Kereltje toch, je bent echt een pathetisch geval.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dit me verteld door Mister Zelfreflectie himself.
biertje erbij ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is hier ook weer gezellig zie ik.
Ik weet niet of je het serieus meent, maar lees het nog maar 10x totdat er iets anders uit komtquote:
maar dat is toch niet echt van dit tijdstip lijkt mequote:
Eindelijk iemand die zelf wel voetbaltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dat is toch niet echt van dit tijdstip lijkt me
Ik pas me graag aan aan de aktualiteit, zeg maar !
maar jij post toch dat DAT van oorsprong een engels woord is, ook na 10x lezen zie ik dat staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef sezten het volgende:
Ik weet niet of je het serieus meent, maar lees het nog maar 10x totdat er iets anders uit komt![]()
DAT is een verwijs woord.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij post toch dat DAT van oorsprong een engels woord is, ook na 10x lezen zie ik dat staan.
Dan ben ik benieuwd waar dat van afstamd, zeg maar.
maar wat heeft dat met engels te maken dan ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
DAT is een verwijs woord.
DAT wil zeggen dat het ergens anders naar linkt.
Dat doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zelf wel voetbalt
quote:
Je gaat het zelf maar uitvogelenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met engels te maken dan ?
Ik denk dat ik even naar Tunis ga om te Oranjetoeteren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
haha, die is leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is hier ook weer gezellig zie ik.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat een lange post voor Hools...quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat maak jij toch veel meequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
Potdomme, m'n favoriete vulpotlood thuis laten liggen, moet ik de hele dag met zo'n vulpengedrocht mijn briljante ingevingen aan het nageslacht doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |