Dat zijn dus 2 Failsquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef Rkatier het volgende:
Fail!
Het is Don Doc John
Wel opletten he. Dat zegt hij letterlijk in zijn nummer, want rappen kun je het noemen
Koei heb je geen Koei pak voor mijquote:
HIER BEN IK!!!!!quote:
hahaha die is geniaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef marvdeparv het volgende:
check mijn geniale toevoeging aan het muzieknummers iets te letterlijk nemen topic
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen
gekke negers
Eindelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:59 schreef Poit het volgende:
[..]
HIER BEN IK!!!!!
Ik heb jullie ook gemist lieverdjes van me![]()
Ik snap em niejquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef marvdeparv het volgende:
check mijn geniale toevoeging aan het muzieknummers iets te letterlijk nemen topic
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen
gekke negers
Nou ja zeg.. Ik speciaal nog zoeken naar jullie.. Zo een heel nieuw topic beginnen zonder mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Eindelijk!
Maar ik ga wel zo naar bed, want ik moet morgenochtend nog ff leren
Ben je niet racistisch ofzo?quote:
Jongen! Ik kom uit Gouda City!! Hier wordt enkel hippiestyle boomknuffelen getolereerd!! En ik hou mij daar natuurlijk aan!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ben je niet racistisch ofzo?
Heb je ook kaas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Jongen! Ik kom uit Gouda City!! Hier wordt enkel hippiestyle boomknuffelen getolereerd!! En ik hou mij daar natuurlijk aan!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je ook kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Gekke jongen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:19 schreef Poit het volgende:
Als je je vinger er langs haalt is het net smeerkaas
fixed that for ya.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:20 schreef lennartb.nl het volgende:
Audioslave zou goede rock band nummers maken
Kom met de mensen boven de rivieren en haat op carnavalquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Alleen dit jaar voor het eerst niet
Nep-brabanderquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Alleen dit jaar voor het eerst niet
Op de brandstapel met Rossdalequote:
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal geen brabanderIk woon er alleen.
Gister nog, met mijn rechterhandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond heerlijk een avondje relaxt naakte vrouwen kijken in de sauna in de Thermen in RoosendaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
En niet zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:15 schreef Rkatier het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon NIET weten
Is deze foto ook gemaakt op die crewmeet van vorige week?quote:
Nee, dat was op de crewmoedersmeet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is deze foto ook gemaakt op die crewmeet van vorige week?
Ahh ja die linker lijkt idd best veel op Disjfa! Of hoort die niet bij de crew?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat was op de crewmoedersmeet.
Je word er moe van dat ik je afzeik en je noemt me weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahh ja die linker lijkt idd best veel op Disjfa! Of hoort die niet bij de crew?
Echte liefdequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je word er moe van dat ik je afzeik en je noemt me weer
Wie zegt dat ik er moe van wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je word er moe van dat ik je afzeik en je noemt me weer
Jij was toch Disjfa's kloon? Dan weet je toch wel hoe je eigen moeder eruitzietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahh ja die linker lijkt idd best veel op Disjfa! Of hoort die niet bij de crew?
Ik heb gister left 4 dead gekochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil eigenlijk Left4Dead wel kopen
Luister ff het nummertje uit de OP Edje en vertel me wat je er van denkt! jij hebt wel verstand van muziek!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil eigenlijk Left4Dead wel kopen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Luister ff het nummertje uit de OP Edje en vertel me wat je er van denkt! jij hebt wel verstand van muziek!
Disjfa is nog eerder mijn kloon dan ik de zijne! Maar ken zijn moeder niet! Gelukkig ook maarquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij was toch Disjfa's kloon? Dan weet je toch wel hoe je eigen moeder eruitziet
Doe ff!quote:
Ik kan je wel introduceren hoor. Ze zoekt nog een date, en ik denk dat ze jou wel netjes onder de duim kan houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa is nog eerder mijn kloon dan ik de zijne! Maar ken zijn moeder niet! Gelukkig ook maar
Laat de bitchslap plaatjes maar komen dan hebben we dat vast gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik kan je wel introduceren hoor. Ze zoekt nog een date, en ik denk dat ze jou wel netjes onder de duim kan houden.
Word je gebitchslapped zoals het hoort.
Met de tepel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik kan je wel introduceren hoor. Ze zoekt nog een date, en ik denk dat ze jou wel netjes onder de duim kan houden.
Word je gebitchslapped zoals het hoort.
Je hebt het wel even over mn moeder hé! Daar kan geen filmtrailer of oldschool plaatje tegenop. Dan ben je echt de lul.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat de bitchslap plaatjes maar komen dan hebben we dat vast gehad
Je moederquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt het wel even over mn moeder hé! Daar kan geen filmtrailer of oldschool plaatje tegenop. Dan ben je echt de lul.
Interessante editgeschiedenis, disjfaquote:
Ik quotte mezelf ipv edit en toen kwamen teveel knopjes en toen begreep ik het niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessante editgeschiedenis, disjfa
Je mag het best zeggen als ik te ver ga hoor
Ik ben schiewnierig dus vertel het even aan iedereen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessante editgeschiedenis, disjfa
Je mag het best zeggen als ik te ver ga hoor
Nee, gaat je niets aan, is iets tussen disjfa en mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben schiewnierig dus vertel het even aan iedereen!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik quotte mezelf ipv edit en toen kwamen teveel knopjes en toen begreep ik het niet meerDus gewoon weggehaalt
Ook ik faal soms.
Idd. Faking nieuwschierige homoquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, gaat je niets aan, is iets tussen disjfa en mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, gaat je niets aan, is iets tussen disjfa en mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Faking nieuwschierige homoDenkt dat ie maar even alles kan komen doen
Ik ook over een halfuurtjequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:07 schreef AQuila360 het volgende:
En nu nog een paar in het voren want ik heb nu tentamen :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tmnt dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef disjfa het volgende:
Lopen ze weer oude meuk te posten.
Ghostbusters komt een nieuwe game van
Earhworm jim komt een nieuwe game van
Sonic wilt maar niet dood.
We weten het, maar blijf bij de tijd.
Smash bros kloon op de wiiquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef disjfa het volgende:
Lopen ze weer oude meuk te posten.
Ghostbusters komt een nieuwe game van
Earhworm jim komt een nieuwe game van
Teenage Mutant Ninja Turtles komt een nieuwe game van
Sonic wilt maar niet dood.
We weten het, maar blijf bij de tijd.
Zijn wij de heilige graal der remakes??quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef disjfa het volgende:
AL DIE OUDE MEUK WORD EINDELOOS HERHAALT EN UITGEMOLKEN OMDAT JILLIE HIER PLAATJES ERVAN POSTEN!
En op EWJ na dan omdat tennapel gewoon koel is
Die lijkt mij idd ook wel tofquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zijn wij de heilige graal der remakes??
En Ghostbusters heb ik écht wel zin in
Maar wat is het huidigste nieuws dan over een nieuwe EWJ game?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef disjfa het volgende:
AL DIE OUDE MEUK WORD EINDELOOS HERHAALT EN UITGEMOLKEN OMDAT JILLIE HIER PLAATJES ERVAN POSTEN!
En op EWJ na dan omdat tennapel gewoon koel is
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zijn wij de heilige graal der remakes??
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou. Trouwens ook al het leed in de wereld en al de honger in de wereld is jullie schuld!
Ja, maar dat doen we expres. Zo zijn we nou eenmaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou. Trouwens ook al het leed in de wereld en al de honger in de wereld is jullie schuld!
Damn!! Ik heb zó enorm veel van die speelgoed!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mij ook!
http://www.gametrailers.com/player/17324.html
Als ie maar beter wordt dan die
Tsjow! Dat heb ik allemaal niet!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn!! Ik heb zó enorm veel van die speelgoed!!
Heb die ecto 1, die taxi die een sprinkhaan wordt, al die poppen (behalve die neger) Zo'n val met een stemvervormer. Én een marshmellowman die nog wel school is
Wat zal jij een kutjeugd gehad hebben... Wat gelijk ook je frustratie verantwoordquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsjow! Dat heb ik allemaal niet!
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat zal jij een kutjeugd gehad hebben... Wat gelijk ook je frustratie verantwoord
[..]
[ afbeelding ]
See you later crocodile!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Poit het volgende:
Ohja, fuck, ik moet naar school..
Rollator!!!
[ afbeelding ]
sorry Poitje, ik sliep alquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. Ik speciaal nog zoeken naar jullie.. Zo een heel nieuw topic beginnen zonder mij
En koei reageert óók al niet...
Het heeft me diep in m'n hartje geraakt...quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:23 schreef koei het volgende:
[..]
sorry Poitje, ik sliep alIk zit nog in het wintersport-ritme...
Mafpoits danquote:
Dat klopt ook niet want:quote:
quote:
:quote:
Ik ben idd ouder en wijzer geworden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef Poit het volgende:
[..]
:![]()
Wat ben je trouwens rustig en teruggetrokken AQuila. Het lijkt wel of je een half jaar geleden wat ouder bent geworden!!
Je moet dat soort dingen dan ook niet op een console organiseren waar je afhankelijk bent van een betaalde dienstquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben idd ouder en wijzer geworden!
En het Worms Toernooi is dood helaas
Daar ligt het niet aan maar niemand had meer tijd ofzo op 5 a 6 man na!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen dan ook niet op een console organiseren waar je afhankelijk bent van een betaalde dienst
Ik heb me potje gespeeld met Geemfreekquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan maar niemand had meer tijd ofzo op 5 a 6 man na!
Zelfs Spanky heeft het verbruid bij me
Daarom speel ik nu Cabela's Big Game Hunter! Lekker jagen op beesten en neerleggen![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan maar niemand had meer tijd ofzo op 5 a 6 man na!
Zelfs Spanky heeft het verbruid bij me
Daarom speel ik nu Cabela's Big Game Hunter! Lekker jagen op beesten en neerleggen![]()
Jij deed idd wel goed meequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb me potje gespeeld met Geemfreekdat zijn al 2 die wel tijd hadden
en 3 met jouw erbij dan
Ik zal mn best gaan doen, eerst bier drinken, dan feesten, en dan om half 4 de trein pakken om iemand uit te gaan zwaaien op schiphol!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij deed idd wel goed mee![]()
Spanky! Je moet het echt goed gaan maken!~
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een heksenoutfit geregeld! Nu alleen nog even hopen dat ze bij de hema morgen de kattenooglensen eindelijk op voorraad hebben!
Koei ga gewoon echt Carnaval er mee doen!! Dan ben je een toffe heks!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een heksenoutfit geregeld! Nu alleen nog even hopen dat ze bij de hema morgen de kattenooglensen eindelijk op voorraad hebben!
Zoek het op dan! Het is wel tof!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef koei het volgende:
echt carnaval kennen ze hier niet Aquila
sorry...quote:
Ja m'vrouw...quote:
Best gelopen boy!!!quote:
Wat is ze d'r erg aan toe he die meid.. Even een keertje wintersporten en mevrouw veranderd gelijk in een laffe twat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef koei het volgende:
Oke, dan ga ik nu naar bed. Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt moe de laatste paar dagen. Na 11 uur is het niks meer met me... Nouja, zondag en maandag gelukkig weer uitslapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Wat heb je toch ook een zwaar leven spankertquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffffttt ik ben kapot! Eerst bier gedronken, toen gaan dansen, toen net een vriendin uitgezwaaid op schiphol, zometeen word ik om half 10 gewekt om het contact van mn nieuwe huisgenootje te ondertekenen... Ik ben gesloopt!!!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond heerlijk een avondje relaxt naakte vrouwen kijken in de sauna in de Thermen in Roosendaal75% was onder 35.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossdale heeft zich vermaakt
Please sir. When moon? When Mustang?
Heb je de dames wel een nat doekje aangeboden om je rotzooi van zich af te wassen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
75% was onder 35.
Rossdale heeft zich vermaakt
Dan gaan ze maar gewoon even de stoomsauna inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb je de dames wel een nat doekje aangeboden om je rotzooi van zich af te wassen?
Vergelijkbaar met een contact-verbod ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffffttt ik ben kapot! Eerst bier gedronken, toen gaan dansen, toen net een vriendin uitgezwaaid op schiphol, zometeen word ik om half 10 gewekt om het contact van mn nieuwe huisgenootje te ondertekenen... Ik ben gesloopt!!!
NPquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Thanks
Heerlijk hoe op elke subsite de tags weer anders zijn
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een contact-verbod ofzo?
Anders schiet je vieze zaken in dr ogenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ja ik mag dr nu niet langer dan 25 minuten per dag aankijken...
Nee daarom, ik vind het ook niet meer dan logisch dat ik aan banden word gelegd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Anders schiet je vieze zaken in dr ogen
Nee maar gek is het niet, als je jouw kent irl.
hoe erg is het?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer met Spanky de Darkroom in dudequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jep, maar dat kost geldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
hoe erg is het?
je hebt vast een mooi vergelijkbaar plaatje
Het enige wat je hier doet is zeggen dat je deze draad nooit leestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef SummerBreeze het volgende:
GVD, alweer 172 posts gemist.
Heul veul!quote:
Ik mail je de volgende keer wel zodra er een nieuw deel startquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef SummerBreeze het volgende:
GVD, alweer 172 posts gemist.
Ik lijk verdomme wel een vrouw, ik kan nooit de weg naar het nieuwe topic vinden.
verrek, ik bèn een vrouw
Ik lees het wel, zolang ik maar niet te druk ben met mijn echte leven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het enige wat je hier doet is zeggen dat je deze draad nooit leest![]()
Ga toch wat nuttigs doen vruow! Ik heb zo bijvoorbeeld nog een afwas voor je.
Dat zou ik heel erg lief van je vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik mail je de volgende keer wel zodra er een nieuw deel start
Nein vanavond wordt 'm niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
nait normaal meer!
zeg lennartB, wil je ovenschotel vreten met mij en de deutscher?
Joah eem flink de bloempjes buutn zetnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nein vanavond wordt 'm niet.
Morgen nog wel feessie bij jou?
Ik zal even wat lui smsenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Joah eem flink de bloempjes buutn zetn
Moet je natuurlijk niet vergeten om je mail zo af en toe te checkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat zou ik heel erg lief van je vinden
Wattes?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef Fallen het volgende:
waarom zijn die verrekte scouts ook op vrijdagavond?
Nou heb ik de hele dag hard gewerkt en wil ik weekend vieren, moet ik alsnog de deur uit.....
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]By far het slechtste dat ik ooit gezien heb!
Ik niet!quote:
Dus geen Disjfa, geen Poit...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik niet!
Disjfa is wel op vakantie trouwens!
Nee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dus geen Disjfa, geen Poit...
Wil jij misschien even jezelf bashen AQuila?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb wel het PS3 topic volgemaakt! Maar ga geen nieuwe aanmeken want dat zou niet juist zijn
Stil verzet is dat Lennart mien jong!quote:
Vive la Résistance!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stil verzet is dat Lennart mien jong!
Jeweet het!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vive la Résistance!
Nu komt er nooit een nieuw deel en wordt de PS3 voor altijd vergeten
Je hebt het tenminste geprobeerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
Fanboy Remake heeft al nieuwe gemaakt!
Plan Failed!Maar was dichtbij!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef koei het volgende:
Zo, mijn carnaval is weer achter de rug! Ik zag er enorm hip uit, inclusief een goud sikje van tape
Nadat de kinderen weg waren is het bier uit de koeling gehaald en ik heb er drie op en voel hem echt zittenIk word oud... waar is toch die tijd gebleven dat ik moeiteloos mannen eruit kon drinken zonder dat ik er een centje last van had
PICS!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef koei het volgende:
Zo, mijn carnaval is weer achter de rug! Ik zag er enorm hip uit, inclusief een goud sikje van tape
Nadat de kinderen weg waren is het bier uit de koeling gehaald en ik heb er drie op en voel hem echt zittenIk word oud... waar is toch die tijd gebleven dat ik moeiteloos mannen eruit kon drinken zonder dat ik er een centje last van had
Net nog wel... Maar nu idd niet meer...quote:
Maar sinds vrijdag 22 september 2006 @ 08:44 is het weer leuk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk al sinds zondag 10 september 2006 @ 14:32 niet meer. Maar daar kan jij ook niks aan doen.
Morgen mijn verjaardagsfeestjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
Nu is het wel leuk geweest
Wat gaan jullie dit weekend doen ?
Vet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Morgen mijn verjaardagsfeestje
Jullie zijn welkom!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vet.
Dronken ?
En zijn wij welkom ?
't is bij een vriend van me thuis (die heeft een chill huis), als je écht denkt te komen PM ik je wel ffquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Ik laat je weten of ik kom.
Waar woon je ?
Een nieuwe ziel!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:50 schreef Tain het volgende:
btw waar is Lani, waar is Roy, waar is Capibar, waar is Rockstah
, etc
Mooi dat die andere 2 weg zijn, die wil je ook niet kennenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Roy hebben we weggejaagd, Lani is... ook verdwenen... Die andere twee ken ik niet
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:06 schreef neen het volgende:
CapibarRockstah
dat waren pas users!
capiteitsusers noemden we ze destijds
Die verdween al voor mij...quote:waaris ginag?
Ik zeg het ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
Riddick wordt vet man!
Spankmans heeft het gezegd! Maar ik wist het ook al! Dus 1 + 1 = 2 = Kopen en spielen die hap!
1+1+1 = 3quote:
quote:
nee dus denk op mn werk aan laten staan...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee niet gepost, is er nog iemand die je wachtwoord weet?
Is ronald toevallig in je kamer geweest?
Edwinuss wou niet komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
nee dus denk op mn werk aan laten staan...
en mijn hoer heeft al andere party ofzo
zijn er hier in de sc geen geile hoeren die je kunt uitnodigen?
Yeah inderdaad, maar ik ben wel een beetj Opeth-af... Vind blackwater park, damnation en deliverance echt super, ghost reveries was alweer wat te pompeus naar mijn smaak en die nieuwe is echt al helemaal pretentieuze zooi... Ik wil helemaal geen rare keltische meuk, ik wil gewoon dat ze tof melodisch raggen!!quote:
Melodisch raggenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, maar ik ben wel een beetj Opeth-af... Vind blackwater park, damnation en deliverance echt super, ghost reveries was alweer wat te pompeus naar mijn smaak en die nieuwe is echt al helemaal pretentieuze zooi... Ik wil helemaal geen rare keltische meuk, ik wil gewoon dat ze tof melodisch raggen!!
Deze heeft echt een heerlijk riffje, zodra die gitaren erin komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Melodisch raggen![]()
Keltische meuk![]()
Maar ik moet zeggen dat ik nooit veel Opeth heb geluisterd, vooral dit nr af en toe
Post eens een ander vet nr van opeth!
Don Doc Johnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
Laat jullie muziek dingen aub weg hier! Wat het een is nog slechter dan het andere
Lekker riffje inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Deze heeft echt een heerlijk riffje, zodra die gitaren erin komen![]()
(zelfde album trouwens, wel echt een klassieker)
Dat was idd om aan te geven dat jullie allemaal maar kutte muziek hier neer gooienquote:
Speciaal voor jou een tof liedje!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was idd om aan te geven dat jullie allemaal maar kutte muziek hier neer gooien
Eens kijken :'Dquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)met-uwe-boll-deel-1/
1e deel van het gamekings interview met Uwe Boll! De man die me altijd doet denken aan Lennart Bol.nl
Wel heel slecht inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
Dat interview is slechtttt![]()
Toch vind ik hem wel tof die Uwe Boll!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:03 schreef Edwinuss het volgende:
Goedenavond mensen!
Heb een kei lang weekendHoef pas Woensdag weer te werken
![]()
Ik heb 48 uur gewerkt NAAST school. Dus heb het wel even verdiendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Ik moet maandag om 07:30 weer aan de bak... en morgen voorbereiden...![]()
Trouwens, ik vond eMOTIVe van A Perfect Circle een ontzettend matig album, maar damn... wat is die cover van Imagine super...!
(mja, kom ik vandaag pas achter...)
JAWEL EDWINUSS, JAWEL!quote:
Een album om te laten liggen, het staat tot de nok vol met covers.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gewerkt NAAST school. Dus heb het wel even verdiend![]()
Wat voor muziek is dat ?
Hij is inderdaad minder goed dan de andere albums maar desalnietemin een heerlijk album weer, heb hem alsnog heel veel geluisterd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Ik moet maandag om 07:30 weer aan de bak... en morgen voorbereiden...![]()
Trouwens, ik vond eMOTIVe van A Perfect Circle een ontzettend matig album, maar damn... wat is die cover van Imagine super...!
(mja, kom ik vandaag pas achter...)
Kom dan op zijn minst met een plaatje van fatsoenlijk bierquote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kom dan op zijn minst met een plaatje van fatsoenlijk bier![]()
[ afbeelding ]
Neem jij nog maar een ranjaatje!quote:
Dat bier wat jullie drinken noemen ze ook wel ochtendurinequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Neem jij nog maar een ranjaatje!
Ik heb er al 3! en dat is veel werk om steeds te switchenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft onder een andere username verder, kan je echt niet meer serieus nemen
Ik heb er nog 1 in me koelkast staan namelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ik dacht; ik ga voor de realistische aanpak, want ik heb geen geld voor beter bier. En van het goedkope bier is AH Pilsener niet eens zo slecht gelukkig
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Maredsous? Ik wist niet dat jouw urine 10% alcohol bevattequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat bier wat jullie drinken noemen ze ook wel ochtendurine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |