quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond heerlijk een avondje relaxt naakte vrouwen kijken in de sauna in de Thermen in RoosendaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
En niet zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:15 schreef Rkatier het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon NIET weten
Is deze foto ook gemaakt op die crewmeet van vorige week?quote:
Nee, dat was op de crewmoedersmeet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is deze foto ook gemaakt op die crewmeet van vorige week?
Ahh ja die linker lijkt idd best veel op Disjfa! Of hoort die niet bij de crew?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat was op de crewmoedersmeet.
Je word er moe van dat ik je afzeik en je noemt me weerquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahh ja die linker lijkt idd best veel op Disjfa! Of hoort die niet bij de crew?
Echte liefdequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je word er moe van dat ik je afzeik en je noemt me weer
Wie zegt dat ik er moe van wordtquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je word er moe van dat ik je afzeik en je noemt me weer
Jij was toch Disjfa's kloon? Dan weet je toch wel hoe je eigen moeder eruitzietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ahh ja die linker lijkt idd best veel op Disjfa! Of hoort die niet bij de crew?
Ik heb gister left 4 dead gekochtquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil eigenlijk Left4Dead wel kopen
Luister ff het nummertje uit de OP Edje en vertel me wat je er van denkt! jij hebt wel verstand van muziek!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil eigenlijk Left4Dead wel kopen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Luister ff het nummertje uit de OP Edje en vertel me wat je er van denkt! jij hebt wel verstand van muziek!
Disjfa is nog eerder mijn kloon dan ik de zijne! Maar ken zijn moeder niet! Gelukkig ook maarquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij was toch Disjfa's kloon? Dan weet je toch wel hoe je eigen moeder eruitziet
Doe ff!quote:
Ik kan je wel introduceren hoor. Ze zoekt nog een date, en ik denk dat ze jou wel netjes onder de duim kan houden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa is nog eerder mijn kloon dan ik de zijne! Maar ken zijn moeder niet! Gelukkig ook maar
Laat de bitchslap plaatjes maar komen dan hebben we dat vast gehadquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik kan je wel introduceren hoor. Ze zoekt nog een date, en ik denk dat ze jou wel netjes onder de duim kan houden.
Word je gebitchslapped zoals het hoort.
Met de tepel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik kan je wel introduceren hoor. Ze zoekt nog een date, en ik denk dat ze jou wel netjes onder de duim kan houden.
Word je gebitchslapped zoals het hoort.
Je hebt het wel even over mn moeder hé! Daar kan geen filmtrailer of oldschool plaatje tegenop. Dan ben je echt de lul.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat de bitchslap plaatjes maar komen dan hebben we dat vast gehad
Je moederquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt het wel even over mn moeder hé! Daar kan geen filmtrailer of oldschool plaatje tegenop. Dan ben je echt de lul.
Interessante editgeschiedenis, disjfaquote:
Ik quotte mezelf ipv edit en toen kwamen teveel knopjes en toen begreep ik het niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessante editgeschiedenis, disjfa
Je mag het best zeggen als ik te ver ga hoor
Ik ben schiewnierig dus vertel het even aan iedereen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessante editgeschiedenis, disjfa
Je mag het best zeggen als ik te ver ga hoor
Nee, gaat je niets aan, is iets tussen disjfa en mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben schiewnierig dus vertel het even aan iedereen!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik quotte mezelf ipv edit en toen kwamen teveel knopjes en toen begreep ik het niet meerDus gewoon weggehaalt
Ook ik faal soms.
Idd. Faking nieuwschierige homoquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, gaat je niets aan, is iets tussen disjfa en mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, gaat je niets aan, is iets tussen disjfa en mij
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Faking nieuwschierige homoDenkt dat ie maar even alles kan komen doen
Ik ook over een halfuurtjequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:07 schreef AQuila360 het volgende:
En nu nog een paar in het voren want ik heb nu tentamen :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tmnt dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef disjfa het volgende:
Lopen ze weer oude meuk te posten.
Ghostbusters komt een nieuwe game van
Earhworm jim komt een nieuwe game van
Sonic wilt maar niet dood.
We weten het, maar blijf bij de tijd.
Smash bros kloon op de wiiquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:40 schreef disjfa het volgende:
Lopen ze weer oude meuk te posten.
Ghostbusters komt een nieuwe game van
Earhworm jim komt een nieuwe game van
Teenage Mutant Ninja Turtles komt een nieuwe game van
Sonic wilt maar niet dood.
We weten het, maar blijf bij de tijd.
Zijn wij de heilige graal der remakes??quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef disjfa het volgende:
AL DIE OUDE MEUK WORD EINDELOOS HERHAALT EN UITGEMOLKEN OMDAT JILLIE HIER PLAATJES ERVAN POSTEN!
En op EWJ na dan omdat tennapel gewoon koel is
Die lijkt mij idd ook wel tofquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Zijn wij de heilige graal der remakes??
En Ghostbusters heb ik écht wel zin in
Maar wat is het huidigste nieuws dan over een nieuwe EWJ game?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef disjfa het volgende:
AL DIE OUDE MEUK WORD EINDELOOS HERHAALT EN UITGEMOLKEN OMDAT JILLIE HIER PLAATJES ERVAN POSTEN!
En op EWJ na dan omdat tennapel gewoon koel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |