abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65889559
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Van Basten heeft toch bewezen niet echt veel verstand van het trainersvak te hebben. Ruzie met Johan, Perez wegsturen, falen met Oranje (ja dat deed hij)
Weet je, als ik hem hoor praten af en toe, vind ik dat hij best goede punten heeft. Heeft er wel kijk op, lijkt het dan. Maar trainen/coachen is weer wat heel anders dan over voetbal praten natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65889571
quote:
Van Basten heeft toch bewezen niet echt veel verstand van het trainersvak te hebben. Ruzie met Johan, Perez wegsturen, falen met Oranje (ja dat deed hij)
Ruzie met Johan: Johan Cruijff is iemand die geen kritiek dult.

Perez wegsturen: Perez is iemand die gaat morren als hij niet in de basis staat. Van Basten voorzag dat dit weleens kon gebeuren en vermeed hiermee een hoop onrust.

Falen met Oranje: De statistieken wijzen uit van niet.

Te vaak wordt de schuld neergelegd bij de trainer. Een trainer is iemand die spelers individueel beter kan maken en de poppetjes neerzet. De spelers zullen het toch echt zelf moeten doen met concentratie, instelling en mentaliteit. Dat is bij Ajax al jaren ver te zoeken omdat ze vanuit de jeugd al als Godenzonen behandeld worden.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65889574
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geef hem een goed lopend tandem en hij breekt het kapot.

Geef hem een pizza en hij haalt de bodem eronder uit.

Johan van de Velde ging tenminste inbreken na zijn carriere, dat was nog eens een vakman
pi_65889639
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef Breach het volgende:

[..]

Perez wegsturen: Perez is iemand die gaat morren als hij niet in de basis staat. Van Basten voorzag dat dit weleens kon gebeuren en vermeed hiermee een hoop onrust.

Te vaak wordt de schuld neergelegd bij de trainer. Een trainer is iemand die spelers individueel beter kan maken en de poppetjes neerzet. De spelers zullen het toch echt zelf moeten doen met concentratie, instelling en mentaliteit. Dat is bij Ajax al jaren ver te zoeken omdat ze vanuit de jeugd al als Godenzonen behandeld worden.
Hoeveel godenzonen staan er nog in?

Oranje heeft het gewoon kut gedaan, ik keek op een gegeven niet eens meer.

Perez doet het geweldig, een trainer moet met mensen om kunnen gaan, idem voor Cruijff.

Ik zeg niet dat het verstandig zou zijn om hem weg te sturen, dat zou ik pas in de zomer doen. Maar dat hij zo weinig schuld treft, vind ik echt raar. Er lopen spelers rond die het elders geweldig deden, moet je ze alleen wel goed neerzetten en motiveren.
pi_65889661
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef Suijk het volgende:
Hij golft wel aardig
[..]

Is voor de tegenstanders dan toch juist beter als hij zou blijven?
Mij maakt het niet uit. Ik vind het jammer dat een icoon zo'n pijnlijke weg gaat.
Ik hoop maar dat Bergkamp dat niet doet.
  maandag 9 februari 2009 @ 19:23:21 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65889709
Het probleem is op dit moment dat ie de hele structuur binnen de club naar zijn hand heeft weten te zetten en dat na het rapport van Coronel we het niet nog een keer kunnen permitteren om de boel weer helemaal om te gooien.
Voorlopig zullen we het dus noodgedwongen nog even met Marco moeten doen, hoewel ik het liever anders zag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65889767
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoeveel godenzonen staan er nog in?
Stekelenburg, Vermeer, Van Der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld, Siem de Jong, Emanuelson, Blind.
quote:
Oranje heeft het gewoon kut gedaan, ik keek op een gegeven niet eens meer.
Zeg dan dat ze niet mooi voetbalden.
quote:
Perez doet het geweldig, een trainer moet met mensen om kunnen gaan, idem voor Cruijff.
Geen argument, sommige mensen renderen niet met elkaar. Bovendien was de 2e keer Perez bij Ajax gewoon géén succes.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 19:26:14 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_65889808
quote:
Van Basten is het grote Ajax gewend. De beste club van de wereld

Ze moeten zich maar aanpassen aan hem

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 19:27:06 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_65889847
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Johan van de Velde ging tenminste inbreken na zijn carriere, dat was nog eens een vakman
Nee die werd betrapt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65889867
Perez heeft het nooit geweldig bij Ajax gedaan. Niet onder Ten Cate en niet onder Koster. Die keuze begrijp ik volkomen en als Aissati niet geblesseerd was, dan was er nooit een probleem.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65889904
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Breach het volgende:
Stekelenburg, Vermeer, Van Der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld, Siem de Jong, Emanuelson, Blind.
Vijf basisspelers, voor de winterstop zes! Best iets om trots op te zijn.

Geen club die ons dat nadoet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 19:44:17 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65890487
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef Breach het volgende:

[..]

elke knock out wedstrijd verloren, niks gewonnen of zelfs maar bij in de buurt gekomen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65890551
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

elke knock out wedstrijd verloren, niks gewonnen of zelfs maar bij in de buurt gekomen.
Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden we net zo goed van Portugal kunnen winnen als dat we verloren. En als die gast van Rusland zijn rode kaart niet was ingetrokken dan hadden we die ook gewonnen. In de poulefase werd steeds prima gespeeld en de kwalificatie was steeds efficient.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 19:46:16 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65890556
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vijf basisspelers, voor de winterstop zes! Best iets om trots op te zijn.

Geen club die ons dat nadoet.
maar kampioen worden ze er al jaren niet meer mee
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 19:48:11 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65890619
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden we net zo goed van Portugal kunnen winnen als dat we verloren.
Dat van Basten opzichig gefaald heeft in die wedstrijd lijkt me duidelijk. Op gehaaidheid geklopt en de coach greep maar niet in.
quote:
En als die gast van Rusland zijn rode kaart niet was ingetrokken dan hadden we die ook gewonnen. In de poulefase werd steeds prima gespeeld en de kwalificatie was steeds efficient.
in de poule op het WK hebben we 3 keer een minuut of 20 goed gespeeld. Maargoed het gaat niet in de eerste plaats om het goed voetballen maar iets bereiken. Of ben je al tevreden als Ajax goed speelt maar nog steeds niks wint?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65890685
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat van Basten opzichig gefaald heeft in die wedstrijd lijkt me duidelijk. Op gehaaidheid geklopt en de coach greep maar niet in.
[..]

in de poule op het WK hebben we 3 keer een minuut of 20 goed gespeeld. Maargoed het gaat niet in de eerste plaats om het goed voetballen maar iets bereiken. Of ben je al tevreden als Ajax goed speelt maar nog steeds niks wint?
Ik word liever met goed voetbal 2e dan zoals PSV de afgelopen 4 (en vooral laatste 2) jaar kampioen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 19:51:19 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65890748
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik word liever met goed voetbal 2e dan zoals PSV de afgelopen 4 (en vooral laatste 2) jaar kampioen.
alleen de laatste 2, de eerste 2 was met heel erg dominant voetbal. Maargoed ik snap het al.Voorlopig veel plezier op de 2e, 3e of 5e plek.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65890911
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alleen de laatste 2, de eerste 2 was met heel erg dominant voetbal. Maargoed ik snap het al.Voorlopig veel plezier op de 2e, 3e of 5e plek.
Ja sorry, maar ik snap écht niet waarom mensen nou roepen dat het beter gaat als Van Basten weg is. Geef maar een fatsoenlijke (realistische) oplossing waardoor ze beter gaan voetballen.

Het zijn toch individuele fouten die tot het gros van de goals leiden?
pi_65890949
Gereageerd op een appartement in Utrecht. Spannend !
pi_65890998
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden we net zo goed van Portugal kunnen winnen als dat we verloren. En als die gast van Rusland zijn rode kaart niet was ingetrokken dan hadden we die ook gewonnen. In de poulefase werd steeds prima gespeeld en de kwalificatie was steeds efficient.
Het EK is volkomen mislukt. Kom op zeg. Maar blijven jullie maar lekker met Van Basten ploeteren hoor
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 19:57:56 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65891012
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja sorry, maar ik snap écht niet waarom mensen nou roepen dat het beter gaat als Van Basten weg is. Geef maar een fatsoenlijke (realistische) oplossing waardoor ze beter gaan voetballen.

Het zijn toch individuele fouten die tot het gros van de goals leiden?
ik roep dat ook niet, ik wil nog steeds dat hij blijft

maar dat er steeds een persoonlijke fout tot een tegendoelpunt lijdt zegt ook wat of ze iets leren op de trainingen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65891023
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Wat leuk, niet te dicht bij mij mag ik hopen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 19:58:25 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65891034
quote:
spannend, waar in Utrecht?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65891054
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Het EK is volkomen mislukt. Kom op zeg. Maar blijven jullie maar lekker met Van Basten ploeteren hoor
Waarom dan? Heb jij je niet vermaakt met de poulewedstrijden?
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:00:17 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891109
SCH je adonis in DWDD

pi_65891140
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef Breach het volgende:

[..]

Waarom dan? Heb jij je niet vermaakt met de poulewedstrijden?
In de kwartfinale er uit liggen en de manier waarop, was zo onluisterend dat ik dat alweer vergeten ben.
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:02:06 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891167
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

In de kwartfinale er uit liggen en de manier waarop, was zo onluisterend dat ik dat alweer vergeten ben.
De voorronde was geweldig maar toen iets met Boulagrouz

En het was over

pi_65891176
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:00 schreef tong80 het volgende:
SCH je adonis in DWDD

Ik sop al van de bank af
pi_65891227
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja en zo is er altijd wel weer iets
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:03:57 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891239
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik sop al van de bank af
Ok

Ze praten nu vopor jou in het Fries

pi_65891310
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Breach het volgende:

[..]

Nee hoor, in 88 ging het prima. Toen was de eerste ronde kut en gingen de kwart en halve helemaal zoals het hoort, pieken op de juiste momenten.
pi_65891340
Weer al die instrumenten neergezet om 40 seconden te mogen spelen
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:06:55 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891355
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, in 88 ging het prima. Toen was de eerste ronde kut en gingen de kwart en halve helemaal zoals het hoort, pieken op de juiste momenten.
Daar wacht Heerenveen al 50 jaar op

pi_65891357
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad. En die coaches van die 15 landen die niet het EK winnen zijn stuk voor stuk waardeloos
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:08:07 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891394
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Breach het volgende:

[..]

Inderdaad. En die coaches van die 15 landen die niet het EK winnen zijn stuk voor stuk waardeloos
Dat gezeik altijd

Nederland miste de WK finale op penalties en werd de lost generation genoemd

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 20:09:14 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65891444
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Breach het volgende:

[..]

dat zijn de wedstrijden waar het om gaat en van Basten heeft er niet één van weten winnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65891468
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Daar wacht Heerenveen al 50 jaar op

Ja super. Leuker dan bijna ieder seizoen balen dat je weer geen kampioen bent geworden
pi_65891484
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zijn de wedstrijden waar het om gaat en van Basten heeft er niet één van weten winnen
Ja, dat waren er maar liefst 2. En volgens mij hoef ik je niet uit te leggen wat voor knotsgekke wedstrijden dat waren.
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:10:35 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891495
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zonder het EK 88 was van Basten ook geen wereldster geworden

pi_65891533
Sven Kramer. Jankbal.

Daarom vind ik hem nou niet leuk. Altijd iedereen tegen hem.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 20:12:26 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65891565
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja, dat waren er maar liefst 2. En volgens mij hoef ik je niet uit te leggen wat voor knotsgekke wedstrijden dat waren.
dat zijn nou net de punten waarin je het verschil kan maken. Waar bijvoorbeeld de Russen op zo'n moment juist uitblinken blinkt van Basten in verkeerde beslissingen.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zonder het EK 88 was van Basten ook geen wereldster geworden

we hadden toen niet eens in de halve finale mogen staan kut scheidsrechters
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65891572
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Breach het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik vind alleen dat goed te onderbouwen is dat Van Basten tot nu toe geen goede trainer is. Hij werd veel te snel coach van een landenelftal voor mijn gevoel.

Nu even rukken op Sven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 20:13:06 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65891589
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Sven Kramer. Jankbal.

welke altijd keren waren dat dan?
DeLuna vindt me dik ;(
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:13:38 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891609
quote:
Sven Kramer. Jankbal.

Dat maakt hem juist leuk. Niemand kan met hem wedijveren.

Ze zoeken wat anders en dan is ie op zijn best

pi_65891615
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

welke altijd keren waren dat dan?
Als ik een interview met hem hoor, dan is er altijd wel iets waar het aan ligt. En dit is weer een prima voorbeeld.
  maandag 9 februari 2009 @ 20:14:10 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65891638
quote:
Sven Kramer. Jankbal.

Hij speelt een rol.
Zal vast wel een lieve leuke jongen zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65891655
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zijn nou net de punten waarin je het verschil kan maken. Waar bijvoorbeeld de Russen op zo'n moment juist uitblinken blinkt van Basten in verkeerde beslissingen.
Jij noemt het beslissingen, ik een portie geluk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 20:14:54 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65891665
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Als ik een interview met hem hoor, dan is er altijd wel iets waar het aan ligt. En dit is weer een prima voorbeeld.
dat klinkt wel als altijd ja
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 9 februari 2009 @ 20:15:19 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65891684
quote:
Waar in Utrecht?
Poef.....gone! ©golfer
pi_65891690
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Hij speelt een rol.
Zal vast wel een lieve leuke jongen zijn.
Daar heb ik soms nog wat moeite mee, om iemands "echte ik" te kennen
pi_65891695
quote:
Sven Kramer. Jankbal.

Mensenkennis komt met de jaren, mogen we hopen
pi_65891736
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Je bent in de war met Wennemars of Veldkamp hoor.

Bij Sven ligt het ergens aan dat hij altijd wint?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 20:17:49 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65891779
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef Breach het volgende:

[..]

Jij noemt het beslissingen, ik een portie geluk.
of pech in die 2 gevallen dus
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65891787
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent in de war met Wennemars of Veldkamp hoor.

Bij Sven ligt het ergens aan dat hij altijd wint?
Wennemars is wel weer leuk. Veldkamp vond ik ook altijd wel meevallen. Beiden stellen zich kwe-kwe-kwetsbaar op.

Maar ik ben aan het vechten tegen de Bierkaai merk ik wel
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:22:21 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_65891961
Kijken we zo wel naat Wilfried met Paul de Leeuw ?

pi_65891987
Beetje wel Breach, Nederlandse grootste sportman van het moment, qua prestatie en mentaliteit en uiterlijk en dan een beetje naar gaan doen
pi_65892007
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:

Denk het niet. Ik ben aan 24 begonnen en nu al verslaafd. Straks wel Project Runway, dat is het enige dat ik volg momenteel
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:25:44 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_65892092
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk het niet. Ik ben aan 24 begonnen en nu al verslaafd. Straks wel Project Runway, dat is het enige dat ik volg momenteel
Zal ik zeggen hoe 24 afloopt ? Het is immers Amerika.

Spoorloos liep ook goed af in de Amerikaanse remake

pi_65892192
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef SCH het volgende:
Beetje wel Breach, Nederlandse grootste sportman van het moment, qua prestatie en mentaliteit en uiterlijk en dan een beetje naar gaan doen
Nou qua uiterlijk wil ik niet met je over discussieren, dat kan jij beter beoordelen dan ik. Maar ik vind Lars Boom gewoon een beter sportman. In meerdere disciplines en tegen meer concurrenten.
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:29:27 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_65892223
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:28 schreef Breach het volgende:

en tegen meer concurrenten.
6 Belgen

pi_65892229
Lars kan een hele grote worden maar dat is hij nog niet natuurlijk
pi_65892273
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

6 Belgen

En dan hebben we het alleen nog over veldrijden
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:30:45 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_65892279
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef SCH het volgende:
Lars kan een hele grote krijgen maar dat heeft hij nog niet natuurlijk
Wat ben je toch een homo

maandag 9 februari 2009 @ 20:31:34 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65892307
Lars is al een hele grote bij het veldrijden, maar daar heeft ie alleen te maken met een handjevol Belgen.
Op de weg zal ie zich nog moeten bewijzen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_65892347
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat ben je toch een homo

Niet een, maar de
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:37:43 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_65892523
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
Lars is al een hele grote bij het veldrijden, maar daar heeft ie alleen te maken met een handjevol Belgen.
Op de weg zal ie zich nog moeten bewijzen.
Kun je ook zeggen van Theo Bos.

Welke getalenteerde renner gaat er op de baan rijden ?

Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:38:06 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_65892542
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet een, maar de
Na Jos Brink

pi_65892689
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef SCH het volgende:
Lars kan een hele grote worden maar dat is hij nog niet natuurlijk
Zo heet mijn piemel .
pi_65892784
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kun je ook zeggen van Theo Bos.

Welke getalenteerde renner gaat er op de baan rijden ?

Theo Bos is een betere trainer
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 9 februari 2009 @ 20:44:51 #170
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65892799
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:

[..]

Yeah right dat is echt bullshit natuurlijk
Winnen is winnen niemand wil 2e worden.

Voorbeeld:
PSV speelde echt een geweldige wedstrijd tegen milaan aan paar jaar geleden, helaas verloren wij..Natuurlijk ben k trots op PSV op dat moment, maar ik had liever met kut voetbal gewonnen op dat moment.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65892883
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:44 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Je moet het in de context van de quote zien he
  maandag 9 februari 2009 @ 20:49:48 #172
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65892964
Oja ik ga weer weg
ff wat afleveringen van Prison break inhalen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65892979
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zo heet mijn piemel .
Hoi Lars
pi_65893023
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Na Jos Brink

Hartelijk maandag tong. Ik leef tenminste nog
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:52:30 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_65893075
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:44 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Voorbeeld:
PSV speelde echt een geweldige wedstrijd tegen milaan aan paar jaar geleden, helaas verloren wij..Natuurlijk ben k trots op PSV op dat moment, maar ik had liever met kut voetbal gewonnen op dat moment.

Vind je het gek ? Faas Wilkes deed niet mee bij Milaan

Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 20:53:18 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_65893104
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Hartelijk maandag tong. Ik leef tenminste nog
Happy Mondays SCH. Briljante band

maandag 9 februari 2009 @ 21:06:56 #177
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_65893627
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zal ik zeggen hoe 24 afloopt ? Het is immers Amerika.

Spoorloos liep ook goed af in de Amerikaanse remake

Spoorloos, daar zeg je wat.
Gisteren stond de TV aan en was er een aankondiging van het programma Spoorloos. Roept Axel: kijk papa, Kamelia op de televisie!
Blijkt 1 van zijn leidsters van het KDV straks in dit programma te zitten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 21:12:08 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_65893834
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:

[..]

Gisteren stond de TV aan en was er een aankondiging van het programma Spoorloos. Roept Axel: kijk papa, Kamelia op de televisie!

Ik bedoelde de film

Wel leuk

maandag 9 februari 2009 @ 21:15:50 #179
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_65893979
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik bedoelde de film

Wel leuk

Ja, dat begrijp ik, maar ik vond het echt wazig dat jij nou net met die film moest komen nu (programma begint nu namelijk)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 9 februari 2009 @ 21:16:19 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_65893998
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:

We gaan, zoals elke week trouwens, kijken.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 21:17:15 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_65894039
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik, maar ik vond het echt wazig dat jij nou net met die film moest komen nu (programma begint nu namelijk)
Ok Ik zap zo na Wilfried

pi_65894246
Wat komt er dan na Wilfried?
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 21:26:02 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_65894445
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef Suijk het volgende:
Wat komt er dan na Wilfried?
Ga je me op Typo's pakken ?

pi_65894877
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ga je me op Typo's pakken ?

Maar ik zie het zo vaak, dat mensen 'na' schrijven als ze 'naar' bedoelen en andersom. Bij jou komt het vast omdat je tegelijkertijd een peuk aan het draaien was ofzo.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 21:41:52 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_65895122

Me ipv van mijn is nog erger

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 21:44:19 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65895218
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:

Was erg leuk
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 februari 2009 @ 21:44:45 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65895233
Tong je hebt weer gewonnen

[FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 21:54:37 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_65895677
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef borisz het volgende:
Tong je hebt weer gewonnen

[FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009
Oud nieuws ik klik morgen wel

Moderator / Redactie Sport maandag 9 februari 2009 @ 22:07:12 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65896203
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Oud nieuws ik klik morgen wel

En toch klik je
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65896345
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:41 schreef tong80 het volgende:

Me ipv van mijn is nog erger

Is en eens komt ook megavaak voor .
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 22:13:05 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_65896422
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Is en eens komt ook megavaak voor .

maandag 9 februari 2009 @ 22:16:33 #192
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65896591
mogguh
  maandag 9 februari 2009 @ 22:17:57 #193
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65896631
015. 0762 Grulez

wow das best hoog
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 22:26:11 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_65897011
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef Grulez het volgende:
015. 0762 Grulez

wow das best hoog
Wat heb je gedaan

maandag 9 februari 2009 @ 22:32:51 #195
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65897322
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan

Ja geen idee. Jou stalken denk ik.
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 22:34:43 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_65897409
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:32 schreef Grulez het volgende:

[..]

Ja geen idee. Jou stalken denk ik.
Niks van gemerkt

maandag 9 februari 2009 @ 22:37:25 #197
176521 Grulez
rasgroninger
pi_65897526
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Niks van gemerkt

Ik doe het ook stiekem.
pi_65897667
Ik heb dat boek van Patrick van der Eem gelezen. Wat slecht .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 februari 2009 @ 22:41:11 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65897690
ik ben zojuist de 90.000 posts gepasseerd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65897775
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef rubbereend het volgende:
ik ben zojuist de 90.000 posts gepasseerd
Gecondoleerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')