Het is net alsof Elmo dat kind opeetquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
Dat pakje![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zin in iets lekker.
Appeltje schillen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef Vivi het volgende:
Dat pakje![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zin in iets lekker.
Aldus deel 2 van de cursus "efficiënt bijlezen en reageren met ElisaB"quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen plastic laarzen - geen leren ook - vetes uitvechten is voor mensen zonder leven - Elmo vind ik liev - films kijk ik bijna nooit, want ik heb er het geduld niet voor - Viev, ik blijf voor je duimen tot de 23ste (als je nog even wilt melden in welke maand die 23ste moet vallen!
Oeh, wij zitten ook te kijken hoor Tink, voor Mei. Zon!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi allemaal.
Die Betty, dat is er dus echt één uit het DGK-forum. En hij schijnt een hele enge stalker te zijn (dat wist ik dan weer niet, maar ik herkede zijn schrijfstijl).
Met gezond eten gaat het hier níet goed en ik heb ook al sinds vrijdag niets meer aan sport gedaanDaarvoor in de plaats ben ik wederom de hele avond op zoek geweest naar reisjes. Het gaat worden:
óf Mallorca
óf Malta
óf Lloret
Eigenlijk alledrie geen droombestemmingen, maar er is echt bar weinig keus in de categorie tot ¤ 500 voor allin of tot ¤ 250 alleen ontbijt/appartementje. Dan lijkt Lloret nog het interessantse: is én dicht bij Barcelona én het meest interessante hotel heeft een eigen sauna, fitnesscentrum en jacuzzi.
Zo, en nu nog even lezen wat jullie hebben gelezen en dan naar bed.
wtf is DGK? Oh, ik wil ook op vakantie! Maar nu ga ik op bed, morgen heb ik een model-mediation sessie, ik mag in 3 uur proberen het conflict tussen Israel en Hamas proberen op te lossen. Ben benieuwd of me dat gaat lukken!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi allemaal.
Die Betty, dat is er dus echt één uit het DGK-forum. En hij schijnt een hele enge stalker te zijn (dat wist ik dan weer niet, maar ik herkede zijn schrijfstijl).
Met gezond eten gaat het hier níet goed en ik heb ook al sinds vrijdag niets meer aan sport gedaanDaarvoor in de plaats ben ik wederom de hele avond op zoek geweest naar reisjes. Het gaat worden:
óf Mallorca
óf Malta
óf Lloret
Eigenlijk alledrie geen droombestemmingen, maar er is echt bar weinig keus in de categorie tot ¤ 500 voor allin of tot ¤ 250 alleen ontbijt/appartementje. Dan lijkt Lloret nog het interessantse: is én dicht bij Barcelona én het meest interessante hotel heeft een eigen sauna, fitnesscentrum en jacuzzi.
Zo, en nu nog even lezen wat jullie hebben gelezen en dan naar bed.
Dank u! Ik roep al jaren dat Keira Knightly haar mond raar heeft staanquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:03 schreef kwakveense het volgende:
@ ewelina: ik ben een beetje een jan austen puristniet dat ik alles gelezen heb, lang niet, maar de periode is me erg dierbaar
op zich is t gewoon een leuke film ja, pride en prejudice...jammer dat keira erin zit...met dr rare tanden...
Zo ik geloof ik al 35 keer heb gezegd, heb ik het té druk. Ik wil wel meekomen met jullie, maar eigenlijk kan ik dat niet....quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Muis006 het volgende:
Aldus deel 2 van de cursus "efficiënt bijlezen en reageren met ElisaB"
De Grote Knoppenquote:
Hey beeb het was geen kritiek he! Ik vind het juist super dat je altijd reageert enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo ik geloof ik al 35 keer heb gezegd, heb ik het té druk. Ik wil wel meekomen met jullie, maar eigenlijk kan ik dat niet....
Check de PI darling, always check de PIquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Hey beeb het was geen kritiek he! Ik vind het juist super dat je altijd reageert enzo
In mei is het alweer lekker weer, joh! Echt stedentripweer, maar ik gok zo dat jouw kleine smurf weinig trek heeft in musea?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, wij zitten ook te kijken hoor Tink, voor Mei. Zon!!!
De Gouden Kooi. Zéér aparte users daar die gek genoeg prima mengen met de normale users met gezond verstand.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf is DGK? Oh, ik wil ook op vakantie! Maar nu ga ik op bed, morgen heb ik een model-mediation sessie, ik mag in 3 uur proberen het conflict tussen Israel en Hamas proberen op te lossen. Ben benieuwd of me dat gaat lukken!
Weet ik honnepon, roomsoesje, boterbloempje van me! Maar ik wil het altijd nog even zeker wetenquote:
Ik wil in mei naar Italie of Portugal 10 dagen ofzo, dan ergens tussendoor nog een weekje Ibiza (september) en dan met de feestdagen naar Thailand want dat zijn dan "de eerste feestdagen zonder" zeg maarquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga/wil in maart. En dan in mei een weekendje kamperen ofzo en dan in juni en met pasen naar het zomerhuisje en in augustus weer 2 weken kamperen in zuid.frankrijk. En dan het liefst in het najaar naar Belgie
nou alleen hopen dat het ook allemaal gaat lukken met geld en vrije dagen enzo
Fijn trouwens dat je de OP erdoor gedrukt hebt! Dat afwachten schiet niet op.
Nee, dat bewaar ik wel voor als ie wat ouder is..da's geen doen met een kindje van 2, en ik ben ook meer toe aan gewoon brainless ontspanning..zon, zee en BBQ enzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In mei is het alweer lekker weer, joh! Echt stedentripweer, maar ik gok zo dat jouw kleine smurf weinig trek heeft in musea?
Ibiza en Portugal stonden ook hoger op mijn lijstje, maar zijn me te duurquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil in mei naar Italie of Portugal 10 dagen ofzo, dan ergens tussendoor nog een weekje Ibiza (september) en dan met de feestdagen naar Thailand want dat zijn dan "de eerste feestdagen zonder" zeg maarEn dan wil ik dus niet thuis zijn.
Maar ja, willen en kunnen is 2 he. * Denkt The Secret*
.
Ik zit een beetje met mijn handen in het haar (figuurlijk hoor), omdat ik ongeveer 24 uur per dag te kort heb. Dus ik draai links en rechts een beetje bordjes in de hoop dat er niets naar beneden pleurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef Muis006 het volgende:
Weet ik honnepon, roomsoesje, boterbloempje van me! Maar ik wil het altijd nog even zeker weten
Ja? Wil je echt een hotel dan? Want appartementen zijn toch wel te vinden voor die prijzen die jij noemt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ibiza en Portugal stonden ook hoger op mijn lijstje, maar zijn me te duur![]()
En nu ga ik slapen. En een excuus verzinnen waarom ik nog niet geboekt heb, want mijn man vind dat ik nu maar eens de knoop door moet hakken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef ElisaB het volgende:
Viev, ik blijf voor je duimen tot de 23ste (als je nog even wilt melden in welke maand die 23ste moet vallen!
Volgens mij is een deel van het probleem dat Tink alleen gaat. En dat maakt de accommodatie duur.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja? Wil je echt een hotel dan? Want appartementen zijn toch wel te vinden voor die prijzen die jij noemt?
Oeps sorry, overheen gelezen! Nee, gewoon de 23e van deze maandquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Viev, bespaar me de RSI en zeg dat het niet oktober is of zo
[..]
Ik ook.quote:
Hoezo alleen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij is een deel van het probleem dat Tink alleen gaat. En dat maakt de accommodatie duur.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, en daar ga ik maar eens een nachtje over slapen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:08 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het nog helemaal geen mooi weer in Lloret in maart. Toen ik 17 was ben ik een keer in april geweest en ik had bevroren tepels van de kou.
Ik denk dat je naar een Canarisch eiland moet.
jij ook alvast Greysie! En succes met strijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muizelientje!
Ik ga ook zo, maar ik moet nog strijken![]()
![]()
I can prancequote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I can prance
I can whine
My acting is simply divine
ooooooooh
See that girl
Watch that scene
Muisje the dramaqueen
Ik ben ermee geboren of zo. Geef me de uitgangspositie en geef me het doel en ik geef je binnen 5 minuten de weg er naartoe, inclusief de valkuilen, dwarsverbanden, procedures, strategie, problemen, oplossingen & a cherry on top. Ik heb dat niet geleerd, maar gewoon ingebakken gekregen; het komt bovenborrelen. Ik denk ook dat ik niet heel veel anders kan dan dit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:09 schreef kwakveense het volgende:
elisab: ik vind het altijd zo tof als mensen ondernemersgeest hebben! ik heb dat dus totaaaaaaal niet... doe mij maar zekerheid enzo...
ik voel ook altijd een intense vorm van medelijden als ik noodlijdende kleine winkeltjes zie (die t soms nite eens zo slecht doen)gek wijf dat ik ben...
ik ben wel dol op organiseren en nieuwe projecten, maar dan graag in stichtingsvorm, waar ik geen persoonlijk verlies kan lijden enzo...
Ow, eitjequote:Op woensdag 11 februari 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Oeps sorry, overheen gelezen! Nee, gewoon de 23e van deze maand.
Dankjewel! Ik jou ook!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
Muis, ik wens je een goede nachtrust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |