Ben jij zelf nog wel enthousiast over die baan?quote:Op maandag 9 februari 2009 23:23 schreef Da_Sandman het volgende:.
Sollicitatiegesprek ging redelijk, was er niet kapot van. Woensdag bellen ze terug. Spannend.
Ja hè....quote:Op maandag 9 februari 2009 22:40 schreef RayMania het volgende:
Ik heb dat boek van Patrick van der Eem gelezen. Wat slecht.
Zeer zeker, ik wil die baan graag hebben. Dat heb ik hopelijk ook genoeg laten blijken vanavond, maar het ging niet zoals ik wilde. Maar goed, misschien vond ie me wel hartstikke goedquote:Op maandag 9 februari 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben jij zelf nog wel enthousiast over die baan?
We duimen door voor je.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeer zeker, ik wil die baan graag hebben. Dat heb ik hopelijk ook genoeg laten blijken vanavond, maar het ging niet zoals ik wilde. Maar goed, misschien vond ie me wel hartstikke goed.
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
je moet ook niet zoveel in die crewtopics slowchatten.
hij negeert onsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
En nou weet ik nog steeds niet waar in Utrecht Ray een flatje gaat bekijken.
Ken je die paar Vogelaarwijken in Utrecht?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
Nerdsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef pfaf het volgende:
Ik zit bij het raam, bij de ingang, maar ik heb nog geen vrouw gezien dus ik zou het niet weten. Al die nerds hier lopen wel in t-shirts, dus ik acht de kans helemaal niet zo klein.
Ik werd vanmorgen zelfs wakker met een megapuist in m'n nek, of eigenlijk een vetbultje/lipoom-achtig ding. Zal vast zijn doordat ik al 4 dagen zonder zonlicht geleefd heb. M'n wenkbrauwen zijn er zelfs van aan elkaar gaan groeien!quote:
Flatje? Bekijken? Heb alleen nog gereageerd, tot nu toe nog niks teruggekregen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb ooit eens in een discotheek in Utrecht geflirt met een prachtig meisje. Toen ze wegging was het enige wat ik wist dat ze in de Amsterdamse Straatweg woonde. Bleek die straat door heel Utrecht te gaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Flatje? Bekijken? Heb alleen nog gereageerd, tot nu toe nog niks teruggekregen.
Ergens in de buurt van de Amsterdamse Straatweg.
Waarom ga je verhuizen? (Almere was het toch?) Studie?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee maar hij is vrij lang inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in een discotheek in Utrecht geflirt met een prachtig meisje. Toen ze wegging was het enige wat ik wist dat ze in de Amsterdamse Straatweg woonde. Bleek die straat door heel Utrecht te gaan.
Oeps, misschien helemaal aan het einde, dan hoor ik je alweer mopperen want dat is nog meer reistijd dan nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |