Wat is je budget?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap voor Moblo!
Ik moet een cadeautje voor mijn meneer kopen (hij is jarig morgen) maar ik weet nog niet wat!
Hier ook, en de vogeltjes fluiten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je bent wel al nuttig bezig geweest![]()
Is het bij jullie overal ook zo'n mooi weer? Hier schijnt het zonnetje
Whehe, wat een geniaal plaatje.quote:
He, wat naar voor hem....waarom wil hij jouw hulp niet accepteren? Of weet je dat niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor mezelf wel, voor m'n broertje nog niet.
Die kreeg op dezelfde dag dat we het huis verkocht hadden te horen dat het bedrijf waar hij voor werkt dan toch failliet is. Het is ongelooflijk hoe een leven ineens om kan slaan naar een en al slecht nieuws.Ik ben er zelf heel hard mee bezig om weer allemaal leuke dingen in mijn eigen leven te introduceren, maar hij staat het niet toe dat ik dat voor hem doe.
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...quote:
Het hagelde keihard een half uur geleden en nu schijnt de zonquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Is het bij jullie ook allemaal mooi weer trouwens?
Volgens mij is dat zo'n klassiek depressieve-mensen-trekje, niets anders willen dan gewoon met rust gelaten te worden door de wereld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
He, wat naar voor hem....waarom wil hij jouw hulp niet accepteren? Of weet je dat niet?
Neequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Is het bij jullie ook allemaal mooi weer trouwens?
Zo ging het bij mijn ouders thuis ook altijd met de kat en de hondquote:
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Carria het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is grauw en grijs en koud en het miezert
Iets voor in de keuken erbij? Iets in de orde van blender of staafmixer? Vijzel? Of naar een delicatessenzaak gaan en bijv. heel goede olijfolie kopen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...
Ah, ik lijk op jou danquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n klassiek depressieve-mensen-trekje, niets anders willen dan gewoon met rust gelaten te worden door de wereld.
Ik zit anders in elkaar. Ik ga op zoek naar mogelijkheden om tóch een woning te kopen (en die zijn er), vind een tof appartement (in Amsterdam bij mij in de buurt!) en stippel een nieuwe carričre voor hem uit (studiebaan, werken en leren tegelijkertijd). Hij gaat de hele dag slapen, de hele nacht gamen en negeert mailtjes, sms'jes, telefoontjes en msn-berichtjes. Tja.
*Checked Ryan Air prijzen en vluchttijden naar Eindhoven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohdan moet je even naar Brabant komen want hier is de lucht blauw en schijnt de zon!
Hij is heel lang niet geweest, en nu moet hij een brug laten zetten. Ik moet eigenlijk ook mee, want ik ben ook al een jaar niet meer geweest en mijn tandarts is er in januari mee opgehouden. Dus ik moet een andere. Maar ondanks dat ik nog nooit één gaatje heb gehad haat ik tandartsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohdan moet je even naar Brabant komen want hier is de lucht blauw en schijnt de zon!
Kim: waarom wil ie niet?
Vliegen? Waar woon jij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef Carria het volgende:
[..]
*Checked Ryan Air prijzen en vluchttijden naar Eindhoven.
En beterschap MoBlo
DVD's doen het hier altijd goed. Misschien een serie die hij leuk vind, of een boxset van een serie films?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...
En Moblo, ieeeuuwwww!!
Oh, een brug zetten klinkt niet bepaald prettigquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is heel lang niet geweest, en nu moet hij een brug laten zetten. Ik moet eigenlijk ook mee, want ik ben ook al een jaar niet meer geweest en mijn tandarts is er in januari mee opgehouden. Dus ik moet een andere. Maar ondanks dat ik nog nooit één gaatje heb gehad haat ik tandartsen.
Ik heb als brandstof wel bergen chocolade nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, ik lijk op jou danIk zie in obstakels altijd mogelijkheden!
PhD bij University College Dublin. Minder oud, maar beter voor mijn vakgebied (geschiedenis).quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Studeer je aan Trinity College?
Oh wat romantisch!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:01 schreef Carria het volgende:
[..]
PhD bij University College Dublin. Minder oud, maar beter voor mijn vakgebied (geschiedenis).
Maar de reden dat ik hier ben is niet mijn studie, maar mijn man. Die is namelijk Iers
Het is al gezegd, maar *schop* kun je je het wel permiteren om binnekort een paar weken uit de roulatie te zijn? Uitzieken jij!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
is met hele familie, dat etentje![]()
ik zal wel niet meer 'zeuren'want ik kan het me nu gewoon niet permitteren om op bed te gaan liggen
http://www.24kingstreet.nl/avondjurken.html galajurken kijken is ook heel leuk..
volgende maand heb ik een gala, en ik wil een jurk met een wijde rokgenoeg keus hier!
Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken. DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iets voor in de keuken erbij? Iets in de orde van blender of staafmixer? Vijzel? Of naar een delicatessenzaak gaan en bijv. heel goede olijfolie kopen?
Of anders de Twin Peaks dvd.
Ik ga uit eten met mijn mister, maar dat is niet speciaal voor Valentijnsdagquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie met Valentijn btw, nog leuke ideeen?
Wij gaan uitgebreid ontbijten/brunchen. Champange en dergelijke erbijquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga stappen met een vriendin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Dan zit ik bij mijn moeder, want die is de 14e jarig. Romŕntisch joh!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |