Ik had eerst been staan. Toen dacht ik ineens: misschien heeft ze ook last van d'r andere been en dan staat been zo lullig, alsof die andere dan niet telt of zo. Dus ik dacht: ik doe benen beter teveel dan te weinig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn ene kwaaie beendoet zeer ja, de laatste 2 weken ofzo weer erg! Maar daarvoor kon ik het ook niet hoor, wegens bekkeninstabiliteit
.
Ik was het wachten zat btw en heb zelf gebeld naar de planning van het AMC en gezegd dat ik NU een operatiedatum wilde, dus het wordt de 23e..anders kon ik wachten tot Sint Juttemis als je het mij vraagt en ik wil dat gedoe eruit hebben!.
Dan komt zo'n aanbieding inderdaad als geroepen! Maar eerlijk is eerlijk; de meeste schoenen sloop ik snel, zeker als ze van kunststof zijn. Daarom dus leer. Of stalen neuzen. Ik heb 3 jaar non-stop op mijn Dr.Martens gelopen, toen waren ze toch echt op. Maar die zijn ook duurquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zwarte paar is van leer, maar de witte niet.
Maargoed die vond ik gewoon tofIk had geen zin om nu nog 'echt' voor winterlaarzen te gaan shoppen. Doe ik in september wel weer ofzo. Maar ik had toch echt wat nieuws nodig!
Senksquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Vivi het volgende:
Ik koop echt nooit plastic schoenen..behalve slippertje dan...vind plastic laarzen echt niet mooi.
Geen idee, maar ze heeft een ex die het nodig vindt haar tietenpics overal te posten. Dus bedenk goed wie je die ooit stuurtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Maarug Who The Fuck is Betty ken die hele user nie. Zag wel een pm ergens
Yep, en dat mens nog eerst moeilijk doen en melden dat die dokter eerst nog een weekje op vakantie ging en zulksquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had eerst been staan. Toen dacht ik ineens: misschien heeft ze ook last van d'r andere been en dan staat been zo lullig, alsof die andere dan niet telt of zo. Dus ik dacht: ik doe benen beter teveel dan te weinig.![]()
23 feb.??
Ja ik sloop schoenen ook als een mallequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan komt zo'n aanbieding inderdaad als geroepen! Maar eerlijk is eerlijk; de meeste schoenen sloop ik snel, zeker als ze van kunststof zijn. Daarom dus leer. Of stalen neuzen. Ik heb 3 jaar non-stop op mijn Dr.Martens gelopen, toen waren ze toch echt op. Maar die zijn ook duur
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K ben er 2 x geweest, Hongarije 2006 toen mn held Jens won en dan 2007 Nurnbergring toen Jens er hard af ging en vele na hem en het gevaarlijk was in de bocht voor mn neus!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep, en dat mens nog eerst moeilijk doen en melden dat die dokter eerst nog een weekje op vakantie ging en zulks. Ik sprong bijna uit mijn vel
.
Maar ik was al een beetje van slag omdat ik vandaag een real life uitvoering van Kramer Vs Kramer meegemaakt had. En wie mijnaan het huilen maakt moet DEAUDDDDDDDDDD!!!
Kunsttof komt misschien wel harder aan dan leer...quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kunsttof komt misschien wel harder aan dan leer...
Kom je ook naar de meet?
Ik heb welgeteld 1 paar platte winterschoenen. Mijn sportschoenenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar 'voor er bij' vind ik het wel kunnen. Ik wilde ook even zo'n plat model laarzen uitproberen voor dagen waarop ik veel moet lopen/staan. Draag eigenlijk áltijd hakken ivm mijn lengte
Nee hoorquote:
Ik zou niet durven trouwens, in het echt is Viev zo'n teer poppetje met haar lieve stemmetjequote:
Het ging dan ook om de dames die nieuwsgierig waren naar die PM waar zoveel ophef over is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik niet!?
Maar ik ben niet op aan het letten hier :p ik kijk de film.
Nu ja, met iets van creatieve vrijheid dan...PM komt eraan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Film speelt zich nu in mijn hoofd af, maar welk deel is van toepassing??
Het liefst draag ik hakken van 10 centimeter. Maar dat is gewoon echt niet haalbaar wanneer je veel moet lopen. Daarom zit ik het liefstquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 paar platte winterschoenen. Mijn sportschoenenMoet nog steeds eens mooie platte schoenen kopen. Bij andere vrouwen vind ik het vaak heel leuk staan, maar bij mezelf nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |