook.![]()
Maar ze zijn vast wel allemaal heel mooi.
Stel je aan zeg! Gewoon een dame in lingeriequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit had ik niet aan moeten klikken. Ik zit in de computerzaal op de uni.
Is Valentijnsdag tegenwoordig een echte feestdag?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaan?
Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en "" als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik
.
Tis natuurlijk ook wel heel zonde om tijd voor je kind te hebben ipv jezelf af te beulen voor uit hun bek naar koffie en geen ontbijt-stinkende kantoorbobo's, die ervoor zorgen dat je na een gesprek van 2 minuten al liever een vork in je oog wil steken ipv nog een keer het woord "schakelen"of "target"te horen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.
Ik denk dat deze mevrouw gewoon heel bedreven is in het afpersen van mensen die net van school komen, alle trucs werden uit de kast getrokken. Of ik het dan niet zonde vond om een tijd niet te werken. Nee, ik vind het zonde om een half jaar kutwerk te doen, wat slecht betaalt, én niet in de buurt is. Oja, en het is kutwerk.
Dat vind ik zonde mevrouw.
Je kunt het toch ook vieren zonder de middenstand te spekken? Gewoon iets leuks gaan doen, een dagje aandacht aan elkaar besteden, dat hoeft niet veel geld te kosten. Niet dat je dat de rest van het jaar niet doet, maar waarom zou je het niet een keertje extra doen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is Valentijnsdag tegenwoordig een echte feestdag?!![]()
Cool! Dat heeft de middenstand van Nederland ons toch maar fijn door de strot geduwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |