Nee hoor, ik heb nooit bevestigend geantwoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Die tiet.
En je zou een TT in honor of Viking doen omdat je mij de laatste post ontnomen hebt.
Een waardebon van 800 euro!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel paar is 1 jaar lang nieuwe schoenen?
Jij bent gemeen, heel gemeenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nooit bevestigend geantwoord
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is geen jaar aan schoenen. Dat is hooguit een seizoen
Ik zou het reddenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
800 Euro = een jaar nieuwe schoenen?
Niet als je Co of k_i_m heet
Ik dacht het al toen ik het vanochtend las. Je zou alle magere varianten moeten vermijden. Jij kan best halfvolle melk hebben en een gewoon toetje en dan nog eens een plak ontbijtkoek tussendoor enzo. Jouw lijstje leek nl. op mijn lijstje toen ik aan het afvallen was. Dus ipv een toetje te nemen à 55 cal. Neem er een van minstens 150. En zo verder. Maar babysteps!! Het is wel goed dat je wel gewoon weer mee-eet met alles!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik heb me keurig aan mijn eetlijstje gehouden én nog een plakkie kipfilet tussendoor genomen. En ik heb een hartstikke vol gevoel...!
Maar het suffe is, dit lijstje komt lang niet aan de kcal waarvan jullie gisteren aangaven dat het een normale dag zou zijn. En dit lijstje leek goed, toch?Vreemd. Maar ik schroef het nog wel op straks.
nee al moet ik er speciaal voor op blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
gaat deze tvp het houden tot morgenochtend half negen?
K doe gemiddeld 1 jaar met een paar Puma's en heb nog een ander paar waar ik al bekant 2 jaar mee doet. Ben ik nu verloren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is geen jaar aan schoenen. Dat is hooguit een seizoen
Raad eens wiens mail morgen genegeerd gaat worden, jij evol personquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee al moet ik er speciaal voor op blijven
Ik kom een heel eind hoor met 800 euro!! Ik heb deze winter 2 paar laarzen gekocht. 1 paar was idd 320 euro of zo, maar die van 2 weken terug waren afgeprijsd van 230 voor 95. En dan heb ik vorig jaar zomer in de uitverkoop een paar ballerina's gekocht en wat teenslippers. En volgens mij was dat het!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Hmmm ik ga al lief doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Raad eens wiens mail morgen genegeerd gaat worden, jij evol person
Ik beloof je dat ik maandag naar de winkel ga om box 4 te halen en 5 als ze die hebben, maar dat zal nog wel niet hè?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Co? Mag ik je even streng toespreken?
Zou je niet eens GREYS ANATOMY gaan bijkijken zodat je bij bent met Nederland?
Ken je de BBC versie van Pride and Prejudice? Die is echt geweldigquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef kwakveense het volgende:
@ ewelina: ik ben een beetje een jan austen puristniet dat ik alles gelezen heb, lang niet, maar de periode is me erg dierbaar
op zich is t gewoon een leuke film ja, pride en prejudice...jammer dat keira erin zit...met dr rare tanden...
Ik ben nog steeds jaloers op jouw Uggs laarzen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kom een heel eind hoor met 800 euro!! Ik heb deze winter 2 paar laarzen gekocht. 1 paar was idd 320 euro of zo, maar die van 2 weken terug waren afgeprijsd van 230 voor 95. En dan heb ik vorig jaar zomer in de uitverkoop een paar ballerina's gekocht en wat teenslippers. En volgens mij was dat het!!
Ik ga wel in jou plaatsquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Overmorgen ook nog uit eten bij een pizzaria... WAT is het magerst wat je daar kan eten??
Welke pizza, ze zijn feitenlijk allemaal superslecht he?? En ik eet hem toch helemaal op, dat sowieso, ik kan het niet laten staan.
Oh dat valt mee dan! Ik zat je ook maar te plagen hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kom een heel eind hoor met 800 euro!! Ik heb deze winter 2 paar laarzen gekocht. 1 paar was idd 320 euro of zo, maar die van 2 weken terug waren afgeprijsd van 230 voor 95. En dan heb ik vorig jaar zomer in de uitverkoop een paar ballerina's gekocht en wat teenslippers. En volgens mij was dat het!!
Kan ik bij onder een pak niet mee aankomenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mn redelijk nette
[ afbeelding ]
En mn allerdaagse schoenen
Wel als je ElisaB heetquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
1 t/m 4 en volgens mij ook seizoen 5 deel 1 in amerika.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat valt mee dan! Ik zat je ook maar te plagen hoor
Geen idee welke seizoenen van Greys er op DVD zijn eigenlijk!
No offense maar ik vind ze wel mooier dan de jouwe, tenzij je dagelijkse outfit een trainingspak is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
320 euri voor schoenen?!
* TJDoornbos gaat voor dat geld liever een kaartje F1-race halen
Het kan wel zijn dat ik een paar schoenen ben vergeten hoor, maar ik zou het echt niet weten nu!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat valt mee dan! Ik zat je ook maar te plagen hoor
Geen idee welke seizoenen van Greys er op DVD zijn eigenlijk!
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhh, F1 nog een maandquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
320 euri voor schoenen?!
* TJDoornbos gaat voor dat geld liever een kaartje F1-race halen
En ook niet als je Ewelina heet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Bij mij ook.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat 800 euro bij mij twee of drie jaar nieuwe schoenen is!
Wat de preutsheid betreft heb je natuurlijk wel gelijk... maar ik vond het een leuke film. En toen ik 'm zag studeerde ik nog geen geschiedenis en was de 18e/19e eeuw nog volledig onbekend terrein voor me. Met name de burgelijke moraalquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef kwakveense het volgende:
@ ewelina: ik ben een beetje een jan austen puristniet dat ik alles gelezen heb, lang niet, maar de periode is me erg dierbaar
op zich is t gewoon een leuke film ja, pride en prejudice...jammer dat keira erin zit...met dr rare tanden...
heb echt bijna nooit trainingsbroek buitens huis aan eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
No offense maar ik vind ze wel mooier dan de jouwe, tenzij je dagelijkse outfit een trainingspak is.
quote:
Daar doe ik minstens 8 jaar meequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat 800 euro bij mij twee of drie jaar nieuwe schoenen is!
Soort van heksenhyl ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verslavend lekker, begin er niet aan!
Dat lukt mij nooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb laatst twee paar laarzen voor 38 euro gekocht in de sale!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Ik kocht het vandaag in de supermarkt en daar had je die zoute en zoete heksenhyl en daarnaast lag deze (stond ook heksenhyl op). Heksenhyl vind ik sowieso al heel erg lekker, maar deze is echt ultiemquote:
Zal het niet doen, dochterlief!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verslavend lekker, begin er niet aan!
K ben er 2 x geweest, Hongarije 2006 toen mn held Jens won en dan 2007 Nurnbergring toen Jens er hard af ging en vele na hem en het gevaarlijk was in de bocht voor mn neus!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhh, F1 nog een maandEn daar wil ik zo graag nog eens heen! En daarna nog even een pizzariaatje pakken
![]()
True, true, omdat je veel afwisselt. Al beginnen mijn lievelingslaarzen nu toch wel een beetje te slijtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal het niet doen, dochterlief!!
Wat wel het voordeel is van veel schoenen: je verslijt ze niet. Dus ik heb wel veel schoenen, maar de meeste zijn dus al vrij oud!! Ik heb zelfs nog All Stars uit de vorige periode dat iedereen ze aan had. (midden-eind jaren '80)
Mijne waren zonder de korting samen eigenlijk 130 euro.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lukt mij nooit
Maar de laatste goede koop waren 2 paar laarzen, voor in totaal 170 euro. Terwijl ze dat eigenlijk per paar waren. En laarsjes van 120 euro bij de Bijenkorf voor 60 (met een lichte beschadiging, die door de schoenmaker verholpen kon worden. Kostte me 6 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die bovenste heel mooi qua vorm!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lukt mij nooit
Maar de laatste goede koop waren 2 paar laarzen, voor in totaal 170 euro. Terwijl ze dat eigenlijk per paar waren. En laarsjes van 120 euro bij de Bijenkorf voor 60 (met een lichte beschadiging, die door de schoenmaker verholpen kon worden. Kostte me 6 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik 1 keer. In Australie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K ben er 2 x geweest, Hongarije 2006 toen mn held Jens won en dan 2007 Nurnbergring toen Jens er hard af ging en vele na hem en het gevaarlijk was in de bocht voor mn neus!
Ze zijn ook heel elegant, ben er nog steeds erg blij meequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste heel mooi qua vorm!!
Heb ik wat gemist? Of gaat dit nog steeds over Betty?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik 1 keer. In Australie.4 dagen lang.
Kan iemand mij de PM van de rel even sturen?
Is het leer of plastic/kunststof? Ik koop al mijn schoenen in de aanbieding, maar winterschoenen en laarzen moeten bij mij echt van leer zijn. Zit beter en scheelt een hoop qua luft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijne waren zonder de korting samen eigenlijk 130 euro.Ik ben blij dat ik ze zo goedkoop heb kunnen kopen, hou ik weer meer geld over voor andere leuke dingetjes
Mijn ene kwaaie beenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan wel zijn dat ik een paar schoenen ben vergeten hoor, maar ik zou het echt niet weten nu!![]()
4 heb ik al wel zien staan. Dus die in ieder geval!! Ik denk dat ik dan volgende week in Belgie maar eens een hele dag in bed blijf om 10 afleveringen achter elkaar te zien of zo!
Viev!! Netjes jouw lijstje!!Heb je zo'n last momenteel van je benen? Erger dan eerst?
Ja dat moet inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Oh wacht ff hoor, mede Cinderella kijkers... moeten we geloven dat hij door dat kleine maskertje niet zag dat zij het was?![]()
Nou, die PM over betty wil ik wel nog graag krijgen, als je het er toch over hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of gaat dit nog steeds over Betty?
Jij wint.........4 dagen Hongarije en 4 Dagen Duitsland zijn niks bij 4 dagen Melbourne!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik 1 keer. In Australie.4 dagen lang.
Over Betty idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of gaat dit nog steeds over Betty?
Zwarte paar is van leer, maar de witte niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is het leer of plastic/kunststof? Ik koop al mijn schoenen in de aanbieding, maar winterschoenen en laarzen moeten bij mij echt van leer zijn. Zit beter en scheelt een hoop qua luft.
Ik had eerst been staan. Toen dacht ik ineens: misschien heeft ze ook last van d'r andere been en dan staat been zo lullig, alsof die andere dan niet telt of zo. Dus ik dacht: ik doe benen beter teveel dan te weinig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn ene kwaaie beendoet zeer ja, de laatste 2 weken ofzo weer erg! Maar daarvoor kon ik het ook niet hoor, wegens bekkeninstabiliteit
.
Ik was het wachten zat btw en heb zelf gebeld naar de planning van het AMC en gezegd dat ik NU een operatiedatum wilde, dus het wordt de 23e..anders kon ik wachten tot Sint Juttemis als je het mij vraagt en ik wil dat gedoe eruit hebben!.
Dan komt zo'n aanbieding inderdaad als geroepen! Maar eerlijk is eerlijk; de meeste schoenen sloop ik snel, zeker als ze van kunststof zijn. Daarom dus leer. Of stalen neuzen. Ik heb 3 jaar non-stop op mijn Dr.Martens gelopen, toen waren ze toch echt op. Maar die zijn ook duurquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zwarte paar is van leer, maar de witte niet.
Maargoed die vond ik gewoon tofIk had geen zin om nu nog 'echt' voor winterlaarzen te gaan shoppen. Doe ik in september wel weer ofzo. Maar ik had toch echt wat nieuws nodig!
Senksquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
Ik koop echt nooit plastic schoenen..behalve slippertje dan...vind plastic laarzen echt niet mooi.
Geen idee, maar ze heeft een ex die het nodig vindt haar tietenpics overal te posten. Dus bedenk goed wie je die ooit stuurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Maarug Who The Fuck is Betty ken die hele user nie. Zag wel een pm ergens
Yep, en dat mens nog eerst moeilijk doen en melden dat die dokter eerst nog een weekje op vakantie ging en zulksquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had eerst been staan. Toen dacht ik ineens: misschien heeft ze ook last van d'r andere been en dan staat been zo lullig, alsof die andere dan niet telt of zo. Dus ik dacht: ik doe benen beter teveel dan te weinig.![]()
23 feb.??
Ja ik sloop schoenen ook als een mallequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan komt zo'n aanbieding inderdaad als geroepen! Maar eerlijk is eerlijk; de meeste schoenen sloop ik snel, zeker als ze van kunststof zijn. Daarom dus leer. Of stalen neuzen. Ik heb 3 jaar non-stop op mijn Dr.Martens gelopen, toen waren ze toch echt op. Maar die zijn ook duur
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K ben er 2 x geweest, Hongarije 2006 toen mn held Jens won en dan 2007 Nurnbergring toen Jens er hard af ging en vele na hem en het gevaarlijk was in de bocht voor mn neus!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep, en dat mens nog eerst moeilijk doen en melden dat die dokter eerst nog een weekje op vakantie ging en zulks. Ik sprong bijna uit mijn vel
.
Maar ik was al een beetje van slag omdat ik vandaag een real life uitvoering van Kramer Vs Kramer meegemaakt had. En wie mijnaan het huilen maakt moet DEAUDDDDDDDDDD!!!
Kunsttof komt misschien wel harder aan dan leer...quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kunsttof komt misschien wel harder aan dan leer...
Kom je ook naar de meet?
Ik heb welgeteld 1 paar platte winterschoenen. Mijn sportschoenenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar 'voor er bij' vind ik het wel kunnen. Ik wilde ook even zo'n plat model laarzen uitproberen voor dagen waarop ik veel moet lopen/staan. Draag eigenlijk áltijd hakken ivm mijn lengte
Nee hoorquote:
Ik zou niet durven trouwens, in het echt is Viev zo'n teer poppetje met haar lieve stemmetjequote:
Het ging dan ook om de dames die nieuwsgierig waren naar die PM waar zoveel ophef over is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik niet!?
Maar ik ben niet op aan het letten hier :p ik kijk de film.
Nu ja, met iets van creatieve vrijheid dan...PM komt eraan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Film speelt zich nu in mijn hoofd af, maar welk deel is van toepassing??
Het liefst draag ik hakken van 10 centimeter. Maar dat is gewoon echt niet haalbaar wanneer je veel moet lopen. Daarom zit ik het liefstquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 paar platte winterschoenen. Mijn sportschoenenMoet nog steeds eens mooie platte schoenen kopen. Bij andere vrouwen vind ik het vaak heel leuk staan, maar bij mezelf nooit
Ohh zo! Ik vind het vooral kinderachtig om een vete via een medium zoals Fok! uit te vechten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de dames die nieuwsgierig waren naar die PM waar zoveel ophef over is.
Ik snap er geen bal van, heb alleen medelijden met beide partijen eigenlijk.
De film is maar half-half vermakelijk
Haha ik heb het nu ook jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef kwakveense het volgende:
k heb t verhaal nu 4 keer gehad en k snap er geen kont van hahahahahahaha
*luistert nog even oom 11 tijdens het verschrijven van een briefje*
Oh, die had ik ook al rondgestuurd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de dames die nieuwsgierig waren naar die PM waar zoveel ophef over is.
Ik snap er geen bal van, heb alleen medelijden met beide partijen eigenlijk.
De film is maar half-half vermakelijk
Mijn moeder heeft ál haar schoenen nog, waaronder blauwe, gele en rode peeptoes met een hak van 10 cm die ze droeg toen ze mijn leeftijd was (ze is nu 49).quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal het niet doen, dochterlief!!
Wat wel het voordeel is van veel schoenen: je verslijt ze niet. Dus ik heb wel veel schoenen, maar de meeste zijn dus al vrij oud!! Ik heb zelfs nog All Stars uit de vorige periode dat iedereen ze aan had. (midden-eind jaren '80)
Jij altijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Button, tja vond hem in het begin erg interressant maar nu niet meer.
Kubica vind ik een goede rijder! Rosberg begint leuk te worden.
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het liefst draag ik hakken van 10 centimeter. Maar dat is gewoon echt niet haalbaar wanneer je veel moet lopen. Daarom zit ik het liefst
Oeh! Dat klinkt als een droommoeder!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ál haar schoen nog, waaronder blauwe, gele en rode peeptoes met een hak van 10 cm die ze droeg toen ze mijn leeftijd was (ze is nu 49).
Ik baal iedere dag dat ze grotere voeten heeft dan ik
Ze heeft ook een triljoen tassen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeh! Dat klinkt als een droommoeder!
Oh, ik vind ze allemaal even bijzonder hoor. Rood, roze, goudkleurig, zilver, lak, leer, glitters, pump, laarsje, ankle boot, open of peeptoe, er is altijd wel variatie te vinden!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je op gegeven moment niet dat je alleen nog schoenen kunt kopen die lijken op iets wat je al hebt? Of ga je dan de grens van "lijken op" verschuiven?
Teer poppetje? Lief stemmetje? Uh, heb je wel de juiste voor ogen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou niet durven trouwens, in het echt is Viev zo'n teer poppetje met haar lieve stemmetje
Cool liedje!quote:
Ja maar het is wel een wijvennummerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool liedje!
Die gast wil ik nog wel eens live zien!
Jaha, ik heb jou gezien tochhhh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Teer poppetje? Lief stemmetje? Uh, heb je wel de juiste voor ogen?.
Met zijn accent en stem vergeef ik 'm dat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een wijvennummer
Als je een misthoorn lief en schattig vind?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaha, ik heb jou gezien tochhhh.
Hier kom je véél harder over vind ik. Maar misschien lijk je alleen maar lief en schattig door je stem?
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je een misthoorn lief en schattig vind?!.
Ik ook niet, problem fixedquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Nou bedankt!.
En ik zie niet in waarom wij ruzie zouden krijgen heur![]()
En nu ga ik even obsessen..ik MOET deze hebben!
Dat lijkt me heel kut zitten. Zeker met die korte beentjes van mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Nou bedankt!.
En ik zie niet in waarom wij ruzie zouden krijgen heur![]()
En nu ga ik even obsessen..ik MOET deze hebben!
Ik zou hem die boor anaal inbrengen. FF serieus dit is geen tijd om te boren!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Ewelina het volgende:
Eén of andere malloot is hier in het gebouw aan het boren!!!![]()
![]()
En dan ook echt NU beginnen!
Ik heb die neiging ook. Helaas weet ik niet welk huis het is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou hem die boor anaal inbrengen. FF serieus dit is geen tijd om te boren!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef kwakveense het volgende:
aww ik vind elmo dus echt heel schattig
Mooi, maar dat zijn echt terraszit-schoenen en ik zie mezelf niet achter een 2-jarige aanrennen met zulke hakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel kut zitten. Zeker met die korte beentjes van mij
Nee, dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup. Ik heb wel schoenen die qua hakhoogte vergelijkbaar zijn, maar die draag ik ook niet zo heel vaak. Wel toen ik nog op kantoor werkte, ik zat toch de hele dagquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi, maar dat zijn echt terraszit-schoenen en ik zie mezelf niet achter een 2-jarige aanrennen met zulke hakken. Noch sjouwen met de dagelijkse boodschappen
.
Is ie ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef kwakveense het volgende:
aww ik vind elmo dus echt heel schattig
quote:
Het is net alsof Elmo dat kind opeetquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
Dat pakje![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zin in iets lekker.
Appeltje schillen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
Dat pakje![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zin in iets lekker.
Aldus deel 2 van de cursus "efficiënt bijlezen en reageren met ElisaB"quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen plastic laarzen - geen leren ook - vetes uitvechten is voor mensen zonder leven - Elmo vind ik liev - films kijk ik bijna nooit, want ik heb er het geduld niet voor - Viev, ik blijf voor je duimen tot de 23ste (als je nog even wilt melden in welke maand die 23ste moet vallen!
Oeh, wij zitten ook te kijken hoor Tink, voor Mei. Zon!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi allemaal.
Die Betty, dat is er dus echt één uit het DGK-forum. En hij schijnt een hele enge stalker te zijn (dat wist ik dan weer niet, maar ik herkede zijn schrijfstijl).
Met gezond eten gaat het hier níet goed en ik heb ook al sinds vrijdag niets meer aan sport gedaanDaarvoor in de plaats ben ik wederom de hele avond op zoek geweest naar reisjes. Het gaat worden:
óf Mallorca
óf Malta
óf Lloret
Eigenlijk alledrie geen droombestemmingen, maar er is echt bar weinig keus in de categorie tot ¤ 500 voor allin of tot ¤ 250 alleen ontbijt/appartementje. Dan lijkt Lloret nog het interessantse: is én dicht bij Barcelona én het meest interessante hotel heeft een eigen sauna, fitnesscentrum en jacuzzi.
Zo, en nu nog even lezen wat jullie hebben gelezen en dan naar bed.
wtf is DGK? Oh, ik wil ook op vakantie! Maar nu ga ik op bed, morgen heb ik een model-mediation sessie, ik mag in 3 uur proberen het conflict tussen Israel en Hamas proberen op te lossen. Ben benieuwd of me dat gaat lukken!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi allemaal.
Die Betty, dat is er dus echt één uit het DGK-forum. En hij schijnt een hele enge stalker te zijn (dat wist ik dan weer niet, maar ik herkede zijn schrijfstijl).
Met gezond eten gaat het hier níet goed en ik heb ook al sinds vrijdag niets meer aan sport gedaanDaarvoor in de plaats ben ik wederom de hele avond op zoek geweest naar reisjes. Het gaat worden:
óf Mallorca
óf Malta
óf Lloret
Eigenlijk alledrie geen droombestemmingen, maar er is echt bar weinig keus in de categorie tot ¤ 500 voor allin of tot ¤ 250 alleen ontbijt/appartementje. Dan lijkt Lloret nog het interessantse: is én dicht bij Barcelona én het meest interessante hotel heeft een eigen sauna, fitnesscentrum en jacuzzi.
Zo, en nu nog even lezen wat jullie hebben gelezen en dan naar bed.
Dank u! Ik roep al jaren dat Keira Knightly haar mond raar heeft staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef kwakveense het volgende:
Zo ik geloof ik al 35 keer heb gezegd, heb ik het té druk. Ik wil wel meekomen met jullie, maar eigenlijk kan ik dat niet....quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Muis006 het volgende:
Aldus deel 2 van de cursus "efficiënt bijlezen en reageren met ElisaB"
De Grote Knoppenquote:
Hey beeb het was geen kritiek he! Ik vind het juist super dat je altijd reageert enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo ik geloof ik al 35 keer heb gezegd, heb ik het té druk. Ik wil wel meekomen met jullie, maar eigenlijk kan ik dat niet....
Check de PI darling, always check de PIquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Hey beeb het was geen kritiek he! Ik vind het juist super dat je altijd reageert enzo
In mei is het alweer lekker weer, joh! Echt stedentripweer, maar ik gok zo dat jouw kleine smurf weinig trek heeft in musea?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, wij zitten ook te kijken hoor Tink, voor Mei. Zon!!!
De Gouden Kooi. Zéér aparte users daar die gek genoeg prima mengen met de normale users met gezond verstand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf is DGK? Oh, ik wil ook op vakantie! Maar nu ga ik op bed, morgen heb ik een model-mediation sessie, ik mag in 3 uur proberen het conflict tussen Israel en Hamas proberen op te lossen. Ben benieuwd of me dat gaat lukken!
Weet ik honnepon, roomsoesje, boterbloempje van me! Maar ik wil het altijd nog even zeker wetenquote:
Ik wil in mei naar Italie of Portugal 10 dagen ofzo, dan ergens tussendoor nog een weekje Ibiza (september) en dan met de feestdagen naar Thailand want dat zijn dan "de eerste feestdagen zonder" zeg maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga/wil in maart. En dan in mei een weekendje kamperen ofzo en dan in juni en met pasen naar het zomerhuisje en in augustus weer 2 weken kamperen in zuid.frankrijk. En dan het liefst in het najaar naar Belgie
nou alleen hopen dat het ook allemaal gaat lukken met geld en vrije dagen enzo
Fijn trouwens dat je de OP erdoor gedrukt hebt! Dat afwachten schiet niet op.
Nee, dat bewaar ik wel voor als ie wat ouder is..da's geen doen met een kindje van 2, en ik ben ook meer toe aan gewoon brainless ontspanning..zon, zee en BBQ enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In mei is het alweer lekker weer, joh! Echt stedentripweer, maar ik gok zo dat jouw kleine smurf weinig trek heeft in musea?
Ibiza en Portugal stonden ook hoger op mijn lijstje, maar zijn me te duurquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil in mei naar Italie of Portugal 10 dagen ofzo, dan ergens tussendoor nog een weekje Ibiza (september) en dan met de feestdagen naar Thailand want dat zijn dan "de eerste feestdagen zonder" zeg maarEn dan wil ik dus niet thuis zijn.
Maar ja, willen en kunnen is 2 he. * Denkt The Secret*
.
Ik zit een beetje met mijn handen in het haar (figuurlijk hoor), omdat ik ongeveer 24 uur per dag te kort heb. Dus ik draai links en rechts een beetje bordjes in de hoop dat er niets naar beneden pleurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef Muis006 het volgende:
Weet ik honnepon, roomsoesje, boterbloempje van me! Maar ik wil het altijd nog even zeker weten
Ja? Wil je echt een hotel dan? Want appartementen zijn toch wel te vinden voor die prijzen die jij noemt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ibiza en Portugal stonden ook hoger op mijn lijstje, maar zijn me te duur![]()
En nu ga ik slapen. En een excuus verzinnen waarom ik nog niet geboekt heb, want mijn man vind dat ik nu maar eens de knoop door moet hakken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
Viev, ik blijf voor je duimen tot de 23ste (als je nog even wilt melden in welke maand die 23ste moet vallen!
Volgens mij is een deel van het probleem dat Tink alleen gaat. En dat maakt de accommodatie duur.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja? Wil je echt een hotel dan? Want appartementen zijn toch wel te vinden voor die prijzen die jij noemt?
Oeps sorry, overheen gelezen! Nee, gewoon de 23e van deze maandquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Viev, bespaar me de RSI en zeg dat het niet oktober is of zo
[..]
Ik ook.quote:
Hoezo alleen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij is een deel van het probleem dat Tink alleen gaat. En dat maakt de accommodatie duur.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, en daar ga ik maar eens een nachtje over slapen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het nog helemaal geen mooi weer in Lloret in maart. Toen ik 17 was ben ik een keer in april geweest en ik had bevroren tepels van de kou.
Ik denk dat je naar een Canarisch eiland moet.
jij ook alvast Greysie! En succes met strijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muizelientje!
Ik ga ook zo, maar ik moet nog strijken![]()
![]()
I can prancequote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I can prance
I can whine
My acting is simply divine
ooooooooh
See that girl
Watch that scene
Muisje the dramaqueen
Ik ben ermee geboren of zo. Geef me de uitgangspositie en geef me het doel en ik geef je binnen 5 minuten de weg er naartoe, inclusief de valkuilen, dwarsverbanden, procedures, strategie, problemen, oplossingen & a cherry on top. Ik heb dat niet geleerd, maar gewoon ingebakken gekregen; het komt bovenborrelen. Ik denk ook dat ik niet heel veel anders kan dan dit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef kwakveense het volgende:
elisab: ik vind het altijd zo tof als mensen ondernemersgeest hebben! ik heb dat dus totaaaaaaal niet... doe mij maar zekerheid enzo...
ik voel ook altijd een intense vorm van medelijden als ik noodlijdende kleine winkeltjes zie (die t soms nite eens zo slecht doen)gek wijf dat ik ben...
ik ben wel dol op organiseren en nieuwe projecten, maar dan graag in stichtingsvorm, waar ik geen persoonlijk verlies kan lijden enzo...
Ow, eitjequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Oeps sorry, overheen gelezen! Nee, gewoon de 23e van deze maand.
Dankjewel! Ik jou ook!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ik wens je een goede nachtrust
Oh Da's handig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ermee geboren of zo. Geef me de uitgangspositie en geef me het doel en ik geef je binnen 5 minuten de weg er naartoe, inclusief de valkuilen, dwarsverbanden, procedures, strategie, problemen, oplossingen & a cherry on top. Ik heb dat niet geleerd, maar gewoon ingebakken gekregen; het komt bovenborrelen. Ik denk ook dat ik niet heel veel anders kan dan dit.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, eitje
Maar serieus: ik ga voor je duimen meis!
Het klinkt mij niet echt als een tegenstelling in de oren, die smaak van jouw vriend en de jouwe. Wortelenstamppot met een gehaktbal klinkt namelijk ook niet direct of het uit Timboektoe komt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef Poezebeest het volgende:
Is wel echte hollandse kost! Mijn lief vind dat heerlijk, maar ik ben meer van de wortelenstampot met een zelfgemaakte gehaktbal. Als ik daar aan denk loopt het water in mijn mond.
Niet? Mijn vader zegt altijd dat het een echte Timboektaanse maaltijd isquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt mij niet echt als een tegenstelling in de oren, die smaak van jouw vriend en de jouwe. Wortelenstamppot met een gehaktbal klinkt namelijk ook niet direct of het uit Timboektoe komt!
En een kilo karbo's voor 3 euro nogietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Bij de C1000 hadden ze 1 kilo rundergehakt voor 2 euro!
Karbonade > pizza!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef neen het volgende:
en 3 pizzas voor 5 euro bij de albert heijn, kratje dommelsch 8 euro
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pizza karbonade e dommelsch speciale
Maak het een keer!quote:
Ja, maar ik voelde me kut dus ik bleef nog evenquote:
Dan wordt het een karbonade panpizza, afgeblust met dommelsch!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Maak het een keer!Deze week zijn alle ingredienten in de aanbieding!
Mei siepels? dat woord ik heb laatst geleerd van een freundinquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
draadjesvlees kan ik tegenwoordig hemelsch zelf maken. nog lekkerder dan dat van mn moeder
afijn, ik ga piepers jassen...
Dat klinkt zeer goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan wordt het een karbonade panpizza, afgeblust met dommelsch!
It smekkeliekquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
juh mei siepeltsjes, een lyts bytsje mar, net te folle....
Ik gok Fries? Heb het wel 10x voor moeten lezen voordat ik dacht te weten wat er staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
juh mei siepeltsjes, een lyts bytsje mar, net te folle....
Wrom voel jij je kut danquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar ik voelde me kut dus ik bleef nog even![]()
/Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doequote:
Ow, dat is onhandigquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doe
Dat is al eh, een heel aantal jaar zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is onhandig
Ik zal je morgen eens onder handen nemen als het dan nog zo is
Hee neen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef neen het volgende:
Jawel, ik zou op bed maar een vriend van me die net weg is naar z'n stageplek komt online dus ik ben er nog
EINZ
Weet niet, waarom heb jij geen foto's in je fotoboekquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto's in je fobo?
Nee maar ik heb weleens een foto gepost! Die heb je toch wel gezien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:43 schreef neen het volgende:
[..]
Weet niet, waarom heb jij geen foto's in je fotoboek
edit: o, je hebt helemaal geen fotoboek
Ja, met je mc army shizzlequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb weleens een foto gepost! Die heb je toch wel gezien?
Ik heb hem niet gezien!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, met je mc army shizzle![]()
maar ik heb ook wel eens een foto gepost! En iedereen ging mij toen uitlachen
neen inderdaad, dus post er eens een!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:51 schreef neen het volgende:
Dat weet je niet want je hebt nog nooit een foto van mij gezien![]()
wat zijn we lekker aan het posten he
Dan moet jij ook een postenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
neen inderdaad, dus post er eens een!
heerlijk
Okee doe ik! Maar ik haal hem na een paar minuten wel weer wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef neen het volgende:
[..]
Dan moet jij ook een postenwant voor wat hoort wat!
ik voel me zeer rebels tijdens deze nachtbagger, ondanks dat het geen bagger is natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee doe ik! Maar ik haal hem na een paar minuten wel weer weg
ik vind het geen bagger hoor, misschien dat Adelante zo nog mee komt doen!
Even uploaden danquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:54 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ookdan kunnen die lui morgen er een rel over beginnen!
Ik hoop het, dat zou wel gezellig zijn... zal PF al slapen? die is toch ook altijd tot laat wakker![]()
Ja, ik zoek maar er staat bijna niks op deze computertquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even uploaden danjij ook he!
geen idee, ze post niet meer zo vaak de laatste tijd
Hier is de mijnequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik zoek maar er staat bijna niks op deze computert
dat veranderd wel als haar crib helemaal is ingericht om goed te kunnen fokken
Inderdaad! Ik heb alleen een foto van vakantie met familie dus ik zet ik er even opquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier is de mijne
-------------------------------
Heel toepasselijk voor nachtbagger, vind je niet?
De familie neenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:59 schreef neen het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik heb alleen een foto van vakantie met familie dus ik zet ik er even op
Idd! vlnr: papa, mama, NEEN, tante, zus en m'n zusje was te lui om mee te lopenquote:
Wat een leuke foto!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef neen het volgende:
[..]
Idd! vlnr: papa, mama, NEEN, tante, zus en m'n zusje was te lui om mee te lopen
[ afbeelding ]
zeer klein zodat er geen pukkels zichtbaar zijn
Mijn moeder heeft een kussentje nodig in de auto omdat ze anders niet over het stuur kan kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto!zijn jij en je zus heel lang of zijn je ouders petite?
E; je moeder dan
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:04 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een kussentje nodig in de auto omdat ze anders niet over het stuur kan kijken
aww, +1000 herkenbaar!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
/Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doe
je mag drie keer raden wat ik te eten kreeg hierquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Bij de C1000 hadden ze 1 kilo rundergehakt voor 2 euro!
Dit meen je niet? Ik zou gelijk depressief wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:13 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag extra vroeg op gestaan zodat ik nog 'even' een filosofie boek kan lezen, terwijl ik mijn sushi nog als ontbijt op eet
Het boekje is eigenlijk heel leuk, het ziet babies als wetenschappersquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Ik zou gelijk depressief worden
Tis de combi: extra vroeg op (the horror), zware kost lezen (the horror) en sushi voor ontbijt (the horror)
Hier een bak koffie en een peukquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
nee, sushi voor ontbijt zou er hire ook niet ingaan. Hier is het ontbijt een kop koffie, een glas sinaasappelsap, 2 broodjes, een kaneelbol en een sinaasappel.
Weet je dat ik dat echt boeiend vind? Ik las het gisterenavond al en ik dacht: wow!! (hoewel ik het eerst verkeerd las / begreep, want ik dacht dat je ging mediteren en al mediterend iets ging oplossen. En toen dacht ik: neh, dat komt niet goed).quote:En over ene paar uurtjes ga ik de nobelprijs voor de vrede winnen, ga zometeen namelijk in een mediation workshop het conflict in Gaza oplossen.
Dat is wel grappig dat het bij iedereen zo anders is, heeft mijn vriend ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow kijk, dat verklaart.... Ik ben voor 10:00 compleet nutteloos. Ik kom eigenlijk pas echt op gang als de gemiddelde mens de dag afsluit
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
ga zometeen namelijk in een mediation workshop het conflict in Gaza oplossen.
oeps. En het is ook heel leuk, hoop ik Elisa! Ik ben heel benieuwd...quote:
even langslopen als frisse ochtendwandeling? Of is 't te ver?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeps. En het is ook heel leuk, hoop ik Elisa! Ik ben heel benieuwd...
Ik zou m'n vriendje vanmorgen wakker bellen, maar hij heeft z'n telefoon uit staan! Hoop dat ie wel op tijd wakker is!
tis te ver, en ik moet over een half uur op de uni zijn. Gezien dat het gevroren heeft vandaag kost het me 5 minutn om m'n slot van m'n fiets te openen, en 20 minuten om over het ijs richting de uni te fietsen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even langslopen als frisse ochtendwandeling? Of is 't te ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |