quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:03 schreef Edwinuss het volgende:
Goedenavond mensen!
Heb een kei lang weekendHoef pas Woensdag weer te werken
![]()
Ik heb 48 uur gewerkt NAAST school. Dus heb het wel even verdiendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Ik moet maandag om 07:30 weer aan de bak... en morgen voorbereiden...![]()
Trouwens, ik vond eMOTIVe van A Perfect Circle een ontzettend matig album, maar damn... wat is die cover van Imagine super...!
(mja, kom ik vandaag pas achter...)
JAWEL EDWINUSS, JAWEL!quote:
Een album om te laten liggen, het staat tot de nok vol met covers.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur gewerkt NAAST school. Dus heb het wel even verdiend![]()
Wat voor muziek is dat ?
Hij is inderdaad minder goed dan de andere albums maar desalnietemin een heerlijk album weer, heb hem alsnog heel veel geluisterd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Ik moet maandag om 07:30 weer aan de bak... en morgen voorbereiden...![]()
Trouwens, ik vond eMOTIVe van A Perfect Circle een ontzettend matig album, maar damn... wat is die cover van Imagine super...!
(mja, kom ik vandaag pas achter...)
Kom dan op zijn minst met een plaatje van fatsoenlijk bierquote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kom dan op zijn minst met een plaatje van fatsoenlijk bier![]()
[ afbeelding ]
Neem jij nog maar een ranjaatje!quote:
Dat bier wat jullie drinken noemen ze ook wel ochtendurinequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Neem jij nog maar een ranjaatje!
Ik heb er al 3! en dat is veel werk om steeds te switchenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft onder een andere username verder, kan je echt niet meer serieus nemen
Ik heb er nog 1 in me koelkast staan namelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ik dacht; ik ga voor de realistische aanpak, want ik heb geen geld voor beter bier. En van het goedkope bier is AH Pilsener niet eens zo slecht gelukkig
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Maredsous? Ik wist niet dat jouw urine 10% alcohol bevattequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat bier wat jullie drinken noemen ze ook wel ochtendurine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |