Die oogjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik smelt
Mini vindt mijn orchideeën erg interessant:
[ afbeelding ]
Wat een moppiequote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef mrcool het volgende:
Oudje van Trix, toen ze nog klein en lief was!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef Afzuigkap het volgende:
Dit wordt ons poesje!![]()
Ze is nu 1,5 week oud dus nog iets meer als een anderhalve maand wachten.
Heb ook nog geen leuke naam voor d'r. Weten jullie misschien iets leuks wat echt bij d'r past?
[ afbeelding ]
Ja, mooi hè!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:23 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oooooh wat mooi dat rode bekkie*smelt*
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef Afzuigkap het volgende:
Dit wordt ons poesje!![]()
Ze is nu 1,5 week oud dus nog iets meer als een anderhalve maand wachten.
Heb ook nog geen leuke naam voor d'r. Weten jullie misschien iets leuks wat echt bij d'r past?
[ afbeelding ]
Ik ken het! Ik moest ook ruim een maand nog wachten, nou dat was echt heel erg. En ben nog elke dag blij als ik mn muppie ziequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja, mooi hè!
Nu alleen wachten totdat ze weg mag! En das het ergste hè, hahaha!
Komt door de flits.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die oogjes![]()
![]()
Net of ze high is van de orchideeën
toen mijn japie nog zo was had ik nog geen digitale cameraquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:48 schreef Chav het volgende:
M`n Mimi toen hij nog klein was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat wassie noghier, nu is hij vervelend en arrogant
Hufter lacht altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:02 schreef mmascha het volgende:
Met zo'n naam zou ik me ook niet gedragen!![]()
Die laatste is leuk:net of ie echt glimlacht.
Prachtig is dat hè!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:29 schreef mrcool het volgende:
Erg leuk ook om te zien in wat voor rare houdingen katten wel niet kunnen liggen.
Comfort is volgens mij een primaire levensbehoefte van een kat!quote:
Whehe die heeft zich goed vermaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend kwam ik de huiskamer binnen en we hadden nieuwe vloerbedekking
Dedader
zat onschuldig in het hoekje...
[ afbeelding ]
Na een paar uur moesten we in de la van het gasfornuis zijn, en zie daar : het slachtoffer leefde nog!!!
De merel had zich in een veilige hoek verschanst.
Gelukkig niets aan de hand, wat geschrokken, even bij laten komen en even later vloog ie weg![]()
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend kwam ik de huiskamer binnen en we hadden nieuwe vloerbedekking
Dedader
zat onschuldig in het hoekje...
[ afbeelding ]
Na een paar uur moesten we in de la van het gasfornuis zijn, en zie daar : het slachtoffer leefde nog!!!
De merel had zich in een veilige hoek verschanst.
Gelukkig niets aan de hand, wat geschrokken, even bij laten komen en even later vloog ie weg![]()
[ afbeelding ]
Poor kitties!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:34 schreef Afzuigkap het volgende:
Er is er weer eentje van het nestje overleden, gelukkig niet ons poesje. Maar ze gaan morgen met de twee overgebleven kittens naar de dokter. Dan zullen we weten of het nu om een virus of iets dergelijks gaat of dat moeders ze verstoten heeft. Want de twee die nu overleden zijn van het nest waren wel de kleinste:
Deze is deze week overleden
[ afbeelding ]
En deze vorige week
[ afbeelding ]
En deze zijn nog over
Ons poesje
[ afbeelding ]
En het poesje van vrienden van ons
[ afbeelding ]
Nu maar wachten tot morgen..
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Rensjebree het volgende:
AAAIT hufter is gangster !
[ afbeelding ]
Ahhh, is ze er nog steeds niet! In welke wijk woon je, kan ik ook een beetje voor je opletten.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef TheSorrow het volgende:
Hang je vermist posters op, begint het 5 minuten later te regenenWat een kutland
Hele mooie kat!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:44 schreef Rensjebree het volgende:
AAAIT hufter is gangster !
[ afbeelding ]
Julianadorp in Zwijndrechtquote:Op maandag 23 maart 2009 11:48 schreef Chav het volgende:
[..]
Ahhh, is ze er nog steeds niet! In welke wijk woon je, kan ik ook een beetje voor je opletten.
O, ik dacht dat je uit Dordt kwamquote:Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Julianadorp in ZwijndrechtIk heb net geplastificeerde posters opgehangen, tevens bij een paar bedrijven een aparte poster in de bus gedaan, of ze zo vriendelijk willen zijn om hun gebouw uit te kammen.
ik hoorde tevens van de achterbuurvrouw dat ze zaterdagochtend nog heerlijk lag te zonnen op haar dak!
Please come home soon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft dat met je kat te makenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Julianadorp in ZwijndrechtIk heb net geplastificeerde posters opgehangen, tevens bij een paar bedrijven een aparte poster in de bus gedaan, of ze zo vriendelijk willen zijn om hun gebouw uit te kammen.
ik hoorde tevens van de achterbuurvrouw dat ze zaterdagochtend nog heerlijk lag te zonnen op haar dak!
Please come home soon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |