Kudo's! Al een idee waar 'ie heen gaat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Sleutel is aangekomen:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik er een kopie van laten maken, de stok ophalen en verplaatsen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:14 schreef malse-sjanker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
( nu de grap van vandaag: ik weet niet of het het goeie sleuteltje is dat ik uit de sleutel-lade gepakt heb.)
Niet ver, daar heb ik vrij weinig tijd voor. Ik denk richting Maastricht, daar zal vast wel een Fok!ker langs komen ooit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kudo's! Al een idee waar 'ie heen gaat?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
( nu de grap van vandaag: ik weet niet of het het goeie sleuteltje is dat ik uit de sleutel-lade gepakt heb.)
Dat hebben ze hier dus ook gedaan. Alleen kon geen enkele de juiste blanco sleutel vinden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:32 schreef rene90 het volgende:
Wat voor slechte sleutelmakers zijn dat :p
Hier in de buurt was het volgens mij zo dat meneer de sleutelmaker keek naar de sleutel, een blanco pakten, op de slijpbank of weet ik het zetten en klaar.Als hij in de buurt is zal ik even kijken om een reservesleutel te fixen.
Apart zeg, lijkt me geeneens zo een moeilijke sleutel, anders even in klei drukken de sleutel, zo als james bond enzo, voor als hij ooit kwijtraakt :p volgieten met staal, en dan gewoon je eigen sleutel makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier dus ook gedaan. Alleen kon geen enkele de juiste blanco sleutel vinden.
Het zal in de buurt van Maastricht gaan worden, denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
probeer de stok maar zo hoog mogelijk te leggen superwormik weet niet wat je bereik is ?
Jawel, maar er is een ander slot in gekomen. Dus dat heeft geen zin.quote:
succesquote:Op zondag 15 februari 2009 13:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga nu op pad om die stok ergens te dumpen. Ben straks hier weer terug met de noodzakelijke foto's.
Kan swolly hem richting amsterdam gooien voor mij weerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor de stok richting nijmegen te brengen, schop ik m door naar zwolle voor swollywood
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
succes
dan kan ik nu lemmings maken zonder instant commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |