Die dingen werken als magneten op elke kat die ik ken inclusief die van mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef KellyPelly het volgende:
En Iker houdt ook van wasmachines en drogers...![]()
Whehe, die kop!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:16 schreef KellyPelly het volgende:
Iker mag alleen in de tuin naar buiten. Meestal heeft ze er naar een paar minuten al weer genoeg van en laat ze wel blijken dat ze weer naar binnen wil
[ afbeelding ]
Wat lief!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat ie dus altijd onder mn kin/op schouder liggen en dan zn kop tegen mn wang, natte neus, en dan likken en likken en oorlel bijten en dan weer kop *smash* zo tegen mn wang
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef KellyPelly het volgende:
En Iker houdt ook van wasmachines en drogers...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...
Die moet je echt uploaden op de lolcats website.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ze is niet scheel ofzo
[ afbeelding ]
Klopt,quote:
Mja ze is inderdaad wat molligquote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt,.
Mooie kat ! Ze lijkt op die ene foto wel een dikzak.
Niet om te kattenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:16 schreef KellyPelly het volgende:
Iker mag alleen in de tuin naar buiten. Meestal heeft ze er naar een paar minuten al weer genoeg van en laat ze wel blijken dat ze weer naar binnen wil
[ afbeelding ]
als ik zo de foto's zie doen jou katten me aan mijn eigen kat Sterre denkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef Soohr het volgende:
Hier wat foto's van mijn katten,
Ze verblijven tijdelijk even bij mijn ouders,
totdat ik weer een huis heb en daar uitgeklust ben,
ik denk dat ze in augustus kunnen verhuizen,
maar tot die tijd hebben ze het heel goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |