quote:
Daar doe ik minstens 8 jaar meequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat 800 euro bij mij twee of drie jaar nieuwe schoenen is!
Soort van heksenhyl ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verslavend lekker, begin er niet aan!
Dat lukt mij nooitquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb laatst twee paar laarzen voor 38 euro gekocht in de sale!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Ik kocht het vandaag in de supermarkt en daar had je die zoute en zoete heksenhyl en daarnaast lag deze (stond ook heksenhyl op). Heksenhyl vind ik sowieso al heel erg lekker, maar deze is echt ultiemquote:
Zal het niet doen, dochterlief!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verslavend lekker, begin er niet aan!
K ben er 2 x geweest, Hongarije 2006 toen mn held Jens won en dan 2007 Nurnbergring toen Jens er hard af ging en vele na hem en het gevaarlijk was in de bocht voor mn neus!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhh, F1 nog een maandEn daar wil ik zo graag nog eens heen! En daarna nog even een pizzariaatje pakken
![]()
True, true, omdat je veel afwisselt. Al beginnen mijn lievelingslaarzen nu toch wel een beetje te slijtenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal het niet doen, dochterlief!!
Wat wel het voordeel is van veel schoenen: je verslijt ze niet. Dus ik heb wel veel schoenen, maar de meeste zijn dus al vrij oud!! Ik heb zelfs nog All Stars uit de vorige periode dat iedereen ze aan had. (midden-eind jaren '80)
Mijne waren zonder de korting samen eigenlijk 130 euro.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lukt mij nooit
Maar de laatste goede koop waren 2 paar laarzen, voor in totaal 170 euro. Terwijl ze dat eigenlijk per paar waren. En laarsjes van 120 euro bij de Bijenkorf voor 60 (met een lichte beschadiging, die door de schoenmaker verholpen kon worden. Kostte me 6 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die bovenste heel mooi qua vorm!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lukt mij nooit
Maar de laatste goede koop waren 2 paar laarzen, voor in totaal 170 euro. Terwijl ze dat eigenlijk per paar waren. En laarsjes van 120 euro bij de Bijenkorf voor 60 (met een lichte beschadiging, die door de schoenmaker verholpen kon worden. Kostte me 6 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik 1 keer. In Australie.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K ben er 2 x geweest, Hongarije 2006 toen mn held Jens won en dan 2007 Nurnbergring toen Jens er hard af ging en vele na hem en het gevaarlijk was in de bocht voor mn neus!
Ze zijn ook heel elegant, ben er nog steeds erg blij meequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste heel mooi qua vorm!!
Heb ik wat gemist? Of gaat dit nog steeds over Betty?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik 1 keer. In Australie.4 dagen lang.
Kan iemand mij de PM van de rel even sturen?
Is het leer of plastic/kunststof? Ik koop al mijn schoenen in de aanbieding, maar winterschoenen en laarzen moeten bij mij echt van leer zijn. Zit beter en scheelt een hoop qua luft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijne waren zonder de korting samen eigenlijk 130 euro.Ik ben blij dat ik ze zo goedkoop heb kunnen kopen, hou ik weer meer geld over voor andere leuke dingetjes
Mijn ene kwaaie beenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan wel zijn dat ik een paar schoenen ben vergeten hoor, maar ik zou het echt niet weten nu!![]()
4 heb ik al wel zien staan. Dus die in ieder geval!! Ik denk dat ik dan volgende week in Belgie maar eens een hele dag in bed blijf om 10 afleveringen achter elkaar te zien of zo!
Viev!! Netjes jouw lijstje!!Heb je zo'n last momenteel van je benen? Erger dan eerst?
Ja dat moet inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Oh wacht ff hoor, mede Cinderella kijkers... moeten we geloven dat hij door dat kleine maskertje niet zag dat zij het was?![]()
Nou, die PM over betty wil ik wel nog graag krijgen, als je het er toch over hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of gaat dit nog steeds over Betty?
Jij wint.........4 dagen Hongarije en 4 Dagen Duitsland zijn niks bij 4 dagen Melbourne!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik 1 keer. In Australie.4 dagen lang.
Over Betty idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of gaat dit nog steeds over Betty?
Zwarte paar is van leer, maar de witte niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is het leer of plastic/kunststof? Ik koop al mijn schoenen in de aanbieding, maar winterschoenen en laarzen moeten bij mij echt van leer zijn. Zit beter en scheelt een hoop qua luft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |