Dat zijn dus 2 Failsquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef Rkatier het volgende:
Fail!
Het is Don Doc John
Wel opletten he. Dat zegt hij letterlijk in zijn nummer, want rappen kun je het noemen
Koei heb je geen Koei pak voor mijquote:
HIER BEN IK!!!!!quote:
hahaha die is geniaalquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef marvdeparv het volgende:
check mijn geniale toevoeging aan het muzieknummers iets te letterlijk nemen topic
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen
gekke negers
Eindelijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:59 schreef Poit het volgende:
[..]
HIER BEN IK!!!!!
Ik heb jullie ook gemist lieverdjes van me![]()
Ik snap em niejquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:33 schreef marvdeparv het volgende:
check mijn geniale toevoeging aan het muzieknummers iets te letterlijk nemen topic
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen
gekke negers
Nou ja zeg.. Ik speciaal nog zoeken naar jullie.. Zo een heel nieuw topic beginnen zonder mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Eindelijk!
Maar ik ga wel zo naar bed, want ik moet morgenochtend nog ff leren
Ben je niet racistisch ofzo?quote:
Jongen! Ik kom uit Gouda City!! Hier wordt enkel hippiestyle boomknuffelen getolereerd!! En ik hou mij daar natuurlijk aan!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ben je niet racistisch ofzo?
Heb je ook kaas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Jongen! Ik kom uit Gouda City!! Hier wordt enkel hippiestyle boomknuffelen getolereerd!! En ik hou mij daar natuurlijk aan!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heb je ook kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |