zoals ik eerder gezegd had wist ik wel waar hij lag, maar wilde het verplaatsen aan iemand anders over laten.
Omdat niemand interesse bleek te hebben ben ik op weggegaan.
Moeilijk vinden was het niet want hij was van ruim 50m afstand al te zien.
![]()
Voor als je hem niet ziet, rechtsebord, rechtsepoot tegen de muur.
![]()
het is een wonder dat ie er nog lag dacht ik.
Maar goed, fokstok gevonden, schoon gemaakt want zo ging ie niet mee in de auto.
![]()
toen wilde ik hem eigenlijk
hier neer leggen:
Opperstok Groot-Ammers (leuk mij wel een leuke woord speling)
Maar toen kwam het:
Terwijl ik daar mee bezig was hoorde ik een stem achter mij "heeft u een probleem meneer?"
ja, ik heb een probleem die stok is zo groot en moeilijk te verbergen en ik krijg het slot niet dicht........
nee dat zei ik niet ...
"Ikke nie"
Hij:"mag ik vragen wat u aan het dien bent?"
Ikke uitleggen dat er in Nederland van die dwaze rond lopen te sjouwen met dat stuk oud ijzer, hem ergens in Nederland aan een plaatsnaambord leggen en daarvan dan foto's maken en op internet zetten waardoor andere die stok weer op kunnen zoeken en weer hetzelfde doen, een soort speurtocht.
Nou dat vond ie wel leuk dacht ik al snapte ie volgens mij niet wat
www.forum.fok.nl betekende.
"en dat betekend dat er straks een heleboel mensen hier door het dorp komen op zoek naar dat ding?"
Nee, meneer waarschijnlijk maar 1 auto want zo moeilijk is dat ding niet te vinden.
Hij liep door en ik prutste nog wat met het slot, tot ik mij opeens bedacht dat hij er wel eens voor kon zorgen dat die stok verdween om (be)zoekers tegen te gaan.
Weet hij veel, dacht ik, dat dat er juist voor meer (be)zoekers zou kunnen zorgen.
Ik heb hem weer mee genomen richting huis en heb hem hier gedumpt,
makkelijk te bereiken met OV.
quote:
Spelregels
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
met een beetje omgeving.
![]()
ik heb hem weer een beetje proberen te verstoppen.
![]()
quote:
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
met een beetje omgeving
![]()
quote:
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De enigste omgevingsfoto die een beetje gelukt is in het donker, maar op de foto van de achterkant van het plaatsnaambord is ook een beetje omgeving te zien:
![]()
daar ligt ook de sleutel in:
![]()
succes