Leuk, spannend!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga zaterdag in het asiel kijken of er eentje met me naar huis wil
tvp dus eigenlijk voor later
Ja, een kitten is natuurlijk het leukste, maar dat lijkt me niet verstandig als ik van 9 tot 5 werk. Dus ik denk er nu aan om een iets oudere kat uit het asiel te halen.quote:
Dan is het vast een schatje!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
siepie kijkt hetzelfde als mij kat altijd kijkt
Mijn kat lag een keer op de bank met z'n tong wel 1cm uit z'n bekquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dan is het vast een schatje!
Siepie en Mara/ Smokey (ze heeft 2 namen haha) doen ook vaak hun tong uit hun mond als ze een beetje moe zijn. Daar kan ik altijd zo om lachen. helaas lukt het me nooit om dat op de foto te zetten
hehe ok.. dan is het maar een hele kleine extra redenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef mmascha het volgende:
Omdat je dan zo leuk foto's kan maken? Zo'n beest slaapt 23 uur per dag. Is niet zo fotogeniek dan hoor
18 uur per dagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef mmascha het volgende:
Omdat je dan zo leuk foto's kan maken? Zo'n beest slaapt 23 uur per dag. Is niet zo fotogeniek dan hoor
haarelastiekjes zijn favoriet hier!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eén van mijn katten doet dat ook (minus het grommen, want het is echt een heel lief beestje). Ze gaat zelfs kwispelen als ik een speeltje (elastiekjes zijn favoriet) van haar pak
Mooi beestjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:39 schreef mmascha het volgende:
[ afbeelding ]
Slapende poes in haar hangmandje.
[ afbeelding ]
"Ik moet daar nog even een beetje poetsen"
[ afbeelding ]
Het favoriete plekje, perfect uitzicht over de woonkamer.
[ afbeelding ]
Ik ga op vakantie en mee...mezelf!
quote:
Nina is een halve pers. Wel de pluimstaart en lange haren, maar niet de platte neus!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Nina is ook net Zorro ook een coontje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |