Best gelopen boy!!!quote:
Wat is ze d'r erg aan toe he die meid.. Even een keertje wintersporten en mevrouw veranderd gelijk in een laffe twat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef koei het volgende:
Oke, dan ga ik nu naar bed. Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt moe de laatste paar dagen. Na 11 uur is het niks meer met me... Nouja, zondag en maandag gelukkig weer uitslapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Wat heb je toch ook een zwaar leven spankertquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffffttt ik ben kapot! Eerst bier gedronken, toen gaan dansen, toen net een vriendin uitgezwaaid op schiphol, zometeen word ik om half 10 gewekt om het contact van mn nieuwe huisgenootje te ondertekenen... Ik ben gesloopt!!!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond heerlijk een avondje relaxt naakte vrouwen kijken in de sauna in de Thermen in Roosendaal75% was onder 35.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossdale heeft zich vermaakt
Please sir. When moon? When Mustang?
Heb je de dames wel een nat doekje aangeboden om je rotzooi van zich af te wassen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
75% was onder 35.
Rossdale heeft zich vermaakt
Dan gaan ze maar gewoon even de stoomsauna inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb je de dames wel een nat doekje aangeboden om je rotzooi van zich af te wassen?
Vergelijkbaar met een contact-verbod ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Pffffttt ik ben kapot! Eerst bier gedronken, toen gaan dansen, toen net een vriendin uitgezwaaid op schiphol, zometeen word ik om half 10 gewekt om het contact van mn nieuwe huisgenootje te ondertekenen... Ik ben gesloopt!!!
NPquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Thanks
Heerlijk hoe op elke subsite de tags weer anders zijn
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een contact-verbod ofzo?
Anders schiet je vieze zaken in dr ogenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ja ik mag dr nu niet langer dan 25 minuten per dag aankijken...
Nee daarom, ik vind het ook niet meer dan logisch dat ik aan banden word gelegd!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Anders schiet je vieze zaken in dr ogen
Nee maar gek is het niet, als je jouw kent irl.
hoe erg is het?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer met Spanky de Darkroom in dudequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jep, maar dat kost geldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:11 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
hoe erg is het?
je hebt vast een mooi vergelijkbaar plaatje
Het enige wat je hier doet is zeggen dat je deze draad nooit leestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef SummerBreeze het volgende:
GVD, alweer 172 posts gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |