In de kwartfinale er uit liggen en de manier waarop, was zo onluisterend dat ik dat alweer vergeten ben.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom dan? Heb jij je niet vermaakt met de poulewedstrijden?
De voorronde was geweldig maar toen iets met Boulagrouzquote:Op maandag 9 februari 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
In de kwartfinale er uit liggen en de manier waarop, was zo onluisterend dat ik dat alweer vergeten ben.
Ja en zo is er altijd wel weer ietsquote:Op maandag 9 februari 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
In de kwartfinale er uit liggen en de manier waarop, was zo onluisterend dat ik dat alweer vergeten ben.
Okquote:
Nee hoor, in 88 ging het prima. Toen was de eerste ronde kut en gingen de kwart en halve helemaalquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en zo is er altijd wel weer iets
Daar wacht Heerenveen al 50 jaar opquote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, in 88 ging het prima. Toen was de eerste ronde kut en gingen de kwart en halve helemaalzoals het hoort, pieken op de juiste momenten.
Inderdaad. En die coaches van die 15 landen die niet het EK winnen zijn stuk voor stuk waardeloosquote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, in 88 ging het prima. Toen was de eerste ronde kut en gingen de kwart en halve helemaalzoals het hoort, pieken op de juiste momenten.
Dat gezeik altijdquote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad. En die coaches van die 15 landen die niet het EK winnen zijn stuk voor stuk waardeloos
dat zijn de wedstrijden waar het om gaatquote:Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en zo is er altijd wel weer iets
Ja super. Leuker dan bijna ieder seizoen balen dat je weer geen kampioen bent gewordenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar wacht Heerenveen al 50 jaar op
Ja, dat waren er maar liefst 2. En volgens mij hoef ik je niet uit te leggen wat voor knotsgekke wedstrijden dat waren.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn de wedstrijden waar het om gaaten van Basten heeft er niet één van weten winnen
Zonder het EK 88 was van Basten ook geen wereldster gewordenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn de wedstrijden waar het om gaaten van Basten heeft er niet één van weten winnen
dat zijn nou net de punten waarin je het verschil kan maken. Waar bijvoorbeeld de Russen op zo'n moment juist uitblinken blinkt van Basten in verkeerde beslissingen.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, dat waren er maar liefst 2. En volgens mij hoef ik je niet uit te leggen wat voor knotsgekke wedstrijden dat waren.
we hadden toen niet eens in de halve finale mogen staanquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder het EK 88 was van Basten ook geen wereldster geworden
Wie zegt dat? Ik vind alleen dat goed te onderbouwen is dat Van Basten tot nu toe geen goede trainer is. Hij werd veel te snel coach van een landenelftal voor mijn gevoel.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad. En die coaches van die 15 landen die niet het EK winnen zijn stuk voor stuk waardeloos
welke altijd keren waren dat dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Sven Kramer. Jankbal.
Daarom vind ik hem nou niet leuk. Altijd iedereen tegen hem.
Dat maakt hem juist leuk. Niemand kan met hem wedijveren.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Sven Kramer. Jankbal.
Als ik een interview met hem hoor, dan is er altijd wel iets waar het aan ligt. En dit is weer een prima voorbeeld.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke altijd keren waren dat dan?
Hij speelt een rol.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Sven Kramer. Jankbal.
Jij noemt het beslissingen, ik een portie geluk.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn nou net de punten waarin je het verschil kan maken. Waar bijvoorbeeld de Russen op zo'n moment juist uitblinken blinkt van Basten in verkeerde beslissingen.
dat klinkt wel als altijd jaquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Als ik een interview met hem hoor, dan is er altijd wel iets waar het aan ligt. En dit is weer een prima voorbeeld.
Waar in Utrecht?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Gereageerd op een appartement in Utrecht. Spannend!
Daar heb ik soms nog wat moeite mee, om iemands "echte ik" te kennenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij speelt een rol.
Zal vast wel een lieve leuke jongen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |