Heul veul!quote:
Ik mail je de volgende keer wel zodra er een nieuw deel startquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:01 schreef SummerBreeze het volgende:
GVD, alweer 172 posts gemist.
Ik lijk verdomme wel een vrouw, ik kan nooit de weg naar het nieuwe topic vinden.
verrek, ik bèn een vrouw
Ik lees het wel, zolang ik maar niet te druk ben met mijn echte leven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het enige wat je hier doet is zeggen dat je deze draad nooit leest![]()
Ga toch wat nuttigs doen vruow! Ik heb zo bijvoorbeeld nog een afwas voor je.
Dat zou ik heel erg lief van je vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik mail je de volgende keer wel zodra er een nieuw deel start
Nein vanavond wordt 'm niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:40 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
nait normaal meer!
zeg lennartB, wil je ovenschotel vreten met mij en de deutscher?
Joah eem flink de bloempjes buutn zetnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nein vanavond wordt 'm niet.
Morgen nog wel feessie bij jou?
Ik zal even wat lui smsenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Joah eem flink de bloempjes buutn zetn
Moet je natuurlijk niet vergeten om je mail zo af en toe te checkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat zou ik heel erg lief van je vinden
Wattes?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef Fallen het volgende:
waarom zijn die verrekte scouts ook op vrijdagavond?
Nou heb ik de hele dag hard gewerkt en wil ik weekend vieren, moet ik alsnog de deur uit.....
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]By far het slechtste dat ik ooit gezien heb!
Ik niet!quote:
Dus geen Disjfa, geen Poit...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik niet!
Disjfa is wel op vakantie trouwens!
Nee!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dus geen Disjfa, geen Poit...
Wil jij misschien even jezelf bashen AQuila?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee!
Ik heb wel het PS3 topic volgemaakt! Maar ga geen nieuwe aanmeken want dat zou niet juist zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |