Happy Mondays SCH. Briljante bandquote:Op maandag 9 februari 2009 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hartelijk maandag tong. Ik leef tenminste nog
Spoorloos, daar zeg je wat.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik zeggen hoe 24 afloopt ? Het is immers Amerika.
Spoorloos liep ook goed af in de Amerikaanse remake
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Spoorloos, daar zeg je wat.
Gisteren stond de TV aan en was er een aankondiging van het programma Spoorloos. Roept Axel: kijk papa, Kamelia op de televisie!![]()
Blijkt 1 van zijn leidsters van het KDV straks in dit programma te zitten
Ja, dat begrijp ik, maar ik vond het echt wazig dat jij nou net met die film moest komen nu (programma begint nu namelijk)quote:
We gaan, zoals elke week trouwens, kijken.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
Spoorloos, daar zeg je wat.
Gisteren stond de TV aan en was er een aankondiging van het programma Spoorloos. Roept Axel: kijk papa, Kamelia op de televisie!![]()
Blijkt 1 van zijn leidsters van het KDV straks in dit programma te zitten
Ok Ik zap zo na Wilfriedquote:Op maandag 9 februari 2009 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar ik vond het echt wazig dat jij nou net met die film moest komen nu (programma begint nu namelijk)
Ga je me op Typo's pakken ?quote:
quote:
Was erg leukquote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
Kijken we zo wel naat Wilfried met Paul de Leeuw ?
Oud nieuws ik klik morgen welquote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef borisz het volgende:
Tong je hebt weer gewonnen
[FORUM STATS] Maandcijfers - Januari 2009
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is en eens komt ook megavaak voor.
Wat heb je gedaanquote:
Niks van gemerktquote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 9 februari 2009 22:41 schreef rubbereend het volgende:ik ben zojuist de 90.000 posts gepasseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |