Gewoon de hele dag in volle wanhoop de straat op en neer fietsen met de verwachting een glimp van HAAR op te vangen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in een discotheek in Utrecht geflirt met een prachtig meisje. Toen ze wegging was het enige wat ik wist dat ze in de Amsterdamse Straatweg woonde. Bleek die straat door heel Utrecht te gaan.
Ik studeer niet en heb er genoeg van om elke dag om en neer te reizen voor het werk (wat me klauwen vol met geld kost trouwens).quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom ga je verhuizen? (Almere was het toch?) Studie?
Nee, helemaal aan het begin.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Oeps, misschien helemaal aan het einde, dan hoor ik je alweer mopperen want dat is nog meer reistijd dan nu.
Ow. ok. Ik dacht altijd dat je slim was, maar je hebt gewoon een goede spellingscontrole.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik studeer niet en heb er genoeg van om elke dag om en neer te reizen voor het werk (wat me klauwen vol met geld kost trouwens).
Maatje van me herinnerde zich de volgende dag waar ze op school zat. Daar hebben we dus wel ruim drie uur gestaan, maar ze kwam maar nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag in volle wanhoop de straat op en neer fietsen met de verwachting een glimp van HAAR op te vangen!
Precies. Ik typte net al klouwen, maar gelukkig werd ik verbeterdtdt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow. ok. Ik dacht altijd dat je slim was, maar je hebt gewoon een goede spellingscontrole.
Tien minuten van het stationquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh da's goed, dan zit je lekker bij de stad. Als we begin hetzelfde definieren tenminste
Hoge kraag... Is nog te doen. De vraag is hoe ik het dit weekend ga managen, m'n zweetkliertjes beginnen al weer te spuiten als ik er aan denk. Sjaaltje kan ik niet mee wegkomen in een kroeg, maar bij een kraag bestaat het risico dat m'n gezwel gespot wordt.... Oe, puberty is a bitch!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:39 schreef SCH het volgende:
Hoe is het nu met de puist pfaf? Heb je een sjaaltje om?
Heb je 'm uitgeknepen? Lindebloesemextract?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoge kraag... Is nog te doen. De vraag is hoe ik het dit weekend ga managen, m'n zweetkliertjes beginnen al weer te spuiten als ik er aan denk. Sjaaltje kan ik niet mee wegkomen in een kroeg, maar bij een kraag bestaat het risico dat m'n gezwel gespot wordt.... Oe, puberty is a bitch!
heeft je vriendin je besmet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoge kraag... Is nog te doen. De vraag is hoe ik het dit weekend ga managen, m'n zweetkliertjes beginnen al weer te spuiten als ik er aan denk. Sjaaltje kan ik niet mee wegkomen in een kroeg, maar bij een kraag bestaat het risico dat m'n gezwel gespot wordt.... Oe, puberty is a bitch!
Zal ik een goed woordje voor je doen, ik woon tegenover de wethouderquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tien minuten van het station.
Maar goed, er zullen wel 2043 mensen reageren, dus vrij kansloos eigenlijk.
Maar die kamer is echt cool!
Kan niet!quote:
6?quote:Lindebloesemextract?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:44 schreef RayMania het volgende:
pfaf is een unibrown, pfaf is een unibrown!
Oh een lipoomquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kan niet!Zit onder de huid, zoals een lipoom betaamt. Ik knijp er instinctief wel constant in. Misschien dat ik er zo wel met een schaar in ga prikken,
Ik zou die nieuwe doen met hydraterende gel.quote:6?
stoere pfaf:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een beetje maar, zoals Jim Bakkum zeg maar. Dus eigenlijk heul lief en schattig en de zo.
Ja, ik ben net ook al uren aan googelen geweest. Volgens site a was het een tumor, terwijl site b het een onschuldig lipoompje noemde. Als ik hier dus binnenkort niet meer post, had ik site a moeten geloven in plaats van b...quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Wat is een unibrown? Ik heb net lipoom ook al opgezocht, ik blijf niet bezig
Onschuldige ooms moet je nooit gelovenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, ik ben net ook al uren aan googelen geweest. Volgens site a was het een tumor, terwijl site b het een onschuldig lipoompje noemde. Als ik hier dus binnenkort niet meer post, had ik site a moeten geloven in plaats van b...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |