Ohh zo! Ik vind het vooral kinderachtig om een vete via een medium zoals Fok! uit te vechten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de dames die nieuwsgierig waren naar die PM waar zoveel ophef over is.
Ik snap er geen bal van, heb alleen medelijden met beide partijen eigenlijk.
De film is maar half-half vermakelijk
Haha ik heb het nu ook jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef kwakveense het volgende:
k heb t verhaal nu 4 keer gehad en k snap er geen kont van hahahahahahaha
*luistert nog even oom 11 tijdens het verschrijven van een briefje*
Oh, die had ik ook al rondgestuurd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de dames die nieuwsgierig waren naar die PM waar zoveel ophef over is.
Ik snap er geen bal van, heb alleen medelijden met beide partijen eigenlijk.
De film is maar half-half vermakelijk
Mijn moeder heeft ál haar schoenen nog, waaronder blauwe, gele en rode peeptoes met een hak van 10 cm die ze droeg toen ze mijn leeftijd was (ze is nu 49).quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal het niet doen, dochterlief!!
Wat wel het voordeel is van veel schoenen: je verslijt ze niet. Dus ik heb wel veel schoenen, maar de meeste zijn dus al vrij oud!! Ik heb zelfs nog All Stars uit de vorige periode dat iedereen ze aan had. (midden-eind jaren '80)
Jij altijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Button, tja vond hem in het begin erg interressant maar nu niet meer.
Kubica vind ik een goede rijder! Rosberg begint leuk te worden.
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het liefst draag ik hakken van 10 centimeter. Maar dat is gewoon echt niet haalbaar wanneer je veel moet lopen. Daarom zit ik het liefst
Oeh! Dat klinkt als een droommoeder!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ál haar schoen nog, waaronder blauwe, gele en rode peeptoes met een hak van 10 cm die ze droeg toen ze mijn leeftijd was (ze is nu 49).
Ik baal iedere dag dat ze grotere voeten heeft dan ik
Ze heeft ook een triljoen tassen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeh! Dat klinkt als een droommoeder!
Oh, ik vind ze allemaal even bijzonder hoor. Rood, roze, goudkleurig, zilver, lak, leer, glitters, pump, laarsje, ankle boot, open of peeptoe, er is altijd wel variatie te vinden!!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je op gegeven moment niet dat je alleen nog schoenen kunt kopen die lijken op iets wat je al hebt? Of ga je dan de grens van "lijken op" verschuiven?
Teer poppetje? Lief stemmetje? Uh, heb je wel de juiste voor ogen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou niet durven trouwens, in het echt is Viev zo'n teer poppetje met haar lieve stemmetje
Cool liedje!quote:
Ja maar het is wel een wijvennummerquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool liedje!
Die gast wil ik nog wel eens live zien!
Jaha, ik heb jou gezien tochhhh.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Teer poppetje? Lief stemmetje? Uh, heb je wel de juiste voor ogen?.
Met zijn accent en stem vergeef ik 'm dat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een wijvennummer
Als je een misthoorn lief en schattig vind?!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaha, ik heb jou gezien tochhhh.
Hier kom je véél harder over vind ik. Maar misschien lijk je alleen maar lief en schattig door je stem?
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je een misthoorn lief en schattig vind?!.
Ik ook niet, problem fixedquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Nou bedankt!.
En ik zie niet in waarom wij ruzie zouden krijgen heur![]()
En nu ga ik even obsessen..ik MOET deze hebben!
Dat lijkt me heel kut zitten. Zeker met die korte beentjes van mijquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Vivi het volgende:
Nou bedankt!.
En ik zie niet in waarom wij ruzie zouden krijgen heur![]()
En nu ga ik even obsessen..ik MOET deze hebben!
Ik zou hem die boor anaal inbrengen. FF serieus dit is geen tijd om te boren!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:13 schreef Ewelina het volgende:
Eén of andere malloot is hier in het gebouw aan het boren!!!![]()
![]()
En dan ook echt NU beginnen!
Ik heb die neiging ook. Helaas weet ik niet welk huis het is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou hem die boor anaal inbrengen. FF serieus dit is geen tijd om te boren!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef kwakveense het volgende:
aww ik vind elmo dus echt heel schattig
Mooi, maar dat zijn echt terraszit-schoenen en ik zie mezelf niet achter een 2-jarige aanrennen met zulke hakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel kut zitten. Zeker met die korte beentjes van mij
Nee, dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup. Ik heb wel schoenen die qua hakhoogte vergelijkbaar zijn, maar die draag ik ook niet zo heel vaak. Wel toen ik nog op kantoor werkte, ik zat toch de hele dagquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi, maar dat zijn echt terraszit-schoenen en ik zie mezelf niet achter een 2-jarige aanrennen met zulke hakken. Noch sjouwen met de dagelijkse boodschappen
.
Is ie ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef kwakveense het volgende:
aww ik vind elmo dus echt heel schattig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |