Die dingen werken als magneten op elke kat die ik ken inclusief die van mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef KellyPelly het volgende:
En Iker houdt ook van wasmachines en drogers...![]()
Whehe, die kop!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:16 schreef KellyPelly het volgende:
Iker mag alleen in de tuin naar buiten. Meestal heeft ze er naar een paar minuten al weer genoeg van en laat ze wel blijken dat ze weer naar binnen wil
[ afbeelding ]
Wat lief!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat ie dus altijd onder mn kin/op schouder liggen en dan zn kop tegen mn wang, natte neus, en dan likken en likken en oorlel bijten en dan weer kop *smash* zo tegen mn wang
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef KellyPelly het volgende:
En Iker houdt ook van wasmachines en drogers...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...
Die moet je echt uploaden op de lolcats website.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze is niet scheel ofzo
[ afbeelding ]
Klopt,quote:
Mja ze is inderdaad wat molligquote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt,.
Mooie kat ! Ze lijkt op die ene foto wel een dikzak.
Niet om te kattenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:16 schreef KellyPelly het volgende:
Iker mag alleen in de tuin naar buiten. Meestal heeft ze er naar een paar minuten al weer genoeg van en laat ze wel blijken dat ze weer naar binnen wil
[ afbeelding ]
als ik zo de foto's zie doen jou katten me aan mijn eigen kat Sterre denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef Soohr het volgende:
Hier wat foto's van mijn katten,
Ze verblijven tijdelijk even bij mijn ouders,
totdat ik weer een huis heb en daar uitgeklust ben,
ik denk dat ze in augustus kunnen verhuizen,
maar tot die tijd hebben ze het heel goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef Soohr het volgende:
Hier wat foto's van mijn katten,
Ze verblijven tijdelijk even bij mijn ouders,
totdat ik weer een huis heb en daar uitgeklust ben,
ik denk dat ze in augustus kunnen verhuizen,
maar tot die tijd hebben ze het heel goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
behalve in het speciaal aangeschafte dure poezenmandje danquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat mijn kat de enige is die op werkelijk elke plaats slaapt
Het dure valt wel mee maar wel speciaal aangeschaft.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
behalve in het speciaal aangeschafte dure poezenmandje dan
een doos is ook een favoriet,quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Irrem het volgende:
[..]
Het dure valt wel mee maar wel speciaal aangeschaft.![]()
Wist ik veel dat schone, opgevouwen was op een verder leeg bed ook genoeg is
Eerst poes eruit, daarna deur pas dichtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...
Het is ook een boefje, echt niet normaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef FP128 het volgende:
[..]
Niet om te kattenmaar ik vind die poes van jou op deze foto net zo een boefje die naar binnengluurt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef Skaai het volgende:
Omdat ik een nieuwe ING pas krijg vond ik het ook tijd voor een foto van mijn eigen grote liefde Jip.
[ afbeelding ]
Dat dus. En de droger en wasmachine staan in de bijkeuken waarvan de deur altijd dicht is. Maar nog voor je de was eruit hebt, zit Iker er al inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eerst poes eruit, daarna deur pas dicht
hmmquote:
Oooooooohh... en ik dacht dat ik een uniek katje had!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef Ole het volgende:
mijn kat is anders net een hond.. die komt als ik fluit, apporteert zijn speeltjes en blaast en gromt naar enge mensen
echt een topbeest
En hij gaat gezellig met je mee naar de kroeg!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Ole het volgende:
en hij staat voor de deur als ik thuiskom, Hij kwispelt nog net niet
Eén van mijn katten doet dat ook (minus het grommen, want het is echt een heel lief beestje). Ze gaat zelfs kwispelen als ik een speeltje (elastiekjes zijn favoriet) van haar pakquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef Ole het volgende:
mijn kat is anders net een hond.. die komt als ik fluit, apporteert zijn speeltjes en blaast en gromt naar enge mensen
echt een topbeest
Leuk, spannend!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga zaterdag in het asiel kijken of er eentje met me naar huis wil
tvp dus eigenlijk voor later
Ja, een kitten is natuurlijk het leukste, maar dat lijkt me niet verstandig als ik van 9 tot 5 werk. Dus ik denk er nu aan om een iets oudere kat uit het asiel te halen.quote:
Dan is het vast een schatje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
siepie kijkt hetzelfde als mij kat altijd kijkt
Mijn kat lag een keer op de bank met z'n tong wel 1cm uit z'n bekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dan is het vast een schatje!
Siepie en Mara/ Smokey (ze heeft 2 namen haha) doen ook vaak hun tong uit hun mond als ze een beetje moe zijn. Daar kan ik altijd zo om lachen. helaas lukt het me nooit om dat op de foto te zetten
hehe ok.. dan is het maar een hele kleine extra redenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef mmascha het volgende:
Omdat je dan zo leuk foto's kan maken? Zo'n beest slaapt 23 uur per dag. Is niet zo fotogeniek dan hoor
18 uur per dagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef mmascha het volgende:
Omdat je dan zo leuk foto's kan maken? Zo'n beest slaapt 23 uur per dag. Is niet zo fotogeniek dan hoor
haarelastiekjes zijn favoriet hier!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eén van mijn katten doet dat ook (minus het grommen, want het is echt een heel lief beestje). Ze gaat zelfs kwispelen als ik een speeltje (elastiekjes zijn favoriet) van haar pak
Mooi beestjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
Slapende poes in haar hangmandje.
[ afbeelding ]
"Ik moet daar nog even een beetje poetsen"
[ afbeelding ]
Het favoriete plekje, perfect uitzicht over de woonkamer.
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie en mee...mezelf!
quote:
Nina is een halve pers. Wel de pluimstaart en lange haren, maar niet de platte neus!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Nina is ook net Zorro ook een coontje?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Judeljuud het volgende:
Goh, na het stofzuigen blijk ik best veel speeltjes te hebben...welke moet ik nou kiezen?
[ afbeelding ]
Ik smeltquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Judeljuud het volgende:
Goh, na het stofzuigen blijk ik best veel speeltjes te hebben...welke moet ik nou kiezen?
[ afbeelding ]
Wat staat ze grappig,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik smelt
Mini vindt mijn orchideeën erg interessant:
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd.. ze is alleen wat fanatiek met dr nagels in je benen als je dr aaitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:17 schreef mmascha het volgende:
Ach wat een lieverd. Mooie foto's hoor!
Het kroelen gaat ook nog niet echt van harte. Snorharen omhoog
Ben benieuwd hoe snel jullie aan elkaar wennen.
Dat doet mijn kat ook. Even uitrekken en haar nageltjes in mijn benen zettenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
Nou, het is niet dat ze niet naar me toe komt.. Ze is heel aanhaling juist en gaat ook op school liggen, maar ze lijkt juist van 'genot' haar pootjes te strekken en haar nagels in mijn broek te zetten
Ja he? Net een stokstaartjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |