goede vraagquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:50 schreef 2cv het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ligt de stok er nog ?
stok ligt er nog maak ik hieruit opquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Bill_E het volgende:
Ik sta nu bij de stok
SLEUTEL IS WEG!!!
denk dat het sleuteltje gemakkelijker even per post verzonden kan worden naar degene die hem zekersteweten op gaat halenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef malse-sjanker het volgende:
hou mij op de hoogte, anders kun je naar vlissingen komen om het reserve-sleuteltje op te halen
Maruna: Oost-Oost Overijsselquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef 2cv het volgende:
quote dit lijstje even en zet je eigen naam/bereik erbij
swarmahoer: nijmegen +50 km
rene90: monnickendam +80 km
dirk-kuijt: arnhem/nijmegen
Puala: Heteren - Culemborg
dagoduck: den helder + 10 km
swollywood: zwolle + 75 km
Impry: Sprang-Capelle ±15 km
JJH: Zwolle ± 10 km
Mark_Boelen: Groningen ± 10 km uit centrum | Roden ± 10 km
Maringo: regio's Den Haag & Westland
iFries: Heerenveen. Bij mooi weer heel Noord en eventueel Oost Nederland.
2cv: Hangt totaal af van waar ik moet zijn.
Tevens TPV.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef Maruna het volgende:
[..]
Maruna: Oost-Oost Overijssel
dus het oosten van het oosten
En af en toe Drachten en omstreken
per post? dat is zó 2006 ... ik zeg : sleuteltje naar de fokstok zoals de fokstok ook is rondgegaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat het sleuteltje gemakkelijker even per post verzonden kan worden naar degene die hem zekersteweten op gaat halen
superwormjim woont in de buurt, reageer ff als je dit zietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Hmmm ... da's in de buurt. Morgen maar eens even een kijkje nemen daar.
quote:
Daarquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef malse-sjanker het volgende:
hou mij op de hoogte, anders kun je naar vlissingen komen om het reserve-sleuteltje op te halen
mijn woordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
malse sjanker die heeft de sleutel als het goed is(is er nu nog maar één sleutel? anders is t misschien slim om nog een kopie te laten maken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
malse sjanker die heeft de sleutel als het goed is(is er nu nog maar één sleutel? anders is t misschien slim om nog een kopie te laten maken
quote:De inbox "malse-sjanker" is niet beschikbaar
dat is het verdachte spul in de omgeving, dnek het nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef rene90 het volgende:
Op die onderste foto ligt hij precies in het midden...?
sorry maar het was de enigste plaats daar in de buurt, dat bord wat erboven zit kan goed 2m hoog zijn en daar kon ik hem niet inleggen en andere borden hadden geen randje aan de achterkant...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Op de foto uit de fipo lag de sleutel ook wel een klein beetje opzichtig
wel handig om je pm aan te zetten zodat je iig een adres kan ontvangen waar de sleutel naartoe moetquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:54 schreef malse-sjanker het volgende:
het kokertje duid op blowers. blowers zijn tuig, andere mensen die fokforummers proberen te naaien zijn zowiezo ook tuig. dus dat degene die de sleutel heeft weggehaald maar een klaplong krijgt.
ik ga geen reservesleuteltje bijmaken, en ik heb geen inbox nee, ben geen vaste fokker, enkel een fokstok-fokker hehe.
ik wil het reservesleuteltje wel opsturen, en de fokker die dan het sleuteltje ontvangt moet maar een reserve-sleuteltje bij laten maken.
goed plan? geen goed plan? ik hoor het wel.
en jazeker, ik houd het topic in de gaten.
pm gestuurd.quote:
Idd ze hebben er een paal bijgezet! met een 30 km bordquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
sorry maar het was de enigste plaats daar in de buurt, dat bord wat erboven zit kan goed 2m hoog zijn en daar kon ik hem niet inleggen en andere borden hadden geen randje aan de achterkant...
Bill_E lag hij er echt zo bij?? ik had hem n.l. een beetje onder het gras verstopt.
op jouw foto zie ik een (ronde)ijzerenbuis langs de (vierkanten)plauwepaal, die was er niet in mijn herinnering toen ik hem er neer legde.
hier onder de plaats waar ik hem heb neer gelegd, op deze foto lag hij aan de linksekant verstopt onder het gras.
[ link | afbeelding ]
by the way het is hier al meerdere keren gezegd dat die stok vrij groot is qau omvang en gewicht en daarom moeilijk te verstoppen is en de sleutel idem.
de sleutel met een gewone standaard sleutellabel zou makkelijker te verbergen zijn.
Door automobilisten zal de sleutel niet gezien zijn, want hij lag toch gauw 1m60 of 1m70 boven straatniveau
Dus ze hebben ook die sleutel meegnomenquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:29 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Idd ze hebben er een paal bijgezet! met een 30 km borden het slot daar om heen gedaan
quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
pm gestuurd.
Als ik de sleutel eenmaal heb ontvangen zal ik een reservesleutel laten maken, de stok ophalen en verplaatsen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
pm gestuurd.
Als ik de sleutel eenmaal heb ontvangen zal ik een reservesleutel laten maken, de stok ophalen en verplaatsen.
Ik denk telkens als hij post dat jij het bent:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef swarmahoer het volgende:
mooie voortgang, dank u malse sjanker en superworm
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:42 schreef malse-sjanker het volgende:
de:
[ afbeelding ]
zit in de:
[ afbeelding ]
Zal over 1 á 2 dagen dus bij regenworm Jim SuperwormJim zijn.
Is iig al dichterbijquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:25 schreef malse-sjanker het volgende:
niveautje.
maar als de stok dus richting Baarlo verplaatst wordt,
kan ik 'm de maandag/dinsdag wel weer verplaatsen (richting zeeland heheh)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Sleutel is aangekomen:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik er een kopie van laten maken, de stok ophalen en verplaatsen.
Kudo's! Al een idee waar 'ie heen gaat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Sleutel is aangekomen:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik er een kopie van laten maken, de stok ophalen en verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |