goede vraagquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:50 schreef 2cv het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ligt de stok er nog ?
stok ligt er nog maak ik hieruit opquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef Bill_E het volgende:
Ik sta nu bij de stok
SLEUTEL IS WEG!!!
denk dat het sleuteltje gemakkelijker even per post verzonden kan worden naar degene die hem zekersteweten op gaat halenquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef malse-sjanker het volgende:
hou mij op de hoogte, anders kun je naar vlissingen komen om het reserve-sleuteltje op te halen
Maruna: Oost-Oost Overijsselquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:52 schreef 2cv het volgende:
quote dit lijstje even en zet je eigen naam/bereik erbij
swarmahoer: nijmegen +50 km
rene90: monnickendam +80 km
dirk-kuijt: arnhem/nijmegen
Puala: Heteren - Culemborg
dagoduck: den helder + 10 km
swollywood: zwolle + 75 km
Impry: Sprang-Capelle ±15 km
JJH: Zwolle ± 10 km
Mark_Boelen: Groningen ± 10 km uit centrum | Roden ± 10 km
Maringo: regio's Den Haag & Westland
iFries: Heerenveen. Bij mooi weer heel Noord en eventueel Oost Nederland.
2cv: Hangt totaal af van waar ik moet zijn.
Tevens TPV.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:16 schreef Maruna het volgende:
[..]
Maruna: Oost-Oost Overijssel
dus het oosten van het oosten
En af en toe Drachten en omstreken
per post? dat is zó 2006 ... ik zeg : sleuteltje naar de fokstok zoals de fokstok ook is rondgegaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat het sleuteltje gemakkelijker even per post verzonden kan worden naar degene die hem zekersteweten op gaat halen
superwormjim woont in de buurt, reageer ff als je dit zietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Hmmm ... da's in de buurt. Morgen maar eens even een kijkje nemen daar.
quote:
Daarquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef malse-sjanker het volgende:
hou mij op de hoogte, anders kun je naar vlissingen komen om het reserve-sleuteltje op te halen
mijn woordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
malse sjanker die heeft de sleutel als het goed is(is er nu nog maar één sleutel? anders is t misschien slim om nog een kopie te laten maken
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
malse sjanker die heeft de sleutel als het goed is(is er nu nog maar één sleutel? anders is t misschien slim om nog een kopie te laten maken
quote:De inbox "malse-sjanker" is niet beschikbaar
dat is het verdachte spul in de omgeving, dnek het nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:22 schreef rene90 het volgende:
Op die onderste foto ligt hij precies in het midden...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |