newbie ik heb 100000 posts alleen al in VBLquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef rubbereend het volgende:ik ben zojuist de 90.000 posts gepasseerd
Gefeliciteerd?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef rubbereend het volgende:ik ben zojuist de 90.000 posts gepasseerd
Plaats Naam Postsquote:
aangezien ik 90.000 maal pure kwaliteit heb weten te brengen is die felicitatie denk ik wel op zijn plaatsquote:
Van harte Rubbereendquote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ik 90.000 maal pure kwaliteit heb weten te brengen is die felicitatie denk ik wel op zijn plaats
dank uquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef rubbereend het volgende:ik ben zojuist de 90.000 posts gepasseerd
en nog vele jarenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ik 90.000 maal pure kwaliteit heb weten te brengen is die felicitatie denk ik wel op zijn plaats
Lang zalie leven in de Gloria.quote:
Bijna 10 jaar actief tongquote:Op maandag 9 februari 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lang zalie leven in de Gloria.
Rubber
quote:Geregistreerd op: zondag 3 december 2000 @ 05:14
Rekenen is ook niet meer wat het was op school?quote:
Trusten Pquote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Rekenen is ook niet meer wat het was op school?
Hij zit nu 8 jaar en 2 maanden op Fok!.
Trusteh H.quote:
Jij ook een aai over je bolletje, hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:18 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat bijna huilen van de 2 bovenstaande posts
Ehh.. ik ga t nieteens uitleggen..quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Rekenen is ook niet meer wat het was op school?
Hij zit nu 8 jaar en 2 maanden op Fok!.
quote:
Anton Geesinkplein, naast het zandpadquote:Op maandag 9 februari 2009 23:00 schreef golfer het volgende:
Ray, voor de 3e keer de vraag: waar in Utrecht?
Oh, om de hoek bij het werk van SCH?quote:
Ben jij zelf nog wel enthousiast over die baan?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sollicitatiegesprek ging redelijk, was er niet kapot van. Woensdag bellen ze terug. Spannend.
Ja hè....quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef RayMania het volgende:
Ik heb dat boek van Patrick van der Eem gelezen. Wat slecht.
Zeer zeker, ik wil die baan graag hebben. Dat heb ik hopelijk ook genoeg laten blijken vanavond, maar het ging niet zoals ik wilde. Maar goed, misschien vond ie me wel hartstikke goedquote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij zelf nog wel enthousiast over die baan?
We duimen door voor je.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer zeker, ik wil die baan graag hebben. Dat heb ik hopelijk ook genoeg laten blijken vanavond, maar het ging niet zoals ik wilde. Maar goed, misschien vond ie me wel hartstikke goed.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
je moet ook niet zoveel in die crewtopics slowchatten.
hij negeert onsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
En nou weet ik nog steeds niet waar in Utrecht Ray een flatje gaat bekijken.
Ken je die paar Vogelaarwijken in Utrecht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
Nerdsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef pfaf het volgende:
Ik zit bij het raam, bij de ingang, maar ik heb nog geen vrouw gezien dus ik zou het niet weten. Al die nerds hier lopen wel in t-shirts, dus ik acht de kans helemaal niet zo klein.
Ik werd vanmorgen zelfs wakker met een megapuist in m'n nek, of eigenlijk een vetbultje/lipoom-achtig ding. Zal vast zijn doordat ik al 4 dagen zonder zonlicht geleefd heb. M'n wenkbrauwen zijn er zelfs van aan elkaar gaan groeien!quote:
Flatje? Bekijken? Heb alleen nog gereageerd, tot nu toe nog niks teruggekregen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb ooit eens in een discotheek in Utrecht geflirt met een prachtig meisje. Toen ze wegging was het enige wat ik wist dat ze in de Amsterdamse Straatweg woonde. Bleek die straat door heel Utrecht te gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Flatje? Bekijken? Heb alleen nog gereageerd, tot nu toe nog niks teruggekregen.
Ergens in de buurt van de Amsterdamse Straatweg.
Waarom ga je verhuizen? (Almere was het toch?) Studie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee maar hij is vrij lang inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in een discotheek in Utrecht geflirt met een prachtig meisje. Toen ze wegging was het enige wat ik wist dat ze in de Amsterdamse Straatweg woonde. Bleek die straat door heel Utrecht te gaan.
Oeps, misschien helemaal aan het einde, dan hoor ik je alweer mopperen want dat is nog meer reistijd dan nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag in volle wanhoop de straat op en neer fietsen met de verwachting een glimp van HAAR op te vangen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in een discotheek in Utrecht geflirt met een prachtig meisje. Toen ze wegging was het enige wat ik wist dat ze in de Amsterdamse Straatweg woonde. Bleek die straat door heel Utrecht te gaan.
Ik studeer niet en heb er genoeg van om elke dag om en neer te reizen voor het werk (wat me klauwen vol met geld kost trouwens).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom ga je verhuizen? (Almere was het toch?) Studie?
Nee, helemaal aan het begin.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oeps, misschien helemaal aan het einde, dan hoor ik je alweer mopperen want dat is nog meer reistijd dan nu.
Ow. ok. Ik dacht altijd dat je slim was, maar je hebt gewoon een goede spellingscontrole.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik studeer niet en heb er genoeg van om elke dag om en neer te reizen voor het werk (wat me klauwen vol met geld kost trouwens).
Maatje van me herinnerde zich de volgende dag waar ze op school zat. Daar hebben we dus wel ruim drie uur gestaan, maar ze kwam maar nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag in volle wanhoop de straat op en neer fietsen met de verwachting een glimp van HAAR op te vangen!
Precies. Ik typte net al klouwen, maar gelukkig werd ik verbeterdtdt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow. ok. Ik dacht altijd dat je slim was, maar je hebt gewoon een goede spellingscontrole.
Tien minuten van het stationquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh da's goed, dan zit je lekker bij de stad. Als we begin hetzelfde definieren tenminste
Hoge kraag... Is nog te doen. De vraag is hoe ik het dit weekend ga managen, m'n zweetkliertjes beginnen al weer te spuiten als ik er aan denk. Sjaaltje kan ik niet mee wegkomen in een kroeg, maar bij een kraag bestaat het risico dat m'n gezwel gespot wordt.... Oe, puberty is a bitch!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
Hoe is het nu met de puist pfaf? Heb je een sjaaltje om?
Heb je 'm uitgeknepen? Lindebloesemextract?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoge kraag... Is nog te doen. De vraag is hoe ik het dit weekend ga managen, m'n zweetkliertjes beginnen al weer te spuiten als ik er aan denk. Sjaaltje kan ik niet mee wegkomen in een kroeg, maar bij een kraag bestaat het risico dat m'n gezwel gespot wordt.... Oe, puberty is a bitch!
heeft je vriendin je besmet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoge kraag... Is nog te doen. De vraag is hoe ik het dit weekend ga managen, m'n zweetkliertjes beginnen al weer te spuiten als ik er aan denk. Sjaaltje kan ik niet mee wegkomen in een kroeg, maar bij een kraag bestaat het risico dat m'n gezwel gespot wordt.... Oe, puberty is a bitch!
Zal ik een goed woordje voor je doen, ik woon tegenover de wethouderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tien minuten van het station.
Maar goed, er zullen wel 2043 mensen reageren, dus vrij kansloos eigenlijk.
Maar die kamer is echt cool!
Kan niet!quote:
6?quote:Lindebloesemextract?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef RayMania het volgende:
pfaf is een unibrown, pfaf is een unibrown!
Oh een lipoomquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan niet!Zit onder de huid, zoals een lipoom betaamt. Ik knijp er instinctief wel constant in. Misschien dat ik er zo wel met een schaar in ga prikken,
Ik zou die nieuwe doen met hydraterende gel.quote:6?
stoere pfaf:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een beetje maar, zoals Jim Bakkum zeg maar. Dus eigenlijk heul lief en schattig en de zo.
Ja, ik ben net ook al uren aan googelen geweest. Volgens site a was het een tumor, terwijl site b het een onschuldig lipoompje noemde. Als ik hier dus binnenkort niet meer post, had ik site a moeten geloven in plaats van b...quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Wat is een unibrown? Ik heb net lipoom ook al opgezocht, ik blijf niet bezig
Onschuldige ooms moet je nooit gelovenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, ik ben net ook al uren aan googelen geweest. Volgens site a was het een tumor, terwijl site b het een onschuldig lipoompje noemde. Als ik hier dus binnenkort niet meer post, had ik site a moeten geloven in plaats van b...
doorlopende wenkbrauw; zoiets:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Wat is een unibrown? Ik heb net lipoom ook al opgezocht, ik blijf niet bezig
Hey, nu heb pfafs beide afwijkingen op 1 foto aangetroffen. Een buitenhuidse lipoom. Of is dat pfaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doorlopende wenkbrauw; zoiets:
[ afbeelding ]
nu snap je die ellebogen ook, als iemand zijn voorhoofd raakt zit ie helemaal onderquote:
Ik heb een spleet tussen de tanden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, nu heb pfafs beide afwijkingen op 1 foto aangetroffen. Een buitenhuidse lipoom. Of is dat pfaf?
quote:
duimzuigenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef pfaf het volgende:
Ook allemaal duimzuigers geweest?
Nee, SCH.....![]()
quote:
En toen moest ik naar de Universiteit en mocht ik van m'n ouders helemaal niet meer duimzuigen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik had er altijd een zakdoek bij, waarmee ik over m'n neus wreef (met m'n wijsvinger). Toen was geluk nog heel gewoon en eenvoudig.
Behalve wanneer ik er mee liep en de zakdoek zo groot was dat ik er over struikelde.
Moest je toen ook je eigen boterhammen gaan smeren?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
En toen moest ik naar de Universiteit en mocht ik van m'n ouders helemaal niet meer duimzuigen..
je weet niet wat je gemist hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Duimzuigen... Nooit gedaan gelukkig.
Jij bent zeker iemand die pas net gestopt is of nu nog steeds zuigt aan duimen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet niet wat je gemist hebt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:51 schreef pfaf het volgende:
En toen moest ik naar de Universiteit en mocht ik van m'n ouders helemaal niet meer duimzuigen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |