Wowquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Wehehe, feestje in de woonkamer!De mijne brengt me muizen. Levende. *ril*
Oké, raadseltje:
Zoek poes!
[ afbeelding ]
Hint:
[ afbeelding ]
Bonusvraag: wie is het?
Jaaa!Goed geraden!
Het is Sietske!
[ afbeelding ]
Of was het toch Naartjie?
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1253507/5/50/67274322
Inmiddels heb ik de doos toch maar weggezet, er worden wel erg veel pesticiden gebruikt bij de fruitteelt en daar wil ik ze ook niet teveel aan blootstellen.
En nog een filmpje over de lente: Siets kruipt voor het eerst weer op 'haar' boomstronk en Naartjie neemt de lente tot in al zijn vezels op.![]()
[ link | afbeelding ]
Je lult zeker met het verstand wat je hebt? Blijkt niet veel te zijn, kneus.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je kat te maken
()
En nu is ze niet meer bij onsquote:
-edit-quote:
Dankquote:
Woaah wat een dikzakquote:
Bekend van FOK!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah wat een dikzakIk wil wel even met mn neus in de vacht kroelen
![]()
![]()
wow wat een groot geval!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Nieuwe krabpaal!![]()
[ afbeelding ]
Met katten-oogje.![]()
En met twee katten!
[ afbeelding ]!
Ok bedanktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef Q. het volgende:
Zooplus.nl voor zo'n 92 euro, inclusief bezorgen. Geen geld vind ik. Voor het plezier watze
er aan beleven.
Wat een magistraal ding!! Die kan ik hier ook nog wel ergens kwijtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Nieuwe krabpaal!![]()
[ afbeelding ]
Met katten-oogje.![]()
En met twee katten!
[ afbeelding ]!
Hoe hoog mag je plafond zijn? Ik kan natuurlijk ook gewoon even op de link klikkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Q. het volgende:
Het is deze, daar ook besteld. Had hem binnen paar dagen in huis (nog geen week).
Mijne is 2.60, eigenlijk net te hoog, maar heb er wat planken onder gelegd, dan kan het net. Nog één reeks dikkere planken er onder en hij zit helemaal goed stevig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe hoog mag je plafond zijn? Ik kan natuurlijk ook gewoon even op de link klikken
Nog meer? Kan dat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Q stijgt in waarde mensen [ afbeelding ]
Wat kost nou z'n krappaal?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ook nieuwe krabpaalheb m nu 4/5 daagjes ze zijn er helemaal gek van
Ik geloof dat de nieuwigheid er al af is, ze liggen weer op de grond. Rare beesten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Chav het volgende:
Die katten van ons hebben krabpalen nooit interessant gevondenOf zou dat komen omdat ze altijd naar buiten konden?
Still no sign of herquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Chav het volgende:
Die katten van ons hebben krabpalen nooit interessant gevondenOf zou dat komen omdat ze altijd naar buiten konden?
TheSorrow, is ze al gevonden ?
Dat is wel een grappige foto jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die houding in die stoel![]()
Wat een lekker dikkertje
*zwak heeft voor iets molligere beestjes*
Alsjeblieftquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die houding in die stoel![]()
Wat een lekker dikkertje
*zwak heeft voor iets molligere beestjes*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |