SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, draai het om!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:31 schreef Friday12 het volgende:
mensen die hier trouwens lezen en denken nooit 1 spoiler te lezen zijn ook niet al te snugger
ik heb het al in een spoiler gezet en dude het was reclamequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, draai het om!Zo moeilijk is het toch niet.
En die verpesten dan ook vaak genoeg heel veel, daarom kijken veel mensen ze bewust niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het al in een spoiler gezet en dude het was reclame![]()
als je in nederland kijkt zie je ook reclames op tv
Ik kijk alleen nog maar nederland 3 sport en het journaal. De rest is internetquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Boeit me niet, ook al heb je het uit een sinterklaasgedicht. Ik wil gewoon niet weten wat er volgende week gebeurd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat op het vaste land gebeurd speelt zich ongeveer drie jaar af nadat ze van het eiland zijn. Maar Locke was niet direct dood nadat hij van het eiland kwam, hij heeft eerst nog met alle leden van de oceanic six gesproken. Voor zover ik weet hebben we op dit moment geen idee hoe lang Locke op het vaste land heeft rondgelopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef Haunter het volgende:
Best wel wat verklarende dingen in deze ep! Erg goed!![]()
De dood van John eind seizoen 4 en zijn vertrek nu geeft maar weer aan dat de tijd op het eiland en het vaste land totaal verschillen (net als die proef met die raket van Daniel van vorig seizoen). Tevens lijken die flashes dus te komen door het wiel wat niet helemaal meer 100% is (door Ben's trip misschien?)
Daniel liep in aflevering 1(?) bij het orchid station en Charlotte heeft daar gewoond in het Dharma tijdperk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef Haunter het volgende:
Best wel wat verklarende dingen in deze ep! Erg goed!![]()
De dood van John eind seizoen 4 en zijn vertrek nu geeft maar weer aan dat de tijd op het eiland en het vaste land totaal verschillen (net als die proef met die raket van Daniel van vorig seizoen). Tevens lijken die flashes dus te komen door het wiel wat niet helemaal meer 100% is (door Ben's trip misschien?)
Wel 2 wtf-momenten voor mij iig: Daniel die Charlotte eerder op het eiland heeft gezien, en die haar afschrok?! En hoezo wou Robert Danielle neerknallen?!
Ze zullen bij een eerstvolgende flash vast naar die tijd terug gaan dat Charlotte nog klein was en op het eiland woonde. En Daniel gaat haar ff vertellen dat ze niet moet terugkomen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:22 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom hoor ik nog niemand over Faraday, wtf, hij was al op het eiland toen Charlotte klein was??
edit: volgens m'n broertje keek ik op dat moment precies hetzelfde als Faraday![]()
Cancelen doen ze, nu ze een einddoel hebben, niet meer joh. TV ratings zijn idd niet heel hoog, internet ratings daarentegen zijn dan wel het hoogst van alle series!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zullen bij een eerstvolgende flash vast naar die tijd terug gaan dat Charlotte nog klein was en op het eiland woonde. En Daniel gaat haar ff vertellen dat ze niet moet terugkomen..
Oh heerlijk die tijdsparadoxen.
En wáárom zijn de ratings zo slecht? Ik vind de afleveingen nog even goed als seizoen 1. Oh wee als ze het cancelen.![]()
Vind ik niet. Seizoen 2 en de eerste helft van seizoen 3 waren vrij zwak. Daarna is het niveau alleen maar omhoog gegaan. Seizoen 4 en 5 vind ik beter dan seizoen 1.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:36 schreef Tweek het volgende:
Ik vind de serie er in de loop der jaren niet beter opgeworden en het niveau van het eerste seizoen hebbenze ook niet vast gehouden. Ik vind het dan ook niet heel gek dat ze al iets van 7 miljoen kijkers kwijt zijn. Het is ook wel tekenend dat de season premiere het verloor van een nieuwe serie (Lie to Me) qua kijkcijfers. Maar goed ik wil weten hoe het nu precies zit, dus ik kijk het nog wel tot het eind, maar ja Prison Break volg ik ook nog en dat is me toch een partij te belachelijk voor woorden geworden.
Exactly wat ik ook dacht toen Charlotte zei dat hij haar als klein meisje had verteld dat ze nooit meer terug mocht komen, anders zou ze dood gaan. Toen dacht ik ook meteen, ah nu gaat ze dus dood. Daarom hebben we in het begin van het seizoen Daniël ook bij Dharma werkzaam gezien, hij was waarschijnlijk daar door de time-flashes en werkte undercover mee ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zullen bij een eerstvolgende flash vast naar die tijd terug gaan dat Charlotte nog klein was en op het eiland woonde. En Daniel gaat haar ff vertellen dat ze niet moet terugkomen..
Zelfs als ABC zou willen zouden ze niet kunnen cancellen volgens mij, ze hebben nu echt vastgelegt dat het tot en met seizoen 6 blijftquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Cancelen doen ze, nu ze een einddoel hebben, niet meer joh. TV ratings zijn idd niet heel hoog, internet ratings daarentegen zijn dan wel het hoogst van alle series!
Hehe herkenbaar. Ooit ga ik gewoon eens een marathon houden met alle seizoenen achter elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 03:02 schreef APK het volgende:
Ik snap er niets meer van, maar kijk gewoon voor de mooie beelden.
quote:
Prison Break is een karikatuur van zichzelf geworden inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:36 schreef Tweek het volgende:
Ik vind de serie er in de loop der jaren niet beter opgeworden en het niveau van het eerste seizoen hebbenze ook niet vast gehouden. Ik vind het dan ook niet heel gek dat ze al iets van 7 miljoen kijkers kwijt zijn. Het is ook wel tekenend dat de season premiere het verloor van een nieuwe serie (Lie to Me) qua kijkcijfers. Maar goed ik wil weten hoe het nu precies zit, dus ik kijk het nog wel tot het eind, maar ja Prison Break volg ik ook nog en dat is me toch een partij te belachelijk voor woorden geworden.
Dit is voor die Amerikanen allemaal veel te hoog gegrepen joh. Om alles een beetje bij te houden, dat vraagt redelijk wat denkwerk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:36 schreef Kinga het volgende:
En wáárom zijn de ratings zo slecht? Ik vind de afleveingen nog even goed als seizoen 1. Oh wee als ze het cancelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |