quote:Op maandag 9 maart 2009 13:59 schreef Soohr het volgende:
Hier wat foto's van mijn katten,
Ze verblijven tijdelijk even bij mijn ouders,
totdat ik weer een huis heb en daar uitgeklust ben,
ik denk dat ze in augustus kunnen verhuizen,
maar tot die tijd hebben ze het heel goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
behalve in het speciaal aangeschafte dure poezenmandje danquote:Op maandag 9 maart 2009 17:59 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat mijn kat de enige is die op werkelijk elke plaats slaapt
Het dure valt wel mee maar wel speciaal aangeschaft.quote:Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef Ole het volgende:
[..]
behalve in het speciaal aangeschafte dure poezenmandje dan
een doos is ook een favoriet,quote:Op maandag 9 maart 2009 21:27 schreef Irrem het volgende:
[..]
Het dure valt wel mee maar wel speciaal aangeschaft.![]()
Wist ik veel dat schone, opgevouwen was op een verder leeg bed ook genoeg is
Eerst poes eruit, daarna deur pas dichtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Leuke foto's maar ik hou altijd mijn wasmachinedeur dicht je moet er toch niet aan denken dat je opeens denkt: "hee waar is de kat"...
Het is ook een boefje, echt niet normaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:03 schreef FP128 het volgende:
[..]
Niet om te kattenmaar ik vind die poes van jou op deze foto net zo een boefje die naar binnengluurt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef Skaai het volgende:
Omdat ik een nieuwe ING pas krijg vond ik het ook tijd voor een foto van mijn eigen grote liefde Jip.
[ afbeelding ]
Dat dus. En de droger en wasmachine staan in de bijkeuken waarvan de deur altijd dicht is. Maar nog voor je de was eruit hebt, zit Iker er al inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eerst poes eruit, daarna deur pas dicht
hmmquote:
Oooooooohh... en ik dacht dat ik een uniek katje had!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef Ole het volgende:
mijn kat is anders net een hond.. die komt als ik fluit, apporteert zijn speeltjes en blaast en gromt naar enge mensen
echt een topbeest
En hij gaat gezellig met je mee naar de kroeg!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Ole het volgende:
en hij staat voor de deur als ik thuiskom, Hij kwispelt nog net niet
Eén van mijn katten doet dat ook (minus het grommen, want het is echt een heel lief beestje). Ze gaat zelfs kwispelen als ik een speeltje (elastiekjes zijn favoriet) van haar pakquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef Ole het volgende:
mijn kat is anders net een hond.. die komt als ik fluit, apporteert zijn speeltjes en blaast en gromt naar enge mensen
echt een topbeest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |