Stil verzet is dat Lennart mien jong!quote:
Vive la Résistance!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stil verzet is dat Lennart mien jong!
Jeweet het!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vive la Résistance!
Nu komt er nooit een nieuw deel en wordt de PS3 voor altijd vergeten
Je hebt het tenminste geprobeerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
Fanboy Remake heeft al nieuwe gemaakt!
Plan Failed!Maar was dichtbij!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef koei het volgende:
Zo, mijn carnaval is weer achter de rug! Ik zag er enorm hip uit, inclusief een goud sikje van tape
Nadat de kinderen weg waren is het bier uit de koeling gehaald en ik heb er drie op en voel hem echt zittenIk word oud... waar is toch die tijd gebleven dat ik moeiteloos mannen eruit kon drinken zonder dat ik er een centje last van had
PICS!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:17 schreef koei het volgende:
Zo, mijn carnaval is weer achter de rug! Ik zag er enorm hip uit, inclusief een goud sikje van tape
Nadat de kinderen weg waren is het bier uit de koeling gehaald en ik heb er drie op en voel hem echt zittenIk word oud... waar is toch die tijd gebleven dat ik moeiteloos mannen eruit kon drinken zonder dat ik er een centje last van had
Net nog wel... Maar nu idd niet meer...quote:
Maar sinds vrijdag 22 september 2006 @ 08:44 is het weer leuk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk al sinds zondag 10 september 2006 @ 14:32 niet meer. Maar daar kan jij ook niks aan doen.
Morgen mijn verjaardagsfeestjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Edwinuss het volgende:
Nu is het wel leuk geweest
Wat gaan jullie dit weekend doen ?
Vet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:42 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Morgen mijn verjaardagsfeestje
Jullie zijn welkom!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vet.
Dronken ?
En zijn wij welkom ?
't is bij een vriend van me thuis (die heeft een chill huis), als je écht denkt te komen PM ik je wel ffquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
Ik laat je weten of ik kom.
Waar woon je ?
Een nieuwe ziel!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:50 schreef Tain het volgende:
btw waar is Lani, waar is Roy, waar is Capibar, waar is Rockstah
, etc
Mooi dat die andere 2 weg zijn, die wil je ook niet kennenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Roy hebben we weggejaagd, Lani is... ook verdwenen... Die andere twee ken ik niet
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:06 schreef neen het volgende:
CapibarRockstah
dat waren pas users!
capiteitsusers noemden we ze destijds
Die verdween al voor mij...quote:waaris ginag?
Ik zeg het ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
Riddick wordt vet man!
Spankmans heeft het gezegd! Maar ik wist het ook al! Dus 1 + 1 = 2 = Kopen en spielen die hap!
1+1+1 = 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |