Doe eens lief tegen pfafquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:20 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig een homo met een spleet tussen zijn tanden.
Ik heb hem binnen en we gaan straks even kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
24 S07e08 was weer zeer de moeite waard.
Veel plezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen en we gaan straks even kijken.
Ik ben nu al verslaafd - ga ook kijken code 24 S0104quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen en we gaan straks even kijken.
Je hebt nog een hele lange weg te gaan, hoewel er een paar seizoenen tussen zaten die echt minder waren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef SCH het volgende:
Ik ben nu al verslaafd - ga ook kijken code 24 S0104
N. vindt het maar nicks, heeft in de krant gelezen dat het neoconstuff is
Sowieso golferquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt nog een hele lange weg te gaan,
Er is nog hoop voor ons, tong.quote:Negentig minuten lang zwoegen op een veld van pakweg zestig bij honderd meter, tegen een team dat gemiddeld 20 jaar jonger is! En dat elke week opnieuw. Waren dit redenen om te stoppen met voetbal? Dan zoeken we jou!
De KNVB organiseert voor de 45plusser vanaf medio april 7 tegen 7 toernooien bij jou in de regio. En om deel te nemen hoef je geen lid te zijn van een voetbalvereniging! Haal daarom snel je zwarte kicksen uit het vet, neem contact op met je oude voetbalmaten en stel een team samen. Schrijf dit team voor 1 maart in via www.knvb.nl/45plus en laat oude tijden herleven....!
Ga voor meer informatie naar www.knvb.nl/45plus
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:52 schreef golfer het volgende:
Mailtje van de KNVB:
[..]
Er is nog hoop voor ons, tong.
En SCH de mandekker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik de diepgaande middenvelder.
In mijn veteranen team hadden we een 60jarige laatste man. Die stond zo ver achter zijn verdediging dat ie op de A2 stond.quote:
ik sluit me bij N, aan. Stom gedoe dat 24quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nu al verslaafd - ga ook kijken code 24 S0104
N. vindt het maar nicks, heeft in de krant gelezen dat het neoconstuff is
Nee wel 30 kilo extraquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:40 schreef sezten het volgende:
Geregistreerd 03-12-2000
Laatste update 30-12-2004
Tong ga je FoBo is updaten, misschien heb je al meer rimpels gekregen
Dan ga je toch lekker met hem Will & Grace kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sluit me bij N, aan. Stom gedoe dat 24
Ik heb vorig jaar seizoen 1 gezien. Twee binnenkort maar eens downloaden, maar binnenkort duurt bij series vaak maandenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sluit me bij N, aan. Stom gedoe dat 24
Picsssquote:
Zijn er al geweest had je beter moeten opleettenquote:
Ja, verklap het anders evenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
De laatste aflevering van 24 net weer gezien.
Heerlijk zo'n superman dieal 7 seizoenen onoverwinnelijk en onsterfelijk is.
Hee,quote:
Ik zal zoeken tot m'n endquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn er al geweest had je beter moeten opleetten
Ik mag nog steeds niet mopperenquote:
Goed hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds niet mopperen
en daar?
Van wie niet?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met hem Will & Grace kijken.
gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Met inloopkast voor je dvd's ?
Ik zag hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:11 schreef borisz het volgende:
Tong de schuldigen zijn bekend van de stroomstoring in de Bommelerwaard
in het pittoreske Gendringenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:54 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd Pascal!
Waar staat je nieuwe stulpje?
Is dat bij Dalem vlak bij Gorkum ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in het pittoreske Gendringen
je gaat iets te ver uit de richting tongquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat bij Dalem vlak bij Gorkum ?
Ik haal het door de war met Genderen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je gaat iets te ver uit de richting tong
Nee, want er is al een Guus Hiddink-topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
Guus Hiddink gaat naar Chelsea.
CNN en het NOS journaal hadden een item. Het sportjournaal opent ermee.
Maar dit topic gaat dicht :
Guus Hiddink waarschijnlijk naar Chelsea.
Het fan topic van Martin Drent5 blijft open.
Heb ik mijn naam tegen ofzo ?
Zit op 20 min. van werk (Doetinchem) en Arnhem is op ruim een half uurtje rijden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haal het door de war met Genderen.
Maar had je niet liever in een stad willen wonen ?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, want er is al een Guus Hiddink-topic.
Dat speelt ongetwijfeld een rol. Het feit dat je de neiging hebt om voor elke scheet die je dwars zit een apart topic te openen zal niet in je voordeel spelen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer he, zouden er geen medicijnen tegen topicdiarree bestaan?
Er zit me een scheet dwars.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat speelt ongetwijfeld een rol. Het feit dat je de neiging hebt om voor elke scheet die je dwars zit een apart topic te openen zal niet in je voordeel spelen.
quote:
Ik post hier via Tong's "Er zit me een scheet dwars"-topic.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat speelt ongetwijfeld een rol. Het feit dat je de neiging hebt om voor elke scheet die je dwars zit een apart topic te openen zal niet in je voordeel spelen.
Wat NSB-gedrag? Het enige wat ik gedaan heb is linkjes posten naar topics waar het ook besproken kan worden. Geen TR, geen FB niks. Dus doe even niet zo overdreven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Volkomen belachelijk dat gedrag van jou. Word dan modje met al je NSB-gedoe man.
Hiddink naar Chelsea topic-diarree noemen![]()
![]()
Jij bent dat jongetje dat vroeger steeds de vinger opstak: "Meester hij doet het weer"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat NSB-gedrag? Het enige wat ik gedaan heb is linkjes posten naar topics waar het ook besproken kan worden. Geen TR, geen FB niks. Dus doe even niet zo overdreven.
En dat topic an sich is geen topicdiarree, maar het gehele oeuvre van Dhr. Tong80 van de afgelopen week wel.
Nee, ik ben die rechtse balquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent dat jongetje dat vroeger steeds de vinger opstak: "Meester hij doet het weer"
Die zijn meestal een stuk leuker. Jij bent dat stumperdje dat in een hoekje staat.quote:
Vanwaar dan het vragen om een slotje ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dat topic an sich is geen topicdiarree, maar het gehele oeuvre van Dhr. Tong80 van de afgelopen week wel.
Waarom reageer ik nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een slotjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar dan het vragen om een slotje ?
Jij vindt Picasso maar niks omdat zijn laatste schilderij onvoldoende was ?
Klopt je wilde dat ie open bleef sorryquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om een slotje
Het grote Guus Hiddink topicquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:21 schreef SCH het volgende:
Nou ja, dan praten we niet over Hiddink. Is ook niet belangrijk.
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt je wilde dat ie open bleef sorry
Mooi topicquote:
Nu al dicht.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Einde seizoen voor Fiorentina's Santana.
Ik verwacht wel dat hij open gaat!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu al dicht.
Schandalig.
De modjes hebben een slechte dag vandaag.
Volgens mij mogen ze me niet.
Het is het belangrijkste voetbalnieuws van het moment want het staat bovenaan VI.nl!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat hij open gaat!
Alleen omdat mensen de TS niet mogen.
Ze hebben iets tegen latente homo'squote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
TS kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
De buren van de buren kunnen ook je ouders zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Woehoe de buren van de buren van thuisthuis @ opsporing verzocht.
Ik bedoelde niet de daders, maar het slachtofferquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De buren van de buren kunnen ook je ouders zijn
owquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de daders, maar het slachtoffer
Worden ze gezocht of zoeken ze iemand?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Woehoe de buren van de buren van thuisthuis @ opsporing verzocht.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Worden ze gezocht of zoeken ze iemand?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet de daders, maar het slachtoffer
Verder lezen 16.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Worden ze gezocht of zoeken ze iemand?
Ja godverdomme lekker antwoord zeker.quote:
Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard gaat misschien naar Chelsea.
De onderhandelingen met Hiddink zitten in een impasse.
Wil iemand het topic openen ?
Jullie willen dit toch zelf. Iedere keer dat gezeik?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
Er heeft een speler van Fiorentina een bloedneus, dat schijnt veel belangrijker te zijn
Ja misschein opent iemand er dan een topic overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het Sportjournaal benint met een item van 8 minuten over Guus Hiddink
Een hot-item noemen ze zoiets vaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het Sportjournaal benint met een item van 8 minuten over Guus Hiddink
Ja laten we Fok sluitenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja.
En voor achtergrondinfo kan je ook gewoon zn wiki lezen.
Wat voor item?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Een hot-item noemen ze zoiets vaak
Dat prinses Christina helemaal geen Christina heetquote:
Oh dat is een van oorsprong engels woord.quote:
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat prinses Christina helemaal geen Christina heet
Nee net een PM gehad dat ik wel gelijk heb in 90 % van de gevallen maar dat ik dan stumperds de kans geef te reagerenquote:
Van wie kreeg je die PM? Van sezten of van ScH?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee net een PM gehad dat ik wel gelijk heb in 90 % van de gevallen maar dat ik dan stumperds de kans geef te reageren
Van je moeder dat je weer je bordje niet had leeggegeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van wie kreeg je die PM? Van sezten of van ScH?
Morgen Boriszquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
VOor wie nog niet gestemd heeft
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1B
Gelukkig wordt dit me verteld door Mister Zelfreflectie himself.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
EnGcatjuh, denk jij echt niet na over wat je aan het doen bent? Je maakt je zelf zo volslagen belachelijk dat het echt sneu aan het worden is.
Doe gewoon normaal man.
afgeleid van that of dad zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef sezten het volgende:
Oh dat is een van oorsprong engels woord.
Kereltje toch, je bent echt een pathetisch geval.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dit me verteld door Mister Zelfreflectie himself.
biertje erbij ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is hier ook weer gezellig zie ik.
Ik weet niet of je het serieus meent, maar lees het nog maar 10x totdat er iets anders uit komtquote:
maar dat is toch niet echt van dit tijdstip lijkt mequote:
Eindelijk iemand die zelf wel voetbaltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dat is toch niet echt van dit tijdstip lijkt me
Ik pas me graag aan aan de aktualiteit, zeg maar !
maar jij post toch dat DAT van oorsprong een engels woord is, ook na 10x lezen zie ik dat staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef sezten het volgende:
Ik weet niet of je het serieus meent, maar lees het nog maar 10x totdat er iets anders uit komt![]()
DAT is een verwijs woord.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij post toch dat DAT van oorsprong een engels woord is, ook na 10x lezen zie ik dat staan.
Dan ben ik benieuwd waar dat van afstamd, zeg maar.
maar wat heeft dat met engels te maken dan ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
DAT is een verwijs woord.
DAT wil zeggen dat het ergens anders naar linkt.
Dat doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zelf wel voetbalt
quote:
Je gaat het zelf maar uitvogelenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met engels te maken dan ?
Ik denk dat ik even naar Tunis ga om te Oranjetoeteren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
haha, die is leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is hier ook weer gezellig zie ik.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat een lange post voor Hools...quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat maak jij toch veel meequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
Potdomme, m'n favoriete vulpotlood thuis laten liggen, moet ik de hele dag met zo'n vulpengedrocht mijn briljante ingevingen aan het nageslacht doorgeven.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
rubbereend heeft wel gelijk
Iemand het boetekleed zien liggen, dan trek ik het even aan.
quote:Verwante zoekopdrachten:sorry
Deja vu met het WK met die mooie liedjes vanaf de tribunequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef borisz het volgende:
Japan - Australie, kwalificatie WK2010 live op Eurosport.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef pfaf het volgende:
AUSSIE! AUSSIE! AUSSIE!!!
OI! OI! OI!!!!
Kijk jij The West Wing?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef sezten het volgende:
Ik kijk liever even RTL4, geen idee wat het is.. maar het klinkt intressant en ze hebben het over Santos.
Da's pas een mooie naam
Nee, het is reclamequote:
Stoer. Bij mij zei net Advocaat af voor de dollars in Rusland. Vonden ze niet liev.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was erbij toen ze zich plaatste voor 't WK![]()
Gekkenhuis was 't toen in Melbourne
Dan had je wel net pech jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stoer. Bij mij zei net Advocaat af voor de dollars in Rusland. Vonden ze niet liev.
Vind het nu wel spannend.quote:
Viel wel mee hoor, maar er was wel enig cynisme zichtbaar tegenover al die Nederlanders die het Australische voetbal wel even om zouden gooien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan had je wel net pech ja
Ik heb nog nooit zoveel gratis bier gekregen als die avond (hielp misschien ook omdat ik voor PSV was)
Is ook tof. Liep van 2000 tot 2 jaar terug ofzo, dus voor jou best wel oud.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Vind het nu wel spannend.
Wat is het voor iets dan? Oud?
Hoe lang ben je er geweest trouwens ??quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, maar er was wel enig cynisme zichtbaar tegenover al die Nederlanders die het Australische voetbal wel even om zouden gooien...
Iets minder dan vijf maanden. Voorjaar en zomer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er geweest trouwens ??
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iets minder dan vijf maanden. Voorjaar en zomer.![]()
Erg mooi en vooral relaxed ja. Meteen terug hoef ik overigens niet, Peru staat bovenaan, daarna heel Afrika en midden-Amerika en dan wil ik via Nieuw Zeeland ( niet geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Mooi land heWil er graag weer naar terug..
Maar vrouwlief heeft er nog niet echt zin in
Je zat er praktisch naastquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg mooi en vooral relaxed ja. Meteen terug hoef ik overigens niet, Peru staat bovenaan, daarna heel Afrika en midden-Amerika en dan wil ik via Nieuw Zeeland ( niet geweest.![]()
) nog wel eens terug.
Dat weet ik! En dat zegt iedereen! Maar ik had geen tijd meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je zat er praktisch naast
Ik moet zeggen dat ik NZ qua natuur mooier vond dan Australie....
Planning, hele slechte planningquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat weet ik! En dat zegt iedereen! Maar ik had geen tijd meer.En financieel lukte het ook niet echt.
ooooo oke dan 'mag' hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef pfaf het volgende:
Ik ben maar anderhalf maand wezen 'backpacken’ hè.k Was er voor stage en heb dus zo snel mogelijk zoveel mogelijk Oz er doorheen gejaagd.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
rubbereend heeft wel gelijk
Iemand het boetekleed zien liggen, dan trek ik het even aan.
Fjieuw!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooooo oke dan 'mag' het
Wat voor een stage heb je gelopen daar?? en waarom heb ik dat niet gedaan
Zit net ook al te lezen, briljante stukjes zitten er tussenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zit net ook al te lezen, briljante stukjes zitten er tussen
En pfaf is astronaut, dat is wel cool!
quote:Today, my mother and I got into a huge fight about me being a lesbian. It ended with me saying "Fuck you!" to which she responded: "I bet you'd probably like to." FML
quote:Today, my sister teased me about being a mistake baby. When I told my mom what my sister said, her response was "I still love you anyway". FML
quote:Today, I was watching 24 and realized that Jack Bauer had gotten more action in 5 hours than I had in 5 months. FML
quote:Today, I woke up around 5am from a party I had last night. I was still quite drunk. This chick was lying next to me from the night before. I kissed her, and about a minute and a half into some heavy making out she opens her eyes and says "Oh, it's you." Then gets up and walks out. FML.
Nominatie site van de eeuw.quote:Today, I was having sex with my boyfriend. When he was about to orgasm, he screamed "Yes Brittany!" at the top of his lungs. My name's not Brittany. That's his sister. FML
Blijft ook tof ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Haha! Fantastisch.
Lees jij bash.org ook nog? :'D!
quote:t0rbad> so there i was in this hallway right
BlackAdder> i believe i speak for all of us when i say...
BlackAdder> WRONG BTICH
BlackAdder> IM SICK OF YOU
BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES
BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY
BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES
BlackAdder> IN FACT
BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW
BlackAdder> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE
BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG
*** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.*
*** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( )
t0rbad> so there i was in this hallway right
CRCError> right
heartless> Right.
r3v> right
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef pfaf het volgende:
Het gaat maar door!
[..]
[..]
[..]
Nominatie site van de eeuw.
Wat vond je er van?quote:
Verliefd op de hoofdrolspelerquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef pfaf het volgende:
AUSSIE! AUSSIE! AUSSIE!!!
OI! OI! OI!!!!
Iets lager als in zuidelijker of als in dat hij op een heuvel woont?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend een mailtje van bluezzezoon dat de enorme overstromingen iets lager zijn dan waar hij woont.
Hé zoiets had ik 10 jaar terug toen ik me bril nog wél droegquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef borisz het volgende:
Nieuwe bril besteld. Ogen zijn met -0,5 achteruit gegaan. Naar -3,25 en -3.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef borisz het volgende:
Nieuwe bril besteld. Ogen zijn met -0,5 achteruit gegaan. Naar -3,25 en -3.
Hoe gaat het met de studie?quote:
Ja de resultaten zijn goed maar ik vind het iets te zweverig.quote:
Die zweverigheid wist je vantevoren wel toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja de resultaten zijn goed maar ik vind het iets te zweverig.
Ben sowieso van plan dit jaar af te maken en dan even weer te evalueren.
Jawel maar niet in deze matequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die zweverigheid wist je vantevoren wel toch?
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?
Weet je dat Henk Timmer al een eigen topic had?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat Hiddink naar Chelsea gaat ?
Had ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet je dat Henk Timmer al een eigen topic had?
Kijk hier word ik blij vanquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Mooi zo. Heeft ons geduim dus tot nu toe geholpen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Jep, voor een functie waar ik helemaal geen diploma's voor en geen ervaring in hebquote:
Wil niks zeggen he? In mijn optiek is minimaal 51% van de kans op slagen gewoon een simpele klik en vertrouwen in de persoonlijkheid, de rest zit 'm in de expertise.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Jep, voor een functie waar ik helemaal geen diploma's voor en geen ervaring in heb.
Cool. Keep us posted.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
Hey rustig aan he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
Franky in da house, dan heb ik meteen een beginnende reactie.
Nee.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
Weet je al meer van je flat Ray?
Kan mijn piem toch niet weten. Heeft ie ook nooit een boodschap aan trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey rustig aan he!* FrankyMcG heeft weer een vriendinnetje alweer een SP'er...
Omdat ik Frankrikjk -Argentinie niet kan ontvangenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Suijk het volgende:
Waarom kijk je geen voetbal?
We kunnen overigens gewoon door neuken hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
Kan mijn piem toch niet weten. Heeft ie ook nooit een boodschap aan trouwens.
Dat blijkt inderdaad. Ik merk aan mezelf dat ik me regelmatig laat afschrikken door de woorden HBO/WO. Deze baan leek me echter zo leuk dat ik gewoon maar ben gaan solliciteren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wil niks zeggen he? In mijn optiek is minimaal 51% van de kans op slagen gewoon een simpele klik en vertrouwen in de persoonlijkheid, de rest zit 'm in de expertise.
Je hebt dus gewoon een goeie indruk achtergelaten! (onbegrijpelijk eigenlijk)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We kunnen overigens gewoon door neuken hoor!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iets lager als in zuidelijker of als in dat hij op een heuvel woont?
Ik hou van je dinnetjequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey rustig aan he!* FrankyMcG heeft weer een vriendinnetje alweer een SP'er...
Superrrrr sandjeeeeeeequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
, uitgenodigd voor een tweede gesprek, ze hadden een goed gevoel overgehouden aan het eerste gesprek
.
D'r is ook niet heel veel aan idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ik Frankrikjk -Argentinie niet kan ontvangen
Ik zap een beetje maar zo'n oefenduel tegen een C-land boeit me niet echt.
Goed dat je dat vermeld. Ik heb ook in mijn CV staan dat ik SCC bij Feyenoord heb, is gespreksstof gegarandeerd!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij vroeg me trouwens nog naar mn hobby's, dus ik heb ook ergens Ajax laten vallen. Krijg ik te horen "de laatste weken wat minder zeker"....
Zeker bij jullie jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Goed dat je dat vermeld. Ik heb ook in mijn CV staan dat ik SCC bij Feyenoord heb, is gespreksstof gegarandeerd!
Succes met je tweede gesprek!
Jullie hebben momenteel anders ook niets te klagen hoor!quote:
Dan heb je nog niet vaak CV's gezien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
Je favo voetbalclub in je cv?
Dat heb ik nou nog nooit gezien.
Ik heb er meer gezien dan me lief is, honderden. Maar ben het nooit tegengekomen of het is me niet opgevallen. Er solliciteren wel vooral vrouwen bij de omroep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet vaak CV's gezien...
Ik zie dagelijk vele CV's, van starter tot directeur, en regelmatig prijken de activiteiten bij de amateurvereniging of het lidmaatschap van van een BVO op de CV's....
Zó jammer is dat héquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Er solliciteren wel vooral vrouwen bij de omroep.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vind het vaak eerder negatief uitwerken, al die irrelevante info. Dan denk ik : dat is vast een enorme ouwehoer ofzo.
Wat zijn siergeiten?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:38 schreef tong80 het volgende:
Hallo mijn naam is tong80
In het dagelijks leven noemen ze me Herman.
Ben topposter op het grootste internet forum van Nederland.
Ben de laatste 3 jaar Fokker van het jaar geworden.
Dat wil niet zeggen dat ik in de letterlijke zin van het woord gefokt heb, hoewel stier Herman naar me is vernoemd. Maar dat ik door 250000 users ben gekozen tot leukste deelnemer op hun forum.
Dat forum heet Fok.
Ik heb een brede vriendenkring via dat forum opgebouwd zoals daar is een journalist, een wijn expert een debiele Ajax-fan en een neuroot die alleen 's nacht gevat is.
Ik weet dat er voor de functie van badmeester andere capaciteiten worden gevraagd.
Maar ik post soms om 3 uur 's nachts en zwem dan in het luchtledige.
Terwijl ik u deze brief stuur kijk ik naar het Nederlands-elftal.
Is ook geen soep van te maken.
Maar naar de functie van kok bedel ik in een andere brief.
U hopende genoeg tot enig gerief te hebben laten komen eindig ik met deze kutzin.
Groetjes van Herman
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:39 schreef Bjoro het volgende:
Hopelijk raakt Stekelenburg morgen geblesseerd (hoeft niet perse ernstig hoor !) op de training zodat Vermeer zondag tegen 010 kan spelen.
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.quote:
Ik heb het idee dat hij de scherpte mist inderdaad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.
Hij straalt echt helemaal niets meer uit.
Een reus die aan het krimpen is lijkt het wel.
Ben het met je eens dat ie sinds z'n rentree ondermaats keept. Maar hij zit in een dip, daar komt ie alleen uit door hem gewoon het vertrouwen te geven.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, sinds zijn terugkeer heeft hij nog geen enkele keer het verschil kunnen maken en heeft hij echt houdbare ballen doorgelaten.
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat ie sinds z'n rentree ondermaats keept. Maar hij zit in een dip, daar komt ie alleen uit door hem gewoon het vertrouwen te geven.
Heb het altijd gezegd over Stekelenburg, ook niet dat hij bij Oranje zit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor zijn blessure was hij de nummer 1 van Oranje en dat was toen terecht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het altijd gezegd over Stekelenburg, ook niet dat hij bij Oranje zit.
Maar keepers zijn altijd kwetsbaar.
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.
precies en lekker Vermeer weer een overwinning laten bezorgen !quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:45 schreef sjimz het volgende:
Of wedstrijdritme en dat had hij eerst in Jong Ajax moeten opdoen.
Suarez mist sinds de winterstop veel opgelegde kansen. Ook maar niet opstellen zondag?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
precies en lekker Vermeer weer een overwinning laten bezorgen !
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.
Suarez heeft met zijn onvoorspelbaarheid nog wel wat toe te voegen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Suarez mist sinds de winterstop veel opgelegde kansen. Ook maar niet opstellen zondag?
Dus denk ik dat het niet zo verstandig voor Stekelenburg (en dus ook Ajax) is, om hem nu te passeren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen had Van Basten natuurlijk ook niet verwacht dat dit zo zou uitpakken.
Omdat doorgaans keepers meer hebben aan vertrouwen dan aan wedstrijdritme op zich heb ik zo het idee.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef SCH het volgende:
Heb je je al ingesmeerd sjimz?
Ik moest er steeds weer om lachen
Je ziet em echt nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]Hij heeft ook nog eens een rood kruisje
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
Ow we mogen het hier niet meer over Ajax hebben van sezten
Even de link coppastenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]Hij heeft ook nog eens een rood kruisje
stopt ze met schaatsen ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
Timmer is beschikbaar na de zomer
Stekelenburg eiste toch min of meer zijn plek op toen hij fit was?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook in deze ben ik het met je eens, maar dat is nu niet meer terug te draaien, dat was de keuze van Van Basten.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
Hé, HOOLS is niet voor Maarten.
Die heeft vast zijn eigen topic wel, zoveel blunders de laatste tijd..
Ja, als je iets uit je leven wilt bespreken, mag dat in het Ajax topic. Daar is het namelijk voor volgens ene bliksemschigtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat niks voor Maarten? Zeg je nou dat ik op moet rotten
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat niks voor Maarten? Zeg je nou dat ik op moet rotten
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Ik heb het niet zo op blauwen!
Stekels aan messen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef dndiek het volgende:
Maarten komt gewoon duidelijk tekort op dit moment
Misschien de messentruc maar weer eens proberen?
je zou moet mod moeten wordenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja, als je iets uit je leven wilt bespreken, mag dat in het Ajax topic. Daar is het namelijk voor volgens ene bliksemschigt
Mag ik daarvoor passen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou moet mod moeten worden
het blauwe kleurtje, je mist alle goede rellen nuquote:
ik sprak jou ook niet aanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het blauwe kleurtje, je mist alle goede rellen nu
Ik zat er ook al aan te denken, kan jij me voordragen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou moet mod moeten worden
Dat zou raar zijn, Van Basten beslist.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
feli Sand
[..]
Stekelenburg eiste toch min of meer zijn plek op toen hij fit was?
Whahahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:21 schreef dndiek het volgende:
Maarten komt gewoon duidelijk tekort op dit moment
Misschien de messentruc maar weer eens proberen?
Is er een nieuwe mod nodig dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken, kan jij me voordragen?
nee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken, kan jij me voordragen?
Ja toch, jij telde voor 2, zo goed je was.quote:
Te ver gezochtquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Stekels aan messen?
Of is dat te ver gezocht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |