waar heb je dat voor nodig dan? En hup, gewoon gaan. Welke grote stad is het? Desnoods zet je de auto aan de rand van de stad neer, en ga je met de metro/bus richting centrum...En ga je daarna wat van de stad zien, en wat doen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik wilde ook altijd voormn dertigste kinderen. maar dat zit er niet echt in, gezien het gebrek aan relaties en ook het punt waarop mn leven zich nu bevindt...
Ik vind 25/26 best jong voor kinderen, maar dat komt misschien ook omdat ik me als 2526ik vergis me serieus! jarige meer identificeer en meer omga met veel jongere mensen, begin twintigers, en veel studenten enz, die echt niet in die fase zijn nog...
en kutver, ik kom er net achter dat ik een Social Security Number moet aanvragen hier, en dan moet ik naar de grote stad en ik vind t echt een verschrikkelijk vooruitzicht. ik begin hie rgewoon weer net zo rij-angstig te worden als vroegah thuis! bah ik moet er echt doorheen zien te komen... kan wel janken nu..
Dus je meende het niet echt wat je zei over 'wat is er in hun leven mis gegaan' ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik wilde ook altijd voormn dertigste kinderen. maar dat zit er niet echt in, gezien het gebrek aan relaties en ook het punt waarop mn leven zich nu bevindt...
Daar zal het inderdaad ook wel aan liggenquote:Ik vind 25/26 best jong voor kinderen, maar dat komt misschien ook omdat ik me als 2526ik vergis me serieus! jarige meer identificeer en meer omga met veel jongere mensen, begin twintigers, en veel studenten enz, die echt niet in die fase zijn nog...
Goeie zaak.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je mag wel opschieten zeg! Oh, ik ook. Vandaag nog over bilangual en trilangual kinderen gehad. Kans is groot hier!
Die van mij dan ook gebarentaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
De mijne leren sowieso Fries en Nederlands..
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:47 schreef neen het volgende:
Ik zou mijn kinderen geen taal leren zodat ze gedoemd zijn om te falen.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ooit kinderen baar zorg ik dat ze mijn lompe gevoel voor humor leren
zie je wel, stomme lesbo's, die maken kinderen 'fout'quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:53 schreef Viking84 het volgende:
Die van mij ga ik leren lesbisch te worden.
(of homo, als het jongens zijn)
Je eierstokken kunnen elk moment beginnen te klepperenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:02 schreef Aventura het volgende:
Ik ben 31 en weet ook nog niet eens of en wanneer ik kids wil :p
niet echt nee. of misschien wel een beetje. ik vind misschien iemands leven misschien wel niet te benijden als je op je 25e al wél in een fase van je leven bent dat kinderen logisch zijn... niet triest ofzo, maar gewoon dat ik t niet zou willen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je meende het niet echt wat je zei over 'wat is er in hun leven mis gegaan' ?
[..]
Daar zal het inderdaad ook wel aan liggen
Nou, hier gaat het goed!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:21 schreef k_i_m het volgende:
En hoe gaat het. hier
. met
. iedereen?
.
Die fee's zijn idd bizar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:29 schreef k_i_m het volgende:
Misschien is dat ook wel omdat ik weet wat ik verdien en wat zij daarvoor krijgen.
Hoeveel kcal. was het dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik heb me keurig aan mijn eetlijstje gehouden én nog een plakkie kipfilet tussendoor genomen. En ik heb een hartstikke vol gevoel...!
Maar het suffe is, dit lijstje komt lang niet aan de kcal waarvan jullie gisteren aangaven dat het een normale dag zou zijn. En dit lijstje leek goed, toch?Vreemd. Maar ik schroef het nog wel op straks.
Da's voor jou veel te weinig, maar dat weet je ondertussen welquote:
*jaloers op Sugar*.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's voor jou veel te weinig, maar dat weet je ondertussen wel
Lekker nog wat lekkers nemen zo, lekker toetje en straks ook nog wat bij de koffie. Gezellig!
Zo gaat het vast ook in het echt als je bij jou op de koffie komt, allemaal lekkers erbij en dan urenlang gezellig kletsen. Je klinkt altijd zo knus! Volgende keer als de Rottemeren weer dicht liggen kom ik gewoon langs met Bossche bollen, zo rond koffietijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's voor jou veel te weinig, maar dat weet je ondertussen wel
Lekker nog wat lekkers nemen zo, lekker toetje en straks ook nog wat bij de koffie. Gezellig!
Goed, het maakt het wel lastig hoor...Stel da tik op dit moment kinderen zou krijgen met m'n vriend. (laten we hopen van niet!)...Hij is Duits, ik Nederlands. Samen spreken we Engels. En we wonen in Zweden. Zijn Nederlands bestaat bijna niet, m'n duits is redelijk tot goed. Mijn Engels is net iets beter dan dat van hem, maar beide bijna vloeiend (Toefl 118/120 en 115/120)...Kinderen zouden Nederlands van mij, Duits van hem, Engels tussen ons en Zweeds op school leren. Best ingewikkeld!quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie zaak.
Wmb leren mijn kinderen zo vroeg mogelijk Engels naast Nederlands.
Nee joh, dit voorbeeld is juist tof om in de praktijk te brengen. Ik denk dat die koters het prima zouden kunnen scheiden. Ik zeg doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goed, het maakt het wel lastig hoor...Stel da tik op dit moment kinderen zou krijgen met m'n vriend. (laten we hopen van niet!)...Hij is Duits, ik Nederlands. Samen spreken we Engels. En we wonen in Zweden. Zijn Nederlands bestaat bijna niet, m'n duits is redelijk tot goed. Mijn Engels is net iets beter dan dat van hem, maar beide bijna vloeiend (Toefl 118/120 en 115/120)...Kinderen zouden Nederlands van mij, Duits van hem, Engels tussen ons en Zweeds op school leren. Best ingewikkeld!
ehh, ik zeg, niet doen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh, dit voorbeeld is juist tof om in de praktijk te brengen. Ik denk dat die koters het prima zouden kunnen scheiden. Ik zeg doen
Wat zij zegt Nynke! Volgens mij hebben je kinderen daar alleen maar baat bijquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee joh, dit voorbeeld is juist tof om in de praktijk te brengen. Ik denk dat die koters het prima zouden kunnen scheiden. Ik zeg doen
Mijn kind heeft zo'n vriendje van school: de ouders zijn Russisch en Italiaans, spreken onderling Engels, en op school moet hij Nederlands leren. Dat gaat dan ook niet al te best, want het is een echt bèta-kindjequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goed, het maakt het wel lastig hoor...Stel da tik op dit moment kinderen zou krijgen met m'n vriend. (laten we hopen van niet!)...Hij is Duits, ik Nederlands. Samen spreken we Engels. En we wonen in Zweden. Zijn Nederlands bestaat bijna niet, m'n duits is redelijk tot goed. Mijn Engels is net iets beter dan dat van hem, maar beide bijna vloeiend (Toefl 118/120 en 115/120)...Kinderen zouden Nederlands van mij, Duits van hem, Engels tussen ons en Zweeds op school leren. Best ingewikkeld!
Wat lief om te zeggen!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zo gaat het vast ook in het echt als je bij jou op de koffie komt, allemaal lekkers erbij en dan urenlang gezellig kletsen. Je klinkt altijd zo knus! Volgende keer als de Rottemeren weer dicht liggen kom ik gewoon langs met Bossche bollen, zo rond koffietijd![]()
Wat een goed lijstje! Enig idee hoeveel kcal je dan ongeveer zit?quote:Mijn lijstje vandaag is even om de afgelopen 3 dagen waarbij het gemiddelde 4000 kcal was te compenseren:
O: magere yoghurt appel, sinaasappelsap
T: 2 gekookte eitjes
L: zak wortels
T: suikervrije honingdropjes
D: broccolisoep en cevapcici
T: magere en citroenkwark
maar, volgens mij heeft het niets met leren te maken, maar met doen. Dus je moet je kinderen geen Engels leren, maar engels met/rond ze praten...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zij zegt Nynke! Volgens mij hebben je kinderen daar alleen maar baat bij![]()
Ik ga mijn kids later ook Engels leren en mijn zwager mag ze Zweeds leren (al weet ie dat nog niet)
wacht, vanaf zaterdag heeft m'n vriend weer tijd. Eens even kijken wat hij zegt. Dan is het vast gelijkspel. En dan beslis ik, want ik ben de langste!quote:
Jaaa ik zet hem zo even op!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Muizie, blij dat je de film leuk vond!
Ga je Calendar Girls ook nog neerladen?
Hahaha, hij weet niet wat m overkomt dadelijkquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wacht, vanaf zaterdag heeft m'n vriend weer tijd. Eens even kijken wat hij zegt. Dan is het vast gelijkspel. En dan beslis ik, want ik ben de langste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |