quote:
nee dus denk op mn werk aan laten staan...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee niet gepost, is er nog iemand die je wachtwoord weet?
Is ronald toevallig in je kamer geweest?
Edwinuss wou niet komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
nee dus denk op mn werk aan laten staan...
en mijn hoer heeft al andere party ofzo
zijn er hier in de sc geen geile hoeren die je kunt uitnodigen?
Yeah inderdaad, maar ik ben wel een beetj Opeth-af... Vind blackwater park, damnation en deliverance echt super, ghost reveries was alweer wat te pompeus naar mijn smaak en die nieuwe is echt al helemaal pretentieuze zooi... Ik wil helemaal geen rare keltische meuk, ik wil gewoon dat ze tof melodisch raggen!!quote:
Melodisch raggenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah inderdaad, maar ik ben wel een beetj Opeth-af... Vind blackwater park, damnation en deliverance echt super, ghost reveries was alweer wat te pompeus naar mijn smaak en die nieuwe is echt al helemaal pretentieuze zooi... Ik wil helemaal geen rare keltische meuk, ik wil gewoon dat ze tof melodisch raggen!!
Deze heeft echt een heerlijk riffje, zodra die gitaren erin komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Melodisch raggen![]()
Keltische meuk![]()
Maar ik moet zeggen dat ik nooit veel Opeth heb geluisterd, vooral dit nr af en toe
Post eens een ander vet nr van opeth!
Don Doc Johnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
Laat jullie muziek dingen aub weg hier! Wat het een is nog slechter dan het andere
Lekker riffje inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Deze heeft echt een heerlijk riffje, zodra die gitaren erin komen![]()
(zelfde album trouwens, wel echt een klassieker)
Dat was idd om aan te geven dat jullie allemaal maar kutte muziek hier neer gooienquote:
Speciaal voor jou een tof liedje!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was idd om aan te geven dat jullie allemaal maar kutte muziek hier neer gooien
Eens kijken :'Dquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)met-uwe-boll-deel-1/
1e deel van het gamekings interview met Uwe Boll! De man die me altijd doet denken aan Lennart Bol.nl
Wel heel slecht inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
Dat interview is slechtttt![]()
Toch vind ik hem wel tof die Uwe Boll!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |