doorlopende wenkbrauw; zoiets:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
Wat is een unibrown? Ik heb net lipoom ook al opgezocht, ik blijf niet bezig
Hey, nu heb pfafs beide afwijkingen op 1 foto aangetroffen. Een buitenhuidse lipoom. Of is dat pfaf?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doorlopende wenkbrauw; zoiets:
[ afbeelding ]
nu snap je die ellebogen ook, als iemand zijn voorhoofd raakt zit ie helemaal onderquote:
Ik heb een spleet tussen de tanden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, nu heb pfafs beide afwijkingen op 1 foto aangetroffen. Een buitenhuidse lipoom. Of is dat pfaf?
quote:
duimzuigenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef pfaf het volgende:
Ook allemaal duimzuigers geweest?
Nee, SCH.....![]()
quote:
En toen moest ik naar de Universiteit en mocht ik van m'n ouders helemaal niet meer duimzuigen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:50 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik had er altijd een zakdoek bij, waarmee ik over m'n neus wreef (met m'n wijsvinger). Toen was geluk nog heel gewoon en eenvoudig.
Behalve wanneer ik er mee liep en de zakdoek zo groot was dat ik er over struikelde.
Moest je toen ook je eigen boterhammen gaan smeren?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
En toen moest ik naar de Universiteit en mocht ik van m'n ouders helemaal niet meer duimzuigen..
je weet niet wat je gemist hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Duimzuigen... Nooit gedaan gelukkig.
Jij bent zeker iemand die pas net gestopt is of nu nog steeds zuigt aan duimen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet niet wat je gemist hebt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:51 schreef pfaf het volgende:
En toen moest ik naar de Universiteit en mocht ik van m'n ouders helemaal niet meer duimzuigen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |