Ik vind het eerlijk gezegd een beetje engquote:Op maandag 2 maart 2009 13:06 schreef supkaa het volgende:
Dimmie speelt met effectjes op de cam![]()
Normale toestand
[ afbeelding ]
Beetje dik
[ afbeelding ]
Eng oogje
[ afbeelding ]
Keer 2
[ afbeelding ]
Chester cheeto
[ afbeelding ]
Lang gezicht
[ afbeelding ]
Getwist
[ afbeelding ]
De ontplofte föhn look
[ afbeelding ]
mijn kat ook maar om 18:00 wil hij altijd nat voerquote:
Hahahaha klinkt heeeeel bekend. Hier ook Hills voor de tanden. Maar ik heb 1 kater en die wil heel graag ook een beetje natvoer. Dat wordt werkelijk verslonden, gewoon opgeschrokt. Volgens mij proeft ie het amper. Maar hij krijgt ook echt weinig, zo'n zakje en dan daar de helft van. De anderen willen alleen brokjes en de Hills wissel ik af met One van Purina. Maar ze kunnen s' morgens al beginnen met hun "geef-ons-eten-gezang". Goed, erg offtopicquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:35 schreef tonja het volgende:
Die van mij krijgen 2 x per dag 20gram brokken. Hills TD, dat is voor het gebit, ze hebben niet zulke sterke gebitten.
's Ochtends zeuren ze eigenlijk nooit om eten, tenzij ik echt te lang door slaap. 's Middags gaan ze aan weerszijden van me zitten jengelen, brullen, zeuren, op mijn rug springen, tegen mijn schouders aan staan om zo ff goed hard bij mijn oor te brullen. Op één of andere manier hebben ze door waar oren voor dienen.
Dat ritueel houdt zo ongeveer een half uur aan, tot het echt etenstijd voor ze is. Ik zal eens een geluidsopname maken vanmiddag.
quote:
Kvind die echt briljantquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze is niet scheel ofzo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |