quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:38 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Ja heel rustig, arme ziel.
Hij was heel snel weg, gelukkig maar voor hem.
Nu heeft hij geen pijn meer.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt de enige juiste beslissing genomen, maar dat wist je zelf natuurlijk al. Dit gegeven was echter voor mij destijds wel een troost.
Gaan jullie Tommie begraven/cremeren? Of hebben jullie hem aan de DA meegegeven?
Mijn katten zijn gelukkig nog jong en supergezond. Ik kan me de verwarring voorstellen hoor, maar het ging om Tommie van Krupelhintsjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:23 schreef WRH het volgende:
scandalous, mooi beestje zeg!
Tonja,Krupelhintsje, sterkte, weet je al wat je na het cremeren gaat doen?
merkte zelf dat we dat al bedacht hadden, tot het moment dat onze poezel na de crematie met kerst weer thuiswas, toen bleken die bedachte dingen helemaal niet te kunnen.
Anton staat nu voorlopig nog steeds in de vensterbank, lekker warm op de kachel met de kaartjes erbij van de dierenarts en het crematorium.
Hehquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:36 schreef Civilian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al wel iets oudere foto's btw
We hebben inderdaad nog een kat, dat is een zoon van Tommie.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zal wel stil zijn nu, maar je had nog een kat toch?
neem je er nu ook een andere bij?
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooie kat, en een warm interieur heb je daar
Hoe is het met het andere mannetje ondertussen.. Steeds zoekende naar papa of schijnt hij het niet erg te vinden?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:18 schreef Krupelhintsje het volgende:
Tommie word individueel gecremeerd, en komt daarna weer bij ons thuis, waar hij hoort.
[..]
We hebben inderdaad nog een kat, dat is een zoon van Tommie.
En we hebben ook nog een hond, dus wat de stilte betreft valt het wel mee.
Voorlopig nemen we dan ook geen huisdieren er meer bij.
Dave (zoon van Tommie) is niet echt aan het zoeken, alleen kan wel merken dat hij er verdrietig op reageerd. We geven hem veel aandacht, en letten goed op hem. De hond snapt er niet veel van, maar die lag ook nooit samen met Tommie in een mandje, Dave wel. Was vanmorgen wel even heel zwaar toen ik uit bed stapte. Normaal loopt Tommie me heel de tijd voor de voeten, maar hij was er niet. En geen Tommie op de trap, toen ik thuis kwam uit me werk. Zijn vervelende momenten, wat nog even allemaal moet slijten. Het is nog geen 24 uur geleden, dus alles op zijn tijd. Vanmorgen om 11.30 is Tommie gecremeerd, hij komt per ambulance weer terug bij de dierenarts, en daarna weer bij ons thuis, waar hij hoort.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Hoe is het met het andere mannetje ondertussen.. Steeds zoekende naar papa of schijnt hij het niet erg te vinden?
Haha, dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:15 schreef tonja het volgende:
Mooie kat, en een warm interieur heb je daar
Dave en Tommie zijn allebei rustig ja. Gistermiddag toen het net gebeurd was met Tommie, lag Dave te spelen met zijn muis. Dus ik denk dat hij al afscheid had genomen. Dierenarts zei ook al dat katten dat eigenlijk vrij snel doen, dus wie weet Dave ook wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Dave is zeker een heel rustige kat?
Mooi beesiequote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:42 schreef Klonk het volgende:
en als je de poes aanraakt onder de deken doet het: prrttttmaauw
Zoals die 1e kijkt mijn kat ook altijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:46 schreef Triforce_Courage het volgende:
Dan plaats ik ook maar 1 van men boys
[ afbeelding ]
En 1 in de zon
[ afbeelding ]
Rock & Roll!!
[ afbeelding ]
+10 voor de prachtige champagne koelerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:28 schreef Bluezz het volgende:
Nieuw topic, en sterkte voor krupeldingestje
En nog eentje van oud en nieuw, vlak voor het vuurwerk.... denk ik ..... die kreeftjes ruiken zo lekker mammie! Ik ga er lekker dichtbij zitten
[ afbeelding ]
Enneh geen zin om naar jullie te kijken vanavond![]()
[ afbeelding ]
HIhi leuke naam Flapperquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Weirdow het volgende:
Hoi!
Ik kom mijn 2 jaar oude flapper hier maar eens voorstellen
[ afbeelding ]
Wat een lieverd in dat mandjequote:Op donderdag 19 februari 2009 17:22 schreef lies1947 het volgende:
ik doe er nog een van de andere, ditmaal elin (de vorige was gato) ik ben n.l. aan het oefenen om foto's te plaatsen en ben allang blij dat deze zomaar is gelukt[ afbeelding ]
Ik zou hem eerst Flappie gaan noemen, als kitten had hij flapoortjes.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
HIhi leuke naam FlapperHeeft dat nog een reden?
Ben ik gelukkig niet de enige!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:16 schreef Scandalous het volgende:
Jaaaa SisqoIk heb een zwak voor hem
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:44 schreef Mama_Mia het volgende:
Na heel lang lurken hier kom ik toch ook mijn beestje eens spammen.
Dit is mijn kleine meissie, Rhana:
[ afbeelding ]
Ik heb haar via Redcat gekocht, dit was de foto die op internet stond.
[ afbeelding ]
Klein dapper wurmpje met 3 weken in de tuin.
[ afbeelding ]
Inmiddels is ze bijna 10 maanden.
[ afbeelding ]
/einde picspam
Nee, ik had d'r ook meteen meegenomenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Niet moeilijk om te raden waarom ik haar gekocht heb he
Waar is dat? lijkt wel een berg daarachter ...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:46 schreef Numbie het volgende:
[ afbeelding ]
Toen onze kat Jip nog een jipje was...
quote:
quote:
Dat klopt; zijn eerste vakantie in frankrijk was dat ook meteenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar is dat? lijkt wel een berg daarachter ...
Karel:zoek de verschillen:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef Weirdow het volgende:
Kitten foto's doen het altijd goed, dus hierbij: toen Flapper nog een Flappie was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje engquote:Op maandag 2 maart 2009 13:06 schreef supkaa het volgende:
Dimmie speelt met effectjes op de cam![]()
Normale toestand
[ afbeelding ]
Beetje dik
[ afbeelding ]
Eng oogje
[ afbeelding ]
Keer 2
[ afbeelding ]
Chester cheeto
[ afbeelding ]
Lang gezicht
[ afbeelding ]
Getwist
[ afbeelding ]
De ontplofte föhn look
[ afbeelding ]
mijn kat ook maar om 18:00 wil hij altijd nat voerquote:
Hahahaha klinkt heeeeel bekend. Hier ook Hills voor de tanden. Maar ik heb 1 kater en die wil heel graag ook een beetje natvoer. Dat wordt werkelijk verslonden, gewoon opgeschrokt. Volgens mij proeft ie het amper. Maar hij krijgt ook echt weinig, zo'n zakje en dan daar de helft van. De anderen willen alleen brokjes en de Hills wissel ik af met One van Purina. Maar ze kunnen s' morgens al beginnen met hun "geef-ons-eten-gezang". Goed, erg offtopicquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef tonja het volgende:
Die van mij krijgen 2 x per dag 20gram brokken. Hills TD, dat is voor het gebit, ze hebben niet zulke sterke gebitten.
's Ochtends zeuren ze eigenlijk nooit om eten, tenzij ik echt te lang door slaap. 's Middags gaan ze aan weerszijden van me zitten jengelen, brullen, zeuren, op mijn rug springen, tegen mijn schouders aan staan om zo ff goed hard bij mijn oor te brullen. Op één of andere manier hebben ze door waar oren voor dienen.
Dat ritueel houdt zo ongeveer een half uur aan, tot het echt etenstijd voor ze is. Ik zal eens een geluidsopname maken vanmiddag.
quote:
Kvind die echt briljantquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze is niet scheel ofzo
[ afbeelding ]
Die dingen werken als magneten op elke kat die ik ken inclusief die van mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef KellyPelly het volgende:
En Iker houdt ook van wasmachines en drogers...![]()
Whehe, die kop!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:16 schreef KellyPelly het volgende:
Iker mag alleen in de tuin naar buiten. Meestal heeft ze er naar een paar minuten al weer genoeg van en laat ze wel blijken dat ze weer naar binnen wil
[ afbeelding ]
Wat lief!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat ie dus altijd onder mn kin/op schouder liggen en dan zn kop tegen mn wang, natte neus, en dan likken en likken en oorlel bijten en dan weer kop *smash* zo tegen mn wang
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef KellyPelly het volgende:
En Iker houdt ook van wasmachines en drogers...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...
Die moet je echt uploaden op de lolcats website.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze is niet scheel ofzo
[ afbeelding ]
Klopt,quote:
Mja ze is inderdaad wat molligquote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt,.
Mooie kat ! Ze lijkt op die ene foto wel een dikzak.
Niet om te kattenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:16 schreef KellyPelly het volgende:
Iker mag alleen in de tuin naar buiten. Meestal heeft ze er naar een paar minuten al weer genoeg van en laat ze wel blijken dat ze weer naar binnen wil
[ afbeelding ]
als ik zo de foto's zie doen jou katten me aan mijn eigen kat Sterre denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef Soohr het volgende:
Hier wat foto's van mijn katten,
Ze verblijven tijdelijk even bij mijn ouders,
totdat ik weer een huis heb en daar uitgeklust ben,
ik denk dat ze in augustus kunnen verhuizen,
maar tot die tijd hebben ze het heel goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef Soohr het volgende:
Hier wat foto's van mijn katten,
Ze verblijven tijdelijk even bij mijn ouders,
totdat ik weer een huis heb en daar uitgeklust ben,
ik denk dat ze in augustus kunnen verhuizen,
maar tot die tijd hebben ze het heel goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
behalve in het speciaal aangeschafte dure poezenmandje danquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat mijn kat de enige is die op werkelijk elke plaats slaapt
Het dure valt wel mee maar wel speciaal aangeschaft.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
behalve in het speciaal aangeschafte dure poezenmandje dan
een doos is ook een favoriet,quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Irrem het volgende:
[..]
Het dure valt wel mee maar wel speciaal aangeschaft.![]()
Wist ik veel dat schone, opgevouwen was op een verder leeg bed ook genoeg is
Eerst poes eruit, daarna deur pas dichtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...
Het is ook een boefje, echt niet normaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef FP128 het volgende:
[..]
Niet om te kattenmaar ik vind die poes van jou op deze foto net zo een boefje die naar binnengluurt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef Skaai het volgende:
Omdat ik een nieuwe ING pas krijg vond ik het ook tijd voor een foto van mijn eigen grote liefde Jip.
[ afbeelding ]
Dat dus. En de droger en wasmachine staan in de bijkeuken waarvan de deur altijd dicht is. Maar nog voor je de was eruit hebt, zit Iker er al inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eerst poes eruit, daarna deur pas dicht
hmmquote:
Oooooooohh... en ik dacht dat ik een uniek katje had!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef Ole het volgende:
mijn kat is anders net een hond.. die komt als ik fluit, apporteert zijn speeltjes en blaast en gromt naar enge mensen
echt een topbeest
En hij gaat gezellig met je mee naar de kroeg!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Ole het volgende:
en hij staat voor de deur als ik thuiskom, Hij kwispelt nog net niet
Eén van mijn katten doet dat ook (minus het grommen, want het is echt een heel lief beestje). Ze gaat zelfs kwispelen als ik een speeltje (elastiekjes zijn favoriet) van haar pakquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef Ole het volgende:
mijn kat is anders net een hond.. die komt als ik fluit, apporteert zijn speeltjes en blaast en gromt naar enge mensen
echt een topbeest
Leuk, spannend!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga zaterdag in het asiel kijken of er eentje met me naar huis wil
tvp dus eigenlijk voor later
Ja, een kitten is natuurlijk het leukste, maar dat lijkt me niet verstandig als ik van 9 tot 5 werk. Dus ik denk er nu aan om een iets oudere kat uit het asiel te halen.quote:
Dan is het vast een schatje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
siepie kijkt hetzelfde als mij kat altijd kijkt
Mijn kat lag een keer op de bank met z'n tong wel 1cm uit z'n bekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dan is het vast een schatje!
Siepie en Mara/ Smokey (ze heeft 2 namen haha) doen ook vaak hun tong uit hun mond als ze een beetje moe zijn. Daar kan ik altijd zo om lachen. helaas lukt het me nooit om dat op de foto te zetten
hehe ok.. dan is het maar een hele kleine extra redenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef mmascha het volgende:
Omdat je dan zo leuk foto's kan maken? Zo'n beest slaapt 23 uur per dag. Is niet zo fotogeniek dan hoor
18 uur per dagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef mmascha het volgende:
Omdat je dan zo leuk foto's kan maken? Zo'n beest slaapt 23 uur per dag. Is niet zo fotogeniek dan hoor
haarelastiekjes zijn favoriet hier!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eén van mijn katten doet dat ook (minus het grommen, want het is echt een heel lief beestje). Ze gaat zelfs kwispelen als ik een speeltje (elastiekjes zijn favoriet) van haar pak
Mooi beestjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
Slapende poes in haar hangmandje.
[ afbeelding ]
"Ik moet daar nog even een beetje poetsen"
[ afbeelding ]
Het favoriete plekje, perfect uitzicht over de woonkamer.
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie en mee...mezelf!
quote:
Nina is een halve pers. Wel de pluimstaart en lange haren, maar niet de platte neus!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Nina is ook net Zorro ook een coontje?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Judeljuud het volgende:
Goh, na het stofzuigen blijk ik best veel speeltjes te hebben...welke moet ik nou kiezen?
[ afbeelding ]
Ik smeltquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Judeljuud het volgende:
Goh, na het stofzuigen blijk ik best veel speeltjes te hebben...welke moet ik nou kiezen?
[ afbeelding ]
Wat staat ze grappig,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik smelt
Mini vindt mijn orchideeën erg interessant:
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd.. ze is alleen wat fanatiek met dr nagels in je benen als je dr aaitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:17 schreef mmascha het volgende:
Ach wat een lieverd. Mooie foto's hoor!
Het kroelen gaat ook nog niet echt van harte. Snorharen omhoog
Ben benieuwd hoe snel jullie aan elkaar wennen.
Dat doet mijn kat ook. Even uitrekken en haar nageltjes in mijn benen zettenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Nou, het is niet dat ze niet naar me toe komt.. Ze is heel aanhaling juist en gaat ook op school liggen, maar ze lijkt juist van 'genot' haar pootjes te strekken en haar nagels in mijn broek te zetten
Ja he? Net een stokstaartjequote:
Die oogjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik smelt
Mini vindt mijn orchideeën erg interessant:
[ afbeelding ]
Wat een moppiequote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef mrcool het volgende:
Oudje van Trix, toen ze nog klein en lief was!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef Afzuigkap het volgende:
Dit wordt ons poesje!![]()
Ze is nu 1,5 week oud dus nog iets meer als een anderhalve maand wachten.
Heb ook nog geen leuke naam voor d'r. Weten jullie misschien iets leuks wat echt bij d'r past?
[ afbeelding ]
Ja, mooi hè!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oooooh wat mooi dat rode bekkie*smelt*
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef Afzuigkap het volgende:
Dit wordt ons poesje!![]()
Ze is nu 1,5 week oud dus nog iets meer als een anderhalve maand wachten.
Heb ook nog geen leuke naam voor d'r. Weten jullie misschien iets leuks wat echt bij d'r past?
[ afbeelding ]
Ik ken het! Ik moest ook ruim een maand nog wachten, nou dat was echt heel erg. En ben nog elke dag blij als ik mn muppie ziequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja, mooi hè!
Nu alleen wachten totdat ze weg mag! En das het ergste hè, hahaha!
Komt door de flits.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die oogjes![]()
![]()
Net of ze high is van de orchideeën
toen mijn japie nog zo was had ik nog geen digitale cameraquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:48 schreef Chav het volgende:
M`n Mimi toen hij nog klein was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat wassie noghier, nu is hij vervelend en arrogant
Hufter lacht altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef mmascha het volgende:
Met zo'n naam zou ik me ook niet gedragen!![]()
Die laatste is leuk:net of ie echt glimlacht.
Prachtig is dat hè!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef mrcool het volgende:
Erg leuk ook om te zien in wat voor rare houdingen katten wel niet kunnen liggen.
Comfort is volgens mij een primaire levensbehoefte van een kat!quote:
Whehe die heeft zich goed vermaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend kwam ik de huiskamer binnen en we hadden nieuwe vloerbedekking
Dedader
zat onschuldig in het hoekje...
[ afbeelding ]
Na een paar uur moesten we in de la van het gasfornuis zijn, en zie daar : het slachtoffer leefde nog!!!
De merel had zich in een veilige hoek verschanst.
Gelukkig niets aan de hand, wat geschrokken, even bij laten komen en even later vloog ie weg![]()
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend kwam ik de huiskamer binnen en we hadden nieuwe vloerbedekking
Dedader
zat onschuldig in het hoekje...
[ afbeelding ]
Na een paar uur moesten we in de la van het gasfornuis zijn, en zie daar : het slachtoffer leefde nog!!!
De merel had zich in een veilige hoek verschanst.
Gelukkig niets aan de hand, wat geschrokken, even bij laten komen en even later vloog ie weg![]()
[ afbeelding ]
Poor kitties!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:34 schreef Afzuigkap het volgende:
Er is er weer eentje van het nestje overleden, gelukkig niet ons poesje. Maar ze gaan morgen met de twee overgebleven kittens naar de dokter. Dan zullen we weten of het nu om een virus of iets dergelijks gaat of dat moeders ze verstoten heeft. Want de twee die nu overleden zijn van het nest waren wel de kleinste:
Deze is deze week overleden
[ afbeelding ]
En deze vorige week
[ afbeelding ]
En deze zijn nog over
Ons poesje
[ afbeelding ]
En het poesje van vrienden van ons
[ afbeelding ]
Nu maar wachten tot morgen..
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Rensjebree het volgende:
AAAIT hufter is gangster !
[ afbeelding ]
Ahhh, is ze er nog steeds niet! In welke wijk woon je, kan ik ook een beetje voor je opletten.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef TheSorrow het volgende:
Hang je vermist posters op, begint het 5 minuten later te regenenWat een kutland
Hele mooie kat!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Rensjebree het volgende:
AAAIT hufter is gangster !
[ afbeelding ]
Julianadorp in Zwijndrechtquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Chav het volgende:
[..]
Ahhh, is ze er nog steeds niet! In welke wijk woon je, kan ik ook een beetje voor je opletten.
O, ik dacht dat je uit Dordt kwamquote:Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Julianadorp in ZwijndrechtIk heb net geplastificeerde posters opgehangen, tevens bij een paar bedrijven een aparte poster in de bus gedaan, of ze zo vriendelijk willen zijn om hun gebouw uit te kammen.
ik hoorde tevens van de achterbuurvrouw dat ze zaterdagochtend nog heerlijk lag te zonnen op haar dak!
Please come home soon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft dat met je kat te makenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Julianadorp in ZwijndrechtIk heb net geplastificeerde posters opgehangen, tevens bij een paar bedrijven een aparte poster in de bus gedaan, of ze zo vriendelijk willen zijn om hun gebouw uit te kammen.
ik hoorde tevens van de achterbuurvrouw dat ze zaterdagochtend nog heerlijk lag te zonnen op haar dak!
Please come home soon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, feestje in de woonkamer!De mijne brengt me muizen. Levende. *ril*
Oké, raadseltje:
Zoek poes!
[ afbeelding ]
Hint:
[ afbeelding ]
Bonusvraag: wie is het?
Jaaa!Goed geraden!
Het is Sietske!
[ afbeelding ]
Of was het toch Naartjie?
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1253507/5/50/67274322
Inmiddels heb ik de doos toch maar weggezet, er worden wel erg veel pesticiden gebruikt bij de fruitteelt en daar wil ik ze ook niet teveel aan blootstellen.
En nog een filmpje over de lente: Siets kruipt voor het eerst weer op 'haar' boomstronk en Naartjie neemt de lente tot in al zijn vezels op.![]()
[ link | afbeelding ]
Je lult zeker met het verstand wat je hebt? Blijkt niet veel te zijn, kneus.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je kat te maken
()
En nu is ze niet meer bij onsquote:
-edit-quote:
Dankquote:
Woaah wat een dikzakquote:
Bekend van FOK!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah wat een dikzakIk wil wel even met mn neus in de vacht kroelen
![]()
![]()
wow wat een groot geval!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Nieuwe krabpaal!![]()
[ afbeelding ]
Met katten-oogje.![]()
En met twee katten!
[ afbeelding ]!
Ok bedanktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
Zooplus.nl voor zo'n 92 euro, inclusief bezorgen. Geen geld vind ik. Voor het plezier watze
er aan beleven.
Wat een magistraal ding!! Die kan ik hier ook nog wel ergens kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Nieuwe krabpaal!![]()
[ afbeelding ]
Met katten-oogje.![]()
En met twee katten!
[ afbeelding ]!
Hoe hoog mag je plafond zijn? Ik kan natuurlijk ook gewoon even op de link klikkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Q. het volgende:
Het is deze, daar ook besteld. Had hem binnen paar dagen in huis (nog geen week).
Mijne is 2.60, eigenlijk net te hoog, maar heb er wat planken onder gelegd, dan kan het net. Nog één reeks dikkere planken er onder en hij zit helemaal goed stevig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe hoog mag je plafond zijn? Ik kan natuurlijk ook gewoon even op de link klikken
Nog meer? Kan dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Q stijgt in waarde mensen [ afbeelding ]
Wat kost nou z'n krappaal?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ook nieuwe krabpaalheb m nu 4/5 daagjes ze zijn er helemaal gek van
Ik geloof dat de nieuwigheid er al af is, ze liggen weer op de grond. Rare beesten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Chav het volgende:
Die katten van ons hebben krabpalen nooit interessant gevondenOf zou dat komen omdat ze altijd naar buiten konden?
Still no sign of herquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Chav het volgende:
Die katten van ons hebben krabpalen nooit interessant gevondenOf zou dat komen omdat ze altijd naar buiten konden?
TheSorrow, is ze al gevonden ?
Dat is wel een grappige foto jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die houding in die stoel![]()
Wat een lekker dikkertje
*zwak heeft voor iets molligere beestjes*
Alsjeblieftquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die houding in die stoel![]()
Wat een lekker dikkertje
*zwak heeft voor iets molligere beestjes*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |