eerder 10-90quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe was de verdeling, 50-50 ?
jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef Schenkstroop het volgende:
10% OV en 90% betaald overheid bedoel je ?
Nogmaals dan:quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heb je zelf gedaan bij de trein.
Buschauffeurs gaan echt niet heel de dag kijken en luisteren of iedereen incheckt.
Jij hebt zeker nooit de strippenkaartautomaten voorin de bus meegemaakt.
Die waren binnen een jaar weg, omdat het aantal zwartrijders sterk steeg.
ja hoor, ga jij maar rondjes rijden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nogmaals dan:
ZOLANG JE INGECHECKT BENT, BEN JE NIET AAN HET ZWARTRIJDEN!
Een rondje treinrijden is een maas in het systeem van de OV chipkaart zoals terug rijden binnen een uur een maas in het strippenkaart systeem was.
Owja, buschauffeurs gaan wel de hele dag stempelen en abbo's controleren, maar niet in de gaten houden of iemand incheckt
zie openingstopicquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Bron?
Artikel waar dat uit blijkt?
bron ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Nogmaals dan:
ZOLANG JE INGECHECKT BENT, BEN JE NIET AAN HET ZWARTRIJDEN!
Een rondje treinrijden is een maas in het systeem van de OV chipkaart zoals terug rijden binnen een uur een maas in het strippenkaart systeem was.
Owja, buschauffeurs gaan wel de hele dag stempelen en abbo's controleren, maar niet in de gaten houden of iemand incheckt
Waar wil je een bron voor hebben?quote:
Je hebt nooit ingecheckt in Parijs? Hoe ben je daar dan door de poortjes gekomen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja hoor, ga jij maar rondjes rijden.
nee, uit eigen ervaring meegemaakt in Parijs, ik heb daar nooit ingecheckt, nooit een probleem gehad.
Als jij in Londen bent geweest heb je mischien hetzelfde meegemaakt.
Ze hielden ook niet bij of iedereen wel stempelde in de stempelautomaat recht voor hun neus, dus waarom wel bij het inchecken dat volgens jou nog veel sneller gaat ook
in bus Snowgoon. Waarom laat elke buschauufeur mij en mijn vriendin door danquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je hebt nooit ingecheckt in Parijs? Hoe ben je daar dan door de poortjes gekomen?
Ik heb in Londen en Parijs alleen maar met een dagkaart gereisd, dus ik weet niet hoe het daar gaat met rondjes rijden en geldigheid van de kaart.
Ik reageer op andere vragen of situaties en natuurlijk de onzin van sommige fokkersquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als daar alles al staat, waarom kom je hier dan nog vragen stellen
Wat bazel je nou weer allemaal?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
in bus Snowgoon. Waarom laat elke buschauufeur mij en mijn vriendin door dan
staan weinig poortjes.
Oh dus je heb geen ervaring daar. Alleen met een dagkaart, dat verklaart een hoop
Oftewel, je hebt geen bron hoe de investering voor de chipkaart is verdeeld tussen overheid en OV bedrijven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik reageer op andere vragen of situaties en natuurlijk de onzin van sommige fokkers
buschauffeur in trein ofzo ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dus het is voor de buschauffeur erg duidelijk als iemand doorloopt zonder in te checken.
De chipkaart automaten staan net zo goed door de trams als de strippenkaart automaten door de tram staan. Dus er veranderd niets aan die situatie.
Maar toch wordt zwartrijden makkelijker volgens jou, leg eens uit hoe dan.
Dat plaatje maakt de OP helemaal afquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige topics vind je hier:deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 deel 6 deel 7 deel 8 deel 9
Consumentenclubs stappen uit overleg OV-chipkaart #10
Extra informatie:
wikipedia over de ov-chipkaart
wikipedia over de oyster-kaart (in gebruik in Londen)
wikipedia over de octopus-kaart (in gebruik in Hong Kong)
NS website met hopenlijk het up to date verhaal van de NS
De website van TLS het samenwerkingsverband om de ov-chipkaart in te voeren
project website van TLS?
Een website om klachten over de ov-chipkaart te melden
De Rover (Reizigers overleg) website
De rover webstie om klachten over de ov-chipkaat te melden (en pluimen uit te delen)
OP
De OP vind je hier.
Voeg wel steeds een link naar het net gesloten topic toe, onderaan bij "[NWS] Huidige reeks" (in de Wiki dus en dan kopiëren naar FOK!).
[..]
ja Snowgoon is nog aan het rondjes rijden tussen Roermond en Susteren hahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat plaatje maakt de OP helemaal af
Oh ja, Susteren ligt tussen Roermond en Sittard in...
Nee van Rotterdam naar Rotterdam, via Amsterdam maar dat station niet verlaten. Waarvan jij denkt dat veel mensen dat gaan doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja Snowgoon is nog aan het rondjes rijden tussen Roermond en Susteren hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |