Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard gaat misschien naar Chelsea.
De onderhandelingen met Hiddink zitten in een impasse.
Wil iemand het topic openen ?
Jullie willen dit toch zelf. Iedere keer dat gezeik?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.
Lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
Er heeft een speler van Fiorentina een bloedneus, dat schijnt veel belangrijker te zijn
Ja misschein opent iemand er dan een topic overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou het nog 4 keer in HOOLS vermelden.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het Sportjournaal benint met een item van 8 minuten over Guus Hiddink
Een hot-item noemen ze zoiets vaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens het Sportjournaal benint met een item van 8 minuten over Guus Hiddink
Ja laten we Fok sluitenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja.
En voor achtergrondinfo kan je ook gewoon zn wiki lezen.
Wat voor item?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Een hot-item noemen ze zoiets vaak
Dat prinses Christina helemaal geen Christina heetquote:
Oh dat is een van oorsprong engels woord.quote:
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat prinses Christina helemaal geen Christina heet
Nee net een PM gehad dat ik wel gelijk heb in 90 % van de gevallen maar dat ik dan stumperds de kans geef te reagerenquote:
Van wie kreeg je die PM? Van sezten of van ScH?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee net een PM gehad dat ik wel gelijk heb in 90 % van de gevallen maar dat ik dan stumperds de kans geef te reageren
Van je moeder dat je weer je bordje niet had leeggegeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Van wie kreeg je die PM? Van sezten of van ScH?
Morgen Boriszquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
VOor wie nog niet gestemd heeft
[Tournament]Beste sportcommentator: Ronde 1B
Gelukkig wordt dit me verteld door Mister Zelfreflectie himself.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:45 schreef SCH het volgende:
EnGcatjuh, denk jij echt niet na over wat je aan het doen bent? Je maakt je zelf zo volslagen belachelijk dat het echt sneu aan het worden is.
Doe gewoon normaal man.
afgeleid van that of dad zekerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef sezten het volgende:
Oh dat is een van oorsprong engels woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |