Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard gaat misschien naar Chelsea.
De onderhandelingen met Hiddink zitten in een impasse.
Wil iemand het topic openen ?
Jullie willen dit toch zelf. Iedere keer dat gezeik?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
Er heeft een speler van Fiorentina een bloedneus, dat schijnt veel belangrijker te zijn
Ja misschein opent iemand er dan een topic overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het Sportjournaal benint met een item van 8 minuten over Guus Hiddink
Een hot-item noemen ze zoiets vaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het Sportjournaal benint met een item van 8 minuten over Guus Hiddink
Ja laten we Fok sluitenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja.
En voor achtergrondinfo kan je ook gewoon zn wiki lezen.
Wat voor item?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Een hot-item noemen ze zoiets vaak
Dat prinses Christina helemaal geen Christina heetquote:
Oh dat is een van oorsprong engels woord.quote:
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat prinses Christina helemaal geen Christina heet
Nee net een PM gehad dat ik wel gelijk heb in 90 % van de gevallen maar dat ik dan stumperds de kans geef te reagerenquote:
Van wie kreeg je die PM? Van sezten of van ScH?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee net een PM gehad dat ik wel gelijk heb in 90 % van de gevallen maar dat ik dan stumperds de kans geef te reageren
Van je moeder dat je weer je bordje niet had leeggegeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van wie kreeg je die PM? Van sezten of van ScH?
Morgen Boriszquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
VOor wie nog niet gestemd heeft
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1B
Gelukkig wordt dit me verteld door Mister Zelfreflectie himself.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
EnGcatjuh, denk jij echt niet na over wat je aan het doen bent? Je maakt je zelf zo volslagen belachelijk dat het echt sneu aan het worden is.
Doe gewoon normaal man.
afgeleid van that of dad zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef sezten het volgende:
Oh dat is een van oorsprong engels woord.
Kereltje toch, je bent echt een pathetisch geval.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dit me verteld door Mister Zelfreflectie himself.
biertje erbij ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is hier ook weer gezellig zie ik.
Ik weet niet of je het serieus meent, maar lees het nog maar 10x totdat er iets anders uit komtquote:
maar dat is toch niet echt van dit tijdstip lijkt mequote:
Eindelijk iemand die zelf wel voetbaltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dat is toch niet echt van dit tijdstip lijkt me
Ik pas me graag aan aan de aktualiteit, zeg maar !
maar jij post toch dat DAT van oorsprong een engels woord is, ook na 10x lezen zie ik dat staan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:10 schreef sezten het volgende:
Ik weet niet of je het serieus meent, maar lees het nog maar 10x totdat er iets anders uit komt![]()
DAT is een verwijs woord.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij post toch dat DAT van oorsprong een engels woord is, ook na 10x lezen zie ik dat staan.
Dan ben ik benieuwd waar dat van afstamd, zeg maar.
maar wat heeft dat met engels te maken dan ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:27 schreef sezten het volgende:
DAT is een verwijs woord.
DAT wil zeggen dat het ergens anders naar linkt.
Dat doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zelf wel voetbalt
quote:
Je gaat het zelf maar uitvogelenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met engels te maken dan ?
Ik denk dat ik even naar Tunis ga om te Oranjetoeteren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
haha, die is leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is hier ook weer gezellig zie ik.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat een lange post voor Hools...quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat maak jij toch veel meequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
Potdomme, m'n favoriete vulpotlood thuis laten liggen, moet ik de hele dag met zo'n vulpengedrocht mijn briljante ingevingen aan het nageslacht doorgeven.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
rubbereend heeft wel gelijk
Iemand het boetekleed zien liggen, dan trek ik het even aan.
quote:Verwante zoekopdrachten:sorry
Deja vu met het WK met die mooie liedjes vanaf de tribunequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef borisz het volgende:
Japan - Australie, kwalificatie WK2010 live op Eurosport.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef pfaf het volgende:
AUSSIE! AUSSIE! AUSSIE!!!
OI! OI! OI!!!!
Kijk jij The West Wing?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef sezten het volgende:
Ik kijk liever even RTL4, geen idee wat het is.. maar het klinkt intressant en ze hebben het over Santos.
Da's pas een mooie naam
Nee, het is reclamequote:
Stoer. Bij mij zei net Advocaat af voor de dollars in Rusland. Vonden ze niet liev.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was erbij toen ze zich plaatste voor 't WK![]()
Gekkenhuis was 't toen in Melbourne
Dan had je wel net pech jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stoer. Bij mij zei net Advocaat af voor de dollars in Rusland. Vonden ze niet liev.
Vind het nu wel spannend.quote:
Viel wel mee hoor, maar er was wel enig cynisme zichtbaar tegenover al die Nederlanders die het Australische voetbal wel even om zouden gooien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan had je wel net pech ja
Ik heb nog nooit zoveel gratis bier gekregen als die avond (hielp misschien ook omdat ik voor PSV was)
Is ook tof. Liep van 2000 tot 2 jaar terug ofzo, dus voor jou best wel oud.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Vind het nu wel spannend.
Wat is het voor iets dan? Oud?
Hoe lang ben je er geweest trouwens ??quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, maar er was wel enig cynisme zichtbaar tegenover al die Nederlanders die het Australische voetbal wel even om zouden gooien...
Iets minder dan vijf maanden. Voorjaar en zomer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er geweest trouwens ??
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iets minder dan vijf maanden. Voorjaar en zomer.![]()
Erg mooi en vooral relaxed ja. Meteen terug hoef ik overigens niet, Peru staat bovenaan, daarna heel Afrika en midden-Amerika en dan wil ik via Nieuw Zeeland ( niet geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Mooi land heWil er graag weer naar terug..
Maar vrouwlief heeft er nog niet echt zin in
Je zat er praktisch naastquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg mooi en vooral relaxed ja. Meteen terug hoef ik overigens niet, Peru staat bovenaan, daarna heel Afrika en midden-Amerika en dan wil ik via Nieuw Zeeland ( niet geweest.![]()
) nog wel eens terug.
Dat weet ik! En dat zegt iedereen! Maar ik had geen tijd meer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je zat er praktisch naast
Ik moet zeggen dat ik NZ qua natuur mooier vond dan Australie....
Planning, hele slechte planningquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat weet ik! En dat zegt iedereen! Maar ik had geen tijd meer.En financieel lukte het ook niet echt.
ooooo oke dan 'mag' hetquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef pfaf het volgende:
Ik ben maar anderhalf maand wezen 'backpacken’ hè.k Was er voor stage en heb dus zo snel mogelijk zoveel mogelijk Oz er doorheen gejaagd.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
rubbereend heeft wel gelijk
Iemand het boetekleed zien liggen, dan trek ik het even aan.
Fjieuw!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooooo oke dan 'mag' het
Wat voor een stage heb je gelopen daar?? en waarom heb ik dat niet gedaan
Zit net ook al te lezen, briljante stukjes zitten er tussenquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zit net ook al te lezen, briljante stukjes zitten er tussen
En pfaf is astronaut, dat is wel cool!
quote:Today, my mother and I got into a huge fight about me being a lesbian. It ended with me saying "Fuck you!" to which she responded: "I bet you'd probably like to." FML
quote:Today, my sister teased me about being a mistake baby. When I told my mom what my sister said, her response was "I still love you anyway". FML
quote:Today, I was watching 24 and realized that Jack Bauer had gotten more action in 5 hours than I had in 5 months. FML
quote:Today, I woke up around 5am from a party I had last night. I was still quite drunk. This chick was lying next to me from the night before. I kissed her, and about a minute and a half into some heavy making out she opens her eyes and says "Oh, it's you." Then gets up and walks out. FML.
Nominatie site van de eeuw.quote:Today, I was having sex with my boyfriend. When he was about to orgasm, he screamed "Yes Brittany!" at the top of his lungs. My name's not Brittany. That's his sister. FML
Blijft ook tof ja.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Haha! Fantastisch.
Lees jij bash.org ook nog? :'D!
quote:t0rbad> so there i was in this hallway right
BlackAdder> i believe i speak for all of us when i say...
BlackAdder> WRONG BTICH
BlackAdder> IM SICK OF YOU
BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES
BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY
BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES
BlackAdder> IN FACT
BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW
BlackAdder> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE
BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG
*** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.*
*** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( )
t0rbad> so there i was in this hallway right
CRCError> right
heartless> Right.
r3v> right
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:02 schreef pfaf het volgende:
Het gaat maar door!
[..]
[..]
[..]
Nominatie site van de eeuw.
Wat vond je er van?quote:
Verliefd op de hoofdrolspelerquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef pfaf het volgende:
AUSSIE! AUSSIE! AUSSIE!!!
OI! OI! OI!!!!
Iets lager als in zuidelijker of als in dat hij op een heuvel woont?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend een mailtje van bluezzezoon dat de enorme overstromingen iets lager zijn dan waar hij woont.
Hé zoiets had ik 10 jaar terug toen ik me bril nog wél droegquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef borisz het volgende:
Nieuwe bril besteld. Ogen zijn met -0,5 achteruit gegaan. Naar -3,25 en -3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |