Maak het een keer!quote:
Ja, maar ik voelde me kut dus ik bleef nog evenquote:
Dan wordt het een karbonade panpizza, afgeblust met dommelsch!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef neen het volgende:
[..]
Maak het een keer!Deze week zijn alle ingredienten in de aanbieding!
Mei siepels? dat woord ik heb laatst geleerd van een freundinquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef kwakveense het volgende:
draadjesvlees kan ik tegenwoordig hemelsch zelf maken. nog lekkerder dan dat van mn moeder
afijn, ik ga piepers jassen...
Dat klinkt zeer goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan wordt het een karbonade panpizza, afgeblust met dommelsch!
It smekkeliekquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
juh mei siepeltsjes, een lyts bytsje mar, net te folle....
Ik gok Fries? Heb het wel 10x voor moeten lezen voordat ik dacht te weten wat er staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
juh mei siepeltsjes, een lyts bytsje mar, net te folle....
Wrom voel jij je kut danquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar ik voelde me kut dus ik bleef nog even![]()
/Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doequote:
Ow, dat is onhandigquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:20 schreef Muis006 het volgende:
Omdat ik een ongelooflijke stresskip ben en mezelf dan helemaal klem kan praten. En dan stress ik zo erg dat ik niks meer doe
Dat is al eh, een heel aantal jaar zoquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is onhandig
Ik zal je morgen eens onder handen nemen als het dan nog zo is
Hee neen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:39 schreef neen het volgende:
Jawel, ik zou op bed maar een vriend van me die net weg is naar z'n stageplek komt online dus ik ben er nog
EINZ
Weet niet, waarom heb jij geen foto's in je fotoboekquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto's in je fobo?
Nee maar ik heb weleens een foto gepost! Die heb je toch wel gezien?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:43 schreef neen het volgende:
[..]
Weet niet, waarom heb jij geen foto's in je fotoboek
edit: o, je hebt helemaal geen fotoboek
Ja, met je mc army shizzlequote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb weleens een foto gepost! Die heb je toch wel gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |