Weet je, als ik hem hoor praten af en toe, vind ik dat hij best goede punten heeft. Heeft er wel kijk op, lijkt het dan. Maar trainen/coachen is weer wat heel anders dan over voetbal praten natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Van Basten heeft toch bewezen niet echt veel verstand van het trainersvak te hebben. Ruzie met Johan, Perez wegsturen, falen met Oranje (ja dat deed hij)
Ruzie met Johan: Johan Cruijff is iemand die geen kritiek dult.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Van Basten heeft toch bewezen niet echt veel verstand van het trainersvak te hebben. Ruzie met Johan, Perez wegsturen, falen met Oranje (ja dat deed hij)
Johan van de Velde ging tenminste inbreken na zijn carriere, dat was nog eens een vakmanquote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef hem een goed lopend tandem en hij breekt het kapot.
Geef hem een pizza en hij haalt de bodem eronder uit.
Hoeveel godenzonen staan er nog in?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ruzie met Johan: Johan Cruijff is iemand die geen kritiek dult.
Perez wegsturen: Perez is iemand die gaat morren als hij niet in de basis staat. Van Basten voorzag dat dit weleens kon gebeuren en vermeed hiermee een hoop onrust.
Falen met Oranje: De statistieken wijzen uit van niet.
Te vaak wordt de schuld neergelegd bij de trainer. Een trainer is iemand die spelers individueel beter kan maken en de poppetjes neerzet. De spelers zullen het toch echt zelf moeten doen met concentratie, instelling en mentaliteit. Dat is bij Ajax al jaren ver te zoeken omdat ze vanuit de jeugd al als Godenzonen behandeld worden.
Mij maakt het niet uit. Ik vind het jammer dat een icoon zo'n pijnlijke weg gaat.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef Suijk het volgende:
Hij golft wel aardig
[..]
Is voor de tegenstanders dan toch juist beter als hij zou blijven?
Stekelenburg, Vermeer, Van Der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld, Siem de Jong, Emanuelson, Blind.quote:
Zeg dan dat ze niet mooi voetbalden.quote:Oranje heeft het gewoon kut gedaan, ik keek op een gegeven niet eens meer.
Geen argument, sommige mensen renderen niet met elkaar. Bovendien was de 2e keer Perez bij Ajax gewoon géén succes.quote:Perez doet het geweldig, een trainer moet met mensen om kunnen gaan, idem voor Cruijff.
Van Basten is het grote Ajax gewend. De beste club van de wereldquote:Op maandag 9 februari 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Nee die werd betraptquote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Johan van de Velde ging tenminste inbreken na zijn carriere, dat was nog eens een vakman
Vijf basisspelers, voor de winterstop zes! Best iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:24 schreef Breach het volgende:
Stekelenburg, Vermeer, Van Der Wiel, Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld, Siem de Jong, Emanuelson, Blind.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ruzie met Johan: Johan Cruijff is iemand die geen kritiek dult.
Perez wegsturen: Perez is iemand die gaat morren als hij niet in de basis staat. Van Basten voorzag dat dit weleens kon gebeuren en vermeed hiermee een hoop onrust.
Falen met Oranje: De statistieken wijzen uit van niet.
Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden we net zo goed van Portugal kunnen winnen als dat we verloren. En als die gast van Rusland zijn rode kaart niet was ingetrokken dan hadden we die ook gewonnen. In de poulefase werd steeds prima gespeeld en de kwalificatie was steeds efficient.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]elke knock out wedstrijd verloren, niks gewonnen of zelfs maar bij in de buurt gekomen.
maar kampioen worden ze er al jaren niet meer meequote:Op maandag 9 februari 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vijf basisspelers, voor de winterstop zes! Best iets om trots op te zijn.
Geen club die ons dat nadoet.
Dat van Basten opzichig gefaald heeft in die wedstrijd lijkt me duidelijk. Op gehaaidheid geklopt en de coach greep maar niet in.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden we net zo goed van Portugal kunnen winnen als dat we verloren.
in de poule op het WK hebben we 3 keer een minuut of 20 goed gespeeld. Maargoed het gaat niet in de eerste plaats om het goed voetballen maar iets bereiken. Of ben je al tevreden als Ajax goed speelt maar nog steeds niks wint?quote:En als die gast van Rusland zijn rode kaart niet was ingetrokken dan hadden we die ook gewonnen. In de poulefase werd steeds prima gespeeld en de kwalificatie was steeds efficient.
Ik word liever met goed voetbal 2e dan zoals PSV de afgelopen 4 (en vooral laatste 2) jaar kampioen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat van Basten opzichig gefaald heeft in die wedstrijd lijkt me duidelijk. Op gehaaidheid geklopt en de coach greep maar niet in.
[..]
in de poule op het WK hebben we 3 keer een minuut of 20 goed gespeeld. Maargoed het gaat niet in de eerste plaats om het goed voetballen maar iets bereiken. Of ben je al tevreden als Ajax goed speelt maar nog steeds niks wint?
alleen de laatste 2, de eerste 2 was met heel erg dominant voetbal. Maargoed ik snap het al.Voorlopig veel plezier op de 2e, 3e of 5e plek.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik word liever met goed voetbal 2e dan zoals PSV de afgelopen 4 (en vooral laatste 2) jaar kampioen.
Ja sorry, maar ik snap écht niet waarom mensen nou roepen dat het beter gaat als Van Basten weg is. Geef maar een fatsoenlijke (realistische) oplossing waardoor ze beter gaan voetballen.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen de laatste 2, de eerste 2 was met heel erg dominant voetbal. Maargoed ik snap het al.Voorlopig veel plezier op de 2e, 3e of 5e plek.
Het EK is volkomen mislukt. Kom op zeg. Maar blijven jullie maar lekker met Van Basten ploeteren hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 19:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou het kan aan mij liggen, maar volgens mij hadden we net zo goed van Portugal kunnen winnen als dat we verloren. En als die gast van Rusland zijn rode kaart niet was ingetrokken dan hadden we die ook gewonnen. In de poulefase werd steeds prima gespeeld en de kwalificatie was steeds efficient.
ik roep dat ook niet, ik wil nog steeds dat hij blijftquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik snap écht niet waarom mensen nou roepen dat het beter gaat als Van Basten weg is. Geef maar een fatsoenlijke (realistische) oplossing waardoor ze beter gaan voetballen.
Het zijn toch individuele fouten die tot het gros van de goals leiden?
Wat leuk, niet te dicht bij mij mag ik hopen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Gereageerd op een appartement in Utrecht. Spannend!
spannend, waar in Utrecht?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Gereageerd op een appartement in Utrecht. Spannend!
Waarom dan? Heb jij je niet vermaakt met de poulewedstrijden?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het EK is volkomen mislukt. Kom op zeg. Maar blijven jullie maar lekker met Van Basten ploeteren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |