Oh Da's handig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ermee geboren of zo. Geef me de uitgangspositie en geef me het doel en ik geef je binnen 5 minuten de weg er naartoe, inclusief de valkuilen, dwarsverbanden, procedures, strategie, problemen, oplossingen & a cherry on top. Ik heb dat niet geleerd, maar gewoon ingebakken gekregen; het komt bovenborrelen. Ik denk ook dat ik niet heel veel anders kan dan dit.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, eitje
Maar serieus: ik ga voor je duimen meis!
Het klinkt mij niet echt als een tegenstelling in de oren, die smaak van jouw vriend en de jouwe. Wortelenstamppot met een gehaktbal klinkt namelijk ook niet direct of het uit Timboektoe komt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef Poezebeest het volgende:
Is wel echte hollandse kost! Mijn lief vind dat heerlijk, maar ik ben meer van de wortelenstampot met een zelfgemaakte gehaktbal. Als ik daar aan denk loopt het water in mijn mond.
Niet? Mijn vader zegt altijd dat het een echte Timboektaanse maaltijd isquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt mij niet echt als een tegenstelling in de oren, die smaak van jouw vriend en de jouwe. Wortelenstamppot met een gehaktbal klinkt namelijk ook niet direct of het uit Timboektoe komt!
En een kilo karbo's voor 3 euro nogietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Bij de C1000 hadden ze 1 kilo rundergehakt voor 2 euro!
Karbonade > pizza!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef neen het volgende:
en 3 pizzas voor 5 euro bij de albert heijn, kratje dommelsch 8 euro
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pizza karbonade e dommelsch speciale
Maak het een keer!quote:
Ja, maar ik voelde me kut dus ik bleef nog evenquote:
Dan wordt het een karbonade panpizza, afgeblust met dommelsch!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Maak het een keer!Deze week zijn alle ingredienten in de aanbieding!
Mei siepels? dat woord ik heb laatst geleerd van een freundinquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
draadjesvlees kan ik tegenwoordig hemelsch zelf maken. nog lekkerder dan dat van mn moeder
afijn, ik ga piepers jassen...
Dat klinkt zeer goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan wordt het een karbonade panpizza, afgeblust met dommelsch!
It smekkeliekquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
juh mei siepeltsjes, een lyts bytsje mar, net te folle....
Ik gok Fries? Heb het wel 10x voor moeten lezen voordat ik dacht te weten wat er staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
juh mei siepeltsjes, een lyts bytsje mar, net te folle....
Wrom voel jij je kut danquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar ik voelde me kut dus ik bleef nog even![]()
/Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doequote:
Ow, dat is onhandigquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doe
Dat is al eh, een heel aantal jaar zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is onhandig
Ik zal je morgen eens onder handen nemen als het dan nog zo is
Hee neen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef neen het volgende:
Jawel, ik zou op bed maar een vriend van me die net weg is naar z'n stageplek komt online dus ik ben er nog
EINZ
Weet niet, waarom heb jij geen foto's in je fotoboekquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto's in je fobo?
Nee maar ik heb weleens een foto gepost! Die heb je toch wel gezien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:43 schreef neen het volgende:
[..]
Weet niet, waarom heb jij geen foto's in je fotoboek
edit: o, je hebt helemaal geen fotoboek
Ja, met je mc army shizzlequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb weleens een foto gepost! Die heb je toch wel gezien?
Ik heb hem niet gezien!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, met je mc army shizzle![]()
maar ik heb ook wel eens een foto gepost! En iedereen ging mij toen uitlachen
neen inderdaad, dus post er eens een!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:51 schreef neen het volgende:
Dat weet je niet want je hebt nog nooit een foto van mij gezien![]()
wat zijn we lekker aan het posten he
Dan moet jij ook een postenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
neen inderdaad, dus post er eens een!
heerlijk
Okee doe ik! Maar ik haal hem na een paar minuten wel weer wegquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:52 schreef neen het volgende:
[..]
Dan moet jij ook een postenwant voor wat hoort wat!
ik voel me zeer rebels tijdens deze nachtbagger, ondanks dat het geen bagger is natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee doe ik! Maar ik haal hem na een paar minuten wel weer weg
ik vind het geen bagger hoor, misschien dat Adelante zo nog mee komt doen!
Even uploaden danquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:54 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ookdan kunnen die lui morgen er een rel over beginnen!
Ik hoop het, dat zou wel gezellig zijn... zal PF al slapen? die is toch ook altijd tot laat wakker![]()
Ja, ik zoek maar er staat bijna niks op deze computertquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Even uploaden danjij ook he!
geen idee, ze post niet meer zo vaak de laatste tijd
Hier is de mijnequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:56 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, ik zoek maar er staat bijna niks op deze computert
dat veranderd wel als haar crib helemaal is ingericht om goed te kunnen fokken
Inderdaad! Ik heb alleen een foto van vakantie met familie dus ik zet ik er even opquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier is de mijne
-------------------------------
Heel toepasselijk voor nachtbagger, vind je niet?
De familie neenquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:59 schreef neen het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik heb alleen een foto van vakantie met familie dus ik zet ik er even op
Idd! vlnr: papa, mama, NEEN, tante, zus en m'n zusje was te lui om mee te lopenquote:
Wat een leuke foto!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef neen het volgende:
[..]
Idd! vlnr: papa, mama, NEEN, tante, zus en m'n zusje was te lui om mee te lopen
[ afbeelding ]
zeer klein zodat er geen pukkels zichtbaar zijn
Mijn moeder heeft een kussentje nodig in de auto omdat ze anders niet over het stuur kan kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een leuke foto!zijn jij en je zus heel lang of zijn je ouders petite?
E; je moeder dan
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:04 schreef neen het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een kussentje nodig in de auto omdat ze anders niet over het stuur kan kijken
aww, +1000 herkenbaar!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
/Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doe
je mag drie keer raden wat ik te eten kreeg hierquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Bij de C1000 hadden ze 1 kilo rundergehakt voor 2 euro!
Dit meen je niet? Ik zou gelijk depressief wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:13 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag extra vroeg op gestaan zodat ik nog 'even' een filosofie boek kan lezen, terwijl ik mijn sushi nog als ontbijt op eet
Het boekje is eigenlijk heel leuk, het ziet babies als wetenschappersquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Ik zou gelijk depressief worden
Tis de combi: extra vroeg op (the horror), zware kost lezen (the horror) en sushi voor ontbijt (the horror)
Hier een bak koffie en een peukquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
nee, sushi voor ontbijt zou er hire ook niet ingaan. Hier is het ontbijt een kop koffie, een glas sinaasappelsap, 2 broodjes, een kaneelbol en een sinaasappel.
Weet je dat ik dat echt boeiend vind? Ik las het gisterenavond al en ik dacht: wow!! (hoewel ik het eerst verkeerd las / begreep, want ik dacht dat je ging mediteren en al mediterend iets ging oplossen. En toen dacht ik: neh, dat komt niet goed).quote:En over ene paar uurtjes ga ik de nobelprijs voor de vrede winnen, ga zometeen namelijk in een mediation workshop het conflict in Gaza oplossen.
Dat is wel grappig dat het bij iedereen zo anders is, heeft mijn vriend ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow kijk, dat verklaart.... Ik ben voor 10:00 compleet nutteloos. Ik kom eigenlijk pas echt op gang als de gemiddelde mens de dag afsluit
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:29 schreef AKnynke het volgende:
ga zometeen namelijk in een mediation workshop het conflict in Gaza oplossen.
oeps. En het is ook heel leuk, hoop ik Elisa! Ik ben heel benieuwd...quote:
even langslopen als frisse ochtendwandeling? Of is 't te ver?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeps. En het is ook heel leuk, hoop ik Elisa! Ik ben heel benieuwd...
Ik zou m'n vriendje vanmorgen wakker bellen, maar hij heeft z'n telefoon uit staan! Hoop dat ie wel op tijd wakker is!
tis te ver, en ik moet over een half uur op de uni zijn. Gezien dat het gevroren heeft vandaag kost het me 5 minutn om m'n slot van m'n fiets te openen, en 20 minuten om over het ijs richting de uni te fietsen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even langslopen als frisse ochtendwandeling? Of is 't te ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |