SPOILER: Niet klikken als je t niet wilt wetenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat tijdreizen vind ik wél erg vet. meerdere series waar dat voorkomt boeien mij. (o.a. Startrek Voyager en Enterprise) zit k altijd op t puntje van mn stoel.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
True, dat is bijna bij elke serie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar wees eerlijk, elke uiteindelijke onthulling zal ongetwijfeld tegenvallen voor veel mensen. Ze hebben jaren zoveel opgebouwd, daar kun je bijna niet aan voldoen.
Volgens mij waren dat de twee andere expeditie leden van het Rousseau team.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:59 schreef marcel-o het volgende:
Vette EP
een vraagje.
op een gegeven moment zie je Jin (met een "J" ja) bij het strand met die vliegen.
ik kon niet duidelijk zien wie daar lagen. waren dat nou 2 dezelfde personen?
wel geniaal stukje met dat geweer(terugkijk op S1)
Dat werd hierboven geopperdquote:
Maar daar heb ik ook een verklaring voor dan: Honderden of duizenden jaren geleden trok dat bewustzijn al mensen naar het eiland, of missschien waren die er al. Die primitieve cultuur bouwde zaken als het 'frozen donkey wheel', de tempels, de hiërogliefen, maar bijvoorbeeld ook het 4-tenige beeld, mogelijk om het wezen te eren. Ik denk niet dat dat wezen nog een losse stoffelijke vorm heeft, het is ééngeworden met het eiland.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Aliens op het eiland zou op zich wel een dikke afknapper zijn. Komt er in een keer zo'n dikke grijze rakker met zo'n groot hoofd de cabin van Jacob uitstruinen![]()
Btw, waarom hebben die aliens dan van die crap-technologie. Dat tijdreis rat ziet er nou niet bepaald geavanceerd uit.
Dat zou ik eigenlijk heel gaaf vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou ook eerder voor een Atlantis gaan, en daar kan ik wel mee leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneak peaks zijn ook gaaf trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil um nu zien![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door tralalala op 14-02-2009 23:13:45 ]
Ja eerlijk gezegd dacht ik dat het al klaar was dus ik baalde wel ff dat seizoen 5 nog maar net bezig is. Ik heb het geduld niet om elke keer een week te moeten wachten dus ik kijk meestal pas een serie als het seizoen helemaal klaar is, zoals bijv 24 en dexterquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Ben je bij het begin begonnen? Dat is wel aan te raden.
Ik ben zelf ook pas met de serie begonnen toen seizoen 3 al bijna helemaal uitgezonden was, maar wel echt bij aflevering 1 van seizoen 1. Ik had ooit de pilot op TV gezien en het was niet wat ik verwachtte dus toen was ik afgehaakt, ik ben heel blij dat ik het toch nog een kans heb gegeven.
Als ik dat doe dan zit ik veel te lang aan een stuk te kijken, zoals ik overigens al vaak gedaan heb (Ik heb net in 2 weken seizoen 1 t/m 4 opnieuw gekeken, gelukkig heb ik niet veel collegequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd dacht ik dat het al klaar was dus ik baalde wel ff dat seizoen 5 nog maar net bezig is. Ik heb het geduld niet om elke keer een week te moeten wachten dus ik kijk meestal pas een serie als het seizoen helemaal klaar is, zoals bijv 24 en dexter
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:00 schreef tralalala het volgende:Daar stond Eloise volgens mij in 5x02 ook al in te rommelen, dus dat is geen spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar stond Eloise volgens mij in 5x02 ook al in te rommelen, dus dat is geen spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]Het was een ondergronds holletje met rare machines en oude computers, daaruit leidde ik het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook nog niet gevonden, geef even een gil als je er één hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk heel gaaf vinden![]()
Heb laatst 2 uur lopen zoeken naar een goede Atlantis docu en niks gevonden
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het was een ondergronds holletje met rare machines en oude computers, daaruit leidde ik het af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topics gaan snel zo.
Zo stom dat dat gestopt isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef Wheelgunner het volgende:
De enige Atlantis theorie waar ik bekend mee ben is die uit Stargate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |