Christian is Jacob niet, he "speaks on his behalf".quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:03 schreef EvilMarc het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Christian Jacob is. Hij is nooit op het eiland geweest, nouja, gewoon leven iig.
Wanneer hebben we het eerder gehoord dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Thx. Ik weet iig zeker dat het niet de originele stem is uit seizoen 1. Aangezien ze de moeite hebben genomen om het door iemand anders te laten inspreken moet er wel meer achter zitten.
Ten eerste hebben Rousseau en Jin niet veel met elkaar te maken gehad. Ze hebben volgens mij ook geen woord met elkaar gewisseld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet snap (of misschien heb ik iets gemist), als Rousseau, Jin al eens eerder had gezien in het verleden, dan had ze hem later toch wel herkend?
Jin herkende haar wel volgens mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ten eerste hebben Rousseau en Jin niet veel met elkaar te maken gehad. Ze hebben volgens mij ook geen woord met elkaar gewisseld.
Daarnaast is het mogelijk dat Jin een herinnering is die nu pas toegevoegd zou worden, maar aangezien ze dood is gebeurt er helemaal niets.
Jin herkende haar niet, Jin herkende de naam. Wat op zich wel logisch is dat hij die kent, ook al heeft hij haar nooit ontmoet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jin herkende haar wel volgens mij.
En als ik over dat tweede diep na ga denken dan raar ik helemaal in de war, tijdreizen is ingewikkeld.
Onzin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Tweek het volgende:
Of de schrijvers hebben er niet bij stil gestaan, kan natuurlijk ook.
Dat ze het verhaal van Roussea hebben uitgewerkt is niet heel opmerkelijk. Een beetje goede schrijver heeft een backstory voor zijn karakter geschreven, zodat een acteur zich beter in kan leven. Dat later laten terug komen is niet echt een uitzonderlijke prestatie. Het betekent alleen niet dat ze er meteen Jin bij geschreven hebben. Of denk je echt dat ze in seizoen 1 al seizoen 5 hadden geschreven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Onzin.
Als ze nog precies de opmerkingen uit S1 ("This is where Montand lost his arm" & "Robert didn't notice the clip was out either") verwerken dan hebben ze hier ook wel over nagedacht.
Nee ik denk inderdaad niet dat ze Jin er al bij geschreven hadden. Maar als ze op die manier nadenken over hun karakters enzo dan hebben ze ook heus wel nagedacht hoe dat tijdreizen precies werkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat ze het verhaal van Roussea hebben uitgewerkt is niet heel opmerkelijk. Een beetje goede schrijver heeft een backstory voor zijn karakter geschreven, zodat een acteur zich beter in kan leven. Dat later laten terug komen is niet echt een uitzonderlijke prestatie. Het betekent alleen niet dat ze er meteen Jin bij geschreven hebben. Of denk je echt dat ze in seizoen 1 al seizoen 5 hadden geschreven.
Aan z'n blik te zien wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef Zwoerd het volgende:
Ben benieuwd of Desmond Faraday's moeder nog herkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Friday12 op 12-02-2009 23:34:53 ]
Eikel, SPOILEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:11 schreef Friday12 het volgende:
Daar leek het wel op toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef Zwoerd het volgende:
Ben benieuwd of Desmond Faraday's moeder nog herkend
sry hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eikel, SPOILEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
GODVERDEGODVERKUTMONGOLEN ook altijd hier. Jij bent Tux(kloon) niet waardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, draai het om!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef Friday12 het volgende:
mensen die hier trouwens lezen en denken nooit 1 spoiler te lezen zijn ook niet al te snugger
ik heb het al in een spoiler gezet en dude het was reclamequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, draai het om!Zo moeilijk is het toch niet.
En die verpesten dan ook vaak genoeg heel veel, daarom kijken veel mensen ze bewust niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het al in een spoiler gezet en dude het was reclame![]()
als je in nederland kijkt zie je ook reclames op tv
Ik kijk alleen nog maar nederland 3 sport en het journaal. De rest is internetquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Boeit me niet, ook al heb je het uit een sinterklaasgedicht. Ik wil gewoon niet weten wat er volgende week gebeurd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat op het vaste land gebeurd speelt zich ongeveer drie jaar af nadat ze van het eiland zijn. Maar Locke was niet direct dood nadat hij van het eiland kwam, hij heeft eerst nog met alle leden van de oceanic six gesproken. Voor zover ik weet hebben we op dit moment geen idee hoe lang Locke op het vaste land heeft rondgelopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef Haunter het volgende:
Best wel wat verklarende dingen in deze ep! Erg goed!![]()
De dood van John eind seizoen 4 en zijn vertrek nu geeft maar weer aan dat de tijd op het eiland en het vaste land totaal verschillen (net als die proef met die raket van Daniel van vorig seizoen). Tevens lijken die flashes dus te komen door het wiel wat niet helemaal meer 100% is (door Ben's trip misschien?)
Daniel liep in aflevering 1(?) bij het orchid station en Charlotte heeft daar gewoond in het Dharma tijdperk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef Haunter het volgende:
Best wel wat verklarende dingen in deze ep! Erg goed!![]()
De dood van John eind seizoen 4 en zijn vertrek nu geeft maar weer aan dat de tijd op het eiland en het vaste land totaal verschillen (net als die proef met die raket van Daniel van vorig seizoen). Tevens lijken die flashes dus te komen door het wiel wat niet helemaal meer 100% is (door Ben's trip misschien?)
Wel 2 wtf-momenten voor mij iig: Daniel die Charlotte eerder op het eiland heeft gezien, en die haar afschrok?! En hoezo wou Robert Danielle neerknallen?!
Ze zullen bij een eerstvolgende flash vast naar die tijd terug gaan dat Charlotte nog klein was en op het eiland woonde. En Daniel gaat haar ff vertellen dat ze niet moet terugkomen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom hoor ik nog niemand over Faraday, wtf, hij was al op het eiland toen Charlotte klein was??
edit: volgens m'n broertje keek ik op dat moment precies hetzelfde als Faraday![]()
Cancelen doen ze, nu ze een einddoel hebben, niet meer joh. TV ratings zijn idd niet heel hoog, internet ratings daarentegen zijn dan wel het hoogst van alle series!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zullen bij een eerstvolgende flash vast naar die tijd terug gaan dat Charlotte nog klein was en op het eiland woonde. En Daniel gaat haar ff vertellen dat ze niet moet terugkomen..
Oh heerlijk die tijdsparadoxen.
En wáárom zijn de ratings zo slecht? Ik vind de afleveingen nog even goed als seizoen 1. Oh wee als ze het cancelen.![]()
Vind ik niet. Seizoen 2 en de eerste helft van seizoen 3 waren vrij zwak. Daarna is het niveau alleen maar omhoog gegaan. Seizoen 4 en 5 vind ik beter dan seizoen 1.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:36 schreef Tweek het volgende:
Ik vind de serie er in de loop der jaren niet beter opgeworden en het niveau van het eerste seizoen hebbenze ook niet vast gehouden. Ik vind het dan ook niet heel gek dat ze al iets van 7 miljoen kijkers kwijt zijn. Het is ook wel tekenend dat de season premiere het verloor van een nieuwe serie (Lie to Me) qua kijkcijfers. Maar goed ik wil weten hoe het nu precies zit, dus ik kijk het nog wel tot het eind, maar ja Prison Break volg ik ook nog en dat is me toch een partij te belachelijk voor woorden geworden.
Exactly wat ik ook dacht toen Charlotte zei dat hij haar als klein meisje had verteld dat ze nooit meer terug mocht komen, anders zou ze dood gaan. Toen dacht ik ook meteen, ah nu gaat ze dus dood. Daarom hebben we in het begin van het seizoen Daniël ook bij Dharma werkzaam gezien, hij was waarschijnlijk daar door de time-flashes en werkte undercover mee ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zullen bij een eerstvolgende flash vast naar die tijd terug gaan dat Charlotte nog klein was en op het eiland woonde. En Daniel gaat haar ff vertellen dat ze niet moet terugkomen..
Zelfs als ABC zou willen zouden ze niet kunnen cancellen volgens mij, ze hebben nu echt vastgelegt dat het tot en met seizoen 6 blijftquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Cancelen doen ze, nu ze een einddoel hebben, niet meer joh. TV ratings zijn idd niet heel hoog, internet ratings daarentegen zijn dan wel het hoogst van alle series!
Hehe herkenbaar. Ooit ga ik gewoon eens een marathon houden met alle seizoenen achter elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 03:02 schreef APK het volgende:
Ik snap er niets meer van, maar kijk gewoon voor de mooie beelden.
quote:
Prison Break is een karikatuur van zichzelf geworden inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:36 schreef Tweek het volgende:
Ik vind de serie er in de loop der jaren niet beter opgeworden en het niveau van het eerste seizoen hebbenze ook niet vast gehouden. Ik vind het dan ook niet heel gek dat ze al iets van 7 miljoen kijkers kwijt zijn. Het is ook wel tekenend dat de season premiere het verloor van een nieuwe serie (Lie to Me) qua kijkcijfers. Maar goed ik wil weten hoe het nu precies zit, dus ik kijk het nog wel tot het eind, maar ja Prison Break volg ik ook nog en dat is me toch een partij te belachelijk voor woorden geworden.
Dit is voor die Amerikanen allemaal veel te hoog gegrepen joh. Om alles een beetje bij te houden, dat vraagt redelijk wat denkwerk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:36 schreef Kinga het volgende:
En wáárom zijn de ratings zo slecht? Ik vind de afleveingen nog even goed als seizoen 1. Oh wee als ze het cancelen.![]()
Volgens mij zijn de ratings zo laag omdat het zo nodeloos ingewikkeld is geworden dat ze ondertussen bijna geen occasionele kijkers meer hebben. Blijkt ook uit het feit dat een hoop kijkers wel beginnen, maar na een tijdje terug wegzappen. Ze willen nog wel eens kijken, maar kunnen totaal niet meer volgen en zetten het terug uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:48 schreef pfaf het volgende:
Wellicht dat de ratings zo laag zijn, doordat velen niets van het Hardcore Sci-Fi moeten hebben? Mysterie zoals S1 okay, maar tijdreizen en dergelijke wordt ze te gek?
Hoi Claire (is het nog uit te houden in de cabin bij Jacob?)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Viss3r het volgende:
Hallo allemaal,
Intro; Ik ben Claire 1e jaars Media en Cultuur student aan de Uva voor het vak Mediarepertoire in context ben ik opzoek naar het volgende;
Verschillende media producten waarin mensen fruit eten.
Het liefst zo dat dat niet de hoofd handeling in de scene is maar dat het 'terloops'gebeurt.
Iemand die op de achetrgrond of tijdens een gesprek een stuk fruit eet.
Komt er in LOST niet zo''n scene voor en in welke aflevering kan ik dan het beste kijken???
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Claire
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Claire (is het nog uit te houden in de cabin bij Jacob?)
In Lost weet ik het zo niet, maar in de (politie) serie Life eet de hoofdpersoon regelmatig verschillende stukken fruit. Vaak als hoofdhandeling maar ook vaak zo terloops of tijdens een gesprek. Misschien dat je daarmee meer kan.
Volgens mij zit het wiel weer goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef G-Mart het volgende:
Toffe aflevering, ik hoop alleen wel dat het aantal tijdreisflitsen een stuk minder is nu Locke ook aan het rad heeft zitten draaien.
Fruit gooien ook goed?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Viss3r het volgende:
Hallo allemaal,
Intro; Ik ben Claire 1e jaars Media en Cultuur student aan de Uva voor het vak Mediarepertoire in context ben ik opzoek naar het volgende;
Het liefst zo dat dat niet de hoofd handeling in de scene is maar dat het 'terloops'gebeurt.
Komt er in LOST niet zo''n scene voor en in welke aflevering kan ik dan het beste kijken???
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Claire
Ga jij maar lekker Heroes kijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de ratings zo laag omdat het zo nodeloos ingewikkeld is geworden dat ze ondertussen bijna geen occasionele kijkers meer hebben. Blijkt ook uit het feit dat een hoop kijkers wel beginnen, maar na een tijdje terug wegzappen. Ze willen nog wel eens kijken, maar kunnen totaal niet meer volgen en zetten het terug uit.
Dat is een keuze: ofwel blijf je refereren naar het kluwen dat je zelf hebt gemaakt en hou je je fanboys tevreden, of je houdt het allemaal open voor een nieuw publiek zodat iedereen gewoon ergens kan instappen bij een willekeurige aflevering. Die 2 combineren is vrijwel onmogelijk, daar heb je iig. betere schrijvers voor nodig dan degenen die ze bij Lost hebben, die kennen de term complex wel, maar hebben nog nooit van toegankelijk gehoord.
In Hot Pockets zit geen fruit hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef t-x-m het volgende:
[..]
Fruit gooien ook goed?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Viss3r het volgende:
Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Claire
Echt een smerig geluid was dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
Het was een open botbreuk bij Locke, Xurk
Ah, dat verklaart het geluid wat beter... damnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
Het was een open botbreuk bij Locke, Xurk
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef EvilMarc het volgende:
Moet je kijken wat ik in het iPhoneclub chat-topic tegenkwam
http://www.iphoneclub.nl/(...)ic-4.html#post256391
Moet je die post lezen en de post die er onder staat.
![]()
![]()
![]()
Het heeft ook eigenlijk niets te maken met intelligentie, maar meer met hoe mensen een televisieserie kijken. Het grootste gedeelte van de kijkers kijkt alleen de afleveringen en maar één keer. Het meerendeel van de mensen hier wat de serie fantastisch vindt leest blogs, lostpedia, kijkt afleveringen meerdere keren, houdt zich bezig met theoriën, van hun zelf en andere. En ik geef toe dat maakt de serie ook goed, maar niet voor een hele grote groep, want die heeft simpel weg de tijd daar niet voor of geen zin in. Voor die mensen is het gewoon een langdradig verhaal geworden wat alleen maar vragen oproept en heel weinig antwoorden geeft. Op een gegeven moment ben je dat gewoon zat en hak je af, want het kan je niet meer boeien. Het is gewoon een verschil in hoe je een serie kijkt en beleefd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef Xurk het volgende:
Dat de serie te hoog gegrepen is geworden voor Amerikaanse kijkers vind ik een beetje overdreven; natuurlijk zullen er mensen zijn die het "niveau" ervan niet meer "aankunnen", maar die mensen heb je overal. Ik geloof niet dat de overgrote meerderheid van de Amerikaanse TV-kijkers zo dom is dat ze daardoor afhaken bij de serie. Ook al hebben Amerikanen gemiddeld gezien een lagere IQ[?] en worden ze dommer "gemaakt" door de hoeveelheid domme programma's.
Er zijn helemaal niet vele series die dat doen. HIMYM en Lost (en blijkbaar Scrubs, dat kijk ik niet) zijn echt uitzonderingen op dat gebied, hoor. Als series het al doen is het meestal omdat ze niet op primetime zitten en het hele seizoen meestal al uitgeschreven is voordat het van start gaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
En dat terug laten komen van dingen uit het eerste seizoen is niet bijzonder er zijn vele series die dat doen. Scrubs heeft zelfs figuranten uit het eerste seizoen rond lopen die in latere seizoenen tekst hebben, briljant dat de schrijvers dat verzonnen hebben zeg. How I Met Your Mother laten dingen terug komen uit oude afleveringen en laat zelfs stukjes zien uit afleveringen die nog moeten komen. In west wing zit een aflevering die uitlegt hoe iedereen elkaar ontmoet heeft en komen karakters uit eerde seizoenen veel later weer eens opdragen, weer zo'n briljante vinding.
Het hebben van een goede backstory van je karakters is onderdeel van het schrijversvak als je dat niet kan moet je niet gaan schrijven. Het is dus niet iets briljants of speciaals.
Dat is de Sieve Theory van Flavius Josephus. Het is inderdaad erg toevallig dat daar net die 6 getallen uitkomen. Aan de andere kant heb ik ooit een interview gelezen waarin 1 van de schrijvers vertelde hoe ze aan die getallen kwamen, volgens mij was dat vrij willekeurig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef EvilMarc het volgende:
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef EvilMarc het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze geeft negen kinderen een appel en de tiende krijgt de appel op de schaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:28 schreef B4llistic het volgende:
Wat is het antwoord eigelijk van die 10 appels?
Dat slaat nergens op. Ben ook wel benieuwd...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ze geeft negen kinderen een appel en de tiende krijgt de appel op de schaal.
Wat een schattige reactie.quote:
Oh was heel serieus hoor. Mensen die Lost te gecompliceerd vinden kunnen beter overstappen naar het eenvoudig te begrijpen Heroes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat een schattige reactie.
er is in 1 van de afleveringen van het nieuwe seizoen volgens mij ook een stukje waar Sawyer en Juliet een mango pakken. Maar volgens mij gebeurt er iets voordat ze hem op kunnen eten...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef Viss3r het volgende:
Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Claire
Ik vind het niet te gecompliceerd, maar onnodig gecompliceerd. Als je een verhaal schrijft dat stampvol plotlijnen, personages, intriges en onderlinge verbanden zit, dan getuigt het van competentie dat je dat via allerlei kunstgrepen toch nog enigszins kloppend kan krijgen. Maar briljant schrijfwerk vind ik dat absoluut niet, een sterke schrijver brengt een ingewikkeld plot op zo'n manier dat het toch duidelijk en overzichtelijk blijft, daar komt net de klasse boven drijven en dat vind ik bij Lost zeker niet het geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh was heel serieus hoor. Mensen die Lost te gecompliceerd vinden kunnen beter overstappen naar het eenvoudig te begrijpen Heroes.
Het is toch echt een aanrader om dat een keer te doen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:18 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
ik wil de serie alleen nooit opnieuw kijken, ben bang dat ik dan heel veel dingen zie die nooit worden opgelost
Die kans acht ik groot ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:18 schreef NoralyZ het volgende:
ben bang dat ik dan heel veel dingen zie die nooit worden opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze nog wel denk ik, de anderen niet omdat ze volgens mij niet relevant zijn voor het verhaal hoe het er nu ligtPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Dat is waar! Ik heb de meeste afleveringen van het eerste seizoen wel twee keer gezien, maar dat kwam omdat mijn broertje mee ging kijken toen het tweede seizoen begon en hij natuurlijk eerst seizoen 1 nog moest zien. En ik wilde wel meekijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is toch echt een aanrader om dat een keer te doen hoorJe kijkt heel anders naar de serie, omdat je al van alles weet.
2e keer was bijna even leuk als de eerste keer
Ik zeg niet dat Lost de best geschreven serie ooit is. Wel is het zo dat Lost de enige serie is die ermee weg komt zo "vaag" te zijn, omdat het gewoon voldoende andere goede elementen heeft: drama, spanning, actie, personages waar je je mee kan sympathiseren, etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind het niet te gecompliceerd, maar onnodig gecompliceerd. Als je een verhaal schrijft dat stampvol plotlijnen, personages, intriges en onderlinge verbanden zit, dan getuigt het van competentie dat je dat via allerlei kunstgrepen toch nog enigszins kloppend kan krijgen. Maar briljant schrijfwerk vind ik dat absoluut niet, een sterke schrijver brengt een ingewikkeld plot op zo'n manier dat het toch duidelijk en overzichtelijk blijft, daar komt net de klasse boven drijven en dat vind ik bij Lost zeker niet het geval.
Dat het giswerk en al die verbandjes zoeken leuk is, daar kan ik inkomen, daar ben ik zelfs mee eens. Dat men er helemaal in opgaat en men het de tofste serie ooit vindt, dan kan ik allemaal nog best begrijpen. Maar ook de best geschreven serie, met geniale, vrijwel ongeëvenaarde scripts... nou nee.
Ik vind haar echt een heel eng gezicht hebben! Zeker op het eiland, zo bleek, zonder make-up, die helblauwe ogen, een bloedneusje... makes me shiver.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef Ladylicious het volgende:
Van een make-upje gaat CS Lewis ook niet achteruit..
[ afbeelding ]
Vind ik ook idd... Vandaar dat ik ook een beetje opkeek van deze foto waar ze nog wel redelijk florisant op staatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:36 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een heel eng gezicht hebben! Zeker op het eiland, zo bleek, zonder make-up, die helblauwe ogen, een bloedneusje... makes me shiver.
Yim...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Nu pas kunnen bekijken en hoewel het verhaaltje natuurlijk steeds absurder wordt blijft het wel een serie waarvoor je soms op het puntje van de stoel zit te kijken.
Jammer dat die rooie dood is, maar bij LOST weet je het nooit, dus die zal ook wel weer, net als Yim in de toekomst tot leven gewekt worden.
Die blogs van Erika lees ik ook sinds kort maar ik vind het wel echt een toevoeging aan de ervaringquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
Eerder trouwens iemand over Lost kijkers;
Ik heb werkelijk nog nooit Blogs gelezen ed. Nu sinds 2 wekenlees ik de episode blog van Erica. Verder helemaal niets. Als hier geen previews neer werden gezet zou ik mezelf dus ook nooit spoileren, nu móet ik wel klikken
.
Maar anyway, ik volg het dus al vanaf t begin op deze manier en dat kijkt prima hoor.
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Die blogs van Erika lees ik ook sinds kort maar ik vind het wel echt een toevoeging aan de ervaring
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Mijn nieuwe theorie, zal vast niet de eerste zijn die het bedacht heeft:en zodra de kristallen schedel terug is kan hij eindelijk terugkerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Mijn nieuwe theorie, zal vast niet de eerste zijn die het bedacht heeft:Ik voel niets voor deze theorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Denk ik ook, zie ook de Hieroglyphen die we nu al een paar keer gezien hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:08 schreef Jivis het volgende:
Denk eerder dat er iets mythisch achter het eiland zit, in het Atlantis-straatje ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Bij the others was/is (whateverquote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:33 schreef J.F.Sebastian het volgende:
brrr, die ouwe moeder van Faraday is fucking scary.. in The Others was ze ook al zo eng
Ik denk dat aliens de doodsteek van de serie zou betekenenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef Mirel het volgende:
Hoezo is ze eng.
En ik zou een alien-thema echt wel tof vinden, maar dan zouden ze het veel eerder in de serie hints aan moeten geven. Zal dus vast niet gebeuren.
Waarom niet? Ik denk dat we een MEGA-groot WTF moment gaan krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar wees eerlijk, elke uiteindelijke onthulling zal ongetwijfeld tegenvallen voor veel mensen. Ze hebben jaren zoveel opgebouwd, daar kun je bijna niet aan voldoen.
Dat wordt moeilijk, ik heb al zoveel mogelijke theorieen gelezen, en ook zelf al zoveel bedacht. Daar zal vast iets tussen zitten dat in ieder geval voor een deel uit zal komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat we een MEGA-groot WTF moment gaan krijgen
SPOILER: Niet klikken als je t niet wilt wetenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat tijdreizen vind ik wél erg vet. meerdere series waar dat voorkomt boeien mij. (o.a. Startrek Voyager en Enterprise) zit k altijd op t puntje van mn stoel.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
True, dat is bijna bij elke serie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar wees eerlijk, elke uiteindelijke onthulling zal ongetwijfeld tegenvallen voor veel mensen. Ze hebben jaren zoveel opgebouwd, daar kun je bijna niet aan voldoen.
Volgens mij waren dat de twee andere expeditie leden van het Rousseau team.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:59 schreef marcel-o het volgende:
Vette EP
een vraagje.
op een gegeven moment zie je Jin (met een "J" ja) bij het strand met die vliegen.
ik kon niet duidelijk zien wie daar lagen. waren dat nou 2 dezelfde personen?
wel geniaal stukje met dat geweer(terugkijk op S1)
Dat werd hierboven geopperdquote:
Maar daar heb ik ook een verklaring voor dan: Honderden of duizenden jaren geleden trok dat bewustzijn al mensen naar het eiland, of missschien waren die er al. Die primitieve cultuur bouwde zaken als het 'frozen donkey wheel', de tempels, de hiërogliefen, maar bijvoorbeeld ook het 4-tenige beeld, mogelijk om het wezen te eren. Ik denk niet dat dat wezen nog een losse stoffelijke vorm heeft, het is ééngeworden met het eiland.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Aliens op het eiland zou op zich wel een dikke afknapper zijn. Komt er in een keer zo'n dikke grijze rakker met zo'n groot hoofd de cabin van Jacob uitstruinen![]()
Btw, waarom hebben die aliens dan van die crap-technologie. Dat tijdreis rat ziet er nou niet bepaald geavanceerd uit.
Dat zou ik eigenlijk heel gaaf vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou ook eerder voor een Atlantis gaan, en daar kan ik wel mee leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneak peaks zijn ook gaaf trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil um nu zien![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door tralalala op 14-02-2009 23:13:45 ]
Ja eerlijk gezegd dacht ik dat het al klaar was dus ik baalde wel ff dat seizoen 5 nog maar net bezig is. Ik heb het geduld niet om elke keer een week te moeten wachten dus ik kijk meestal pas een serie als het seizoen helemaal klaar is, zoals bijv 24 en dexterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Ben je bij het begin begonnen? Dat is wel aan te raden.
Ik ben zelf ook pas met de serie begonnen toen seizoen 3 al bijna helemaal uitgezonden was, maar wel echt bij aflevering 1 van seizoen 1. Ik had ooit de pilot op TV gezien en het was niet wat ik verwachtte dus toen was ik afgehaakt, ik ben heel blij dat ik het toch nog een kans heb gegeven.
Als ik dat doe dan zit ik veel te lang aan een stuk te kijken, zoals ik overigens al vaak gedaan heb (Ik heb net in 2 weken seizoen 1 t/m 4 opnieuw gekeken, gelukkig heb ik niet veel collegequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd dacht ik dat het al klaar was dus ik baalde wel ff dat seizoen 5 nog maar net bezig is. Ik heb het geduld niet om elke keer een week te moeten wachten dus ik kijk meestal pas een serie als het seizoen helemaal klaar is, zoals bijv 24 en dexter
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:00 schreef tralalala het volgende:Daar stond Eloise volgens mij in 5x02 ook al in te rommelen, dus dat is geen spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar stond Eloise volgens mij in 5x02 ook al in te rommelen, dus dat is geen spoiler.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]Het was een ondergronds holletje met rare machines en oude computers, daaruit leidde ik het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook nog niet gevonden, geef even een gil als je er één hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk heel gaaf vinden![]()
Heb laatst 2 uur lopen zoeken naar een goede Atlantis docu en niks gevonden
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het was een ondergronds holletje met rare machines en oude computers, daaruit leidde ik het af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topics gaan snel zo.
Zo stom dat dat gestopt isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
De enige Atlantis theorie waar ik bekend mee ben is die uit Stargate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |