Oh Da's handig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ermee geboren of zo. Geef me de uitgangspositie en geef me het doel en ik geef je binnen 5 minuten de weg er naartoe, inclusief de valkuilen, dwarsverbanden, procedures, strategie, problemen, oplossingen & a cherry on top. Ik heb dat niet geleerd, maar gewoon ingebakken gekregen; het komt bovenborrelen. Ik denk ook dat ik niet heel veel anders kan dan dit.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, eitje
Maar serieus: ik ga voor je duimen meis!
Het klinkt mij niet echt als een tegenstelling in de oren, die smaak van jouw vriend en de jouwe. Wortelenstamppot met een gehaktbal klinkt namelijk ook niet direct of het uit Timboektoe komt!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:34 schreef Poezebeest het volgende:
Is wel echte hollandse kost! Mijn lief vind dat heerlijk, maar ik ben meer van de wortelenstampot met een zelfgemaakte gehaktbal. Als ik daar aan denk loopt het water in mijn mond.
Niet? Mijn vader zegt altijd dat het een echte Timboektaanse maaltijd isquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt mij niet echt als een tegenstelling in de oren, die smaak van jouw vriend en de jouwe. Wortelenstamppot met een gehaktbal klinkt namelijk ook niet direct of het uit Timboektoe komt!
En een kilo karbo's voor 3 euro nogietsquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
Bij de C1000 hadden ze 1 kilo rundergehakt voor 2 euro!
Karbonade > pizza!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef neen het volgende:
en 3 pizzas voor 5 euro bij de albert heijn, kratje dommelsch 8 euro
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pizza karbonade e dommelsch speciale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |