Ik denk dat ik even naar Tunis ga om te Oranjetoeteren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
haha, die is leukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:53 schreef sezten het volgende:
Wat gaan onze HOOLerS morgen allemaal voor spectaculairs doen?
[ afbeelding ]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is hier ook weer gezellig zie ik.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat een lange post voor Hools...quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat dat gezeik hier weleens over was, laat iedereen er alsjeblieft het feedback topic voor gebruiken want ik ben al dat gehuil hier zat. Hools was voor mij altijd een leuke plek om te komen maar door dat gezeik eens in de zoveel dagen verdwijnt dat plezier als sneeuw voor de zon!
Wat maak jij toch veel meequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
Potdomme, m'n favoriete vulpotlood thuis laten liggen, moet ik de hele dag met zo'n vulpengedrocht mijn briljante ingevingen aan het nageslacht doorgeven.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
rubbereend heeft wel gelijk
Iemand het boetekleed zien liggen, dan trek ik het even aan.
quote:Verwante zoekopdrachten:sorry
Deja vu met het WK met die mooie liedjes vanaf de tribunequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef borisz het volgende:
Japan - Australie, kwalificatie WK2010 live op Eurosport.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:33 schreef pfaf het volgende:
AUSSIE! AUSSIE! AUSSIE!!!
OI! OI! OI!!!!
Kijk jij The West Wing?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef sezten het volgende:
Ik kijk liever even RTL4, geen idee wat het is.. maar het klinkt intressant en ze hebben het over Santos.
Da's pas een mooie naam
Nee, het is reclamequote:
Stoer. Bij mij zei net Advocaat af voor de dollars in Rusland. Vonden ze niet liev.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was erbij toen ze zich plaatste voor 't WK![]()
Gekkenhuis was 't toen in Melbourne
Dan had je wel net pech jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stoer. Bij mij zei net Advocaat af voor de dollars in Rusland. Vonden ze niet liev.
Vind het nu wel spannend.quote:
Viel wel mee hoor, maar er was wel enig cynisme zichtbaar tegenover al die Nederlanders die het Australische voetbal wel even om zouden gooien...quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan had je wel net pech ja
Ik heb nog nooit zoveel gratis bier gekregen als die avond (hielp misschien ook omdat ik voor PSV was)
Is ook tof. Liep van 2000 tot 2 jaar terug ofzo, dus voor jou best wel oud.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Vind het nu wel spannend.
Wat is het voor iets dan? Oud?
Hoe lang ben je er geweest trouwens ??quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, maar er was wel enig cynisme zichtbaar tegenover al die Nederlanders die het Australische voetbal wel even om zouden gooien...
Iets minder dan vijf maanden. Voorjaar en zomer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er geweest trouwens ??
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Iets minder dan vijf maanden. Voorjaar en zomer.![]()
Erg mooi en vooral relaxed ja. Meteen terug hoef ik overigens niet, Peru staat bovenaan, daarna heel Afrika en midden-Amerika en dan wil ik via Nieuw Zeeland ( niet geweest.quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Mooi land heWil er graag weer naar terug..
Maar vrouwlief heeft er nog niet echt zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |