quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Ik heb alle stations van Vice City en San Andreas op heul veul cd's, jwz, voor als ik in mijn wagen cruise.
Wat is het verschil tussen die soundtracks?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
De soundtrack van Vice City Stories is ook de moeite waard, nog meer Flash FM
VC Stories in een spin-off voor de PSP (speelt zich 2 jaar voor het origineel af ofzo), en ze hebben dus voor elke zender opnieuw uren aan radio gemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die soundtracks?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
VC Stories in een spin-off voor de PSP (speelt zich 2 jaar voor het origineel af ofzo), en ze hebben dus voor elke zender opnieuw uren aan radio gemaakt.
Kortom: meer van hetzelfde
Ja wat een onzin altijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met intro van de ingame-radio:
"What was I saying? Oh oh yeah old people... Go back to where you came from..." bla-di-bla..![]()
We automate the sequence and speed for my getaway, ticket to the edge is nowhere to hide, call up the boy. let's go for a joyride..quote:
Ook verkrijgbaar voor PS2 heurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Alleen balen dat het alleen op de PSP is.
Af en toe jammer dat ze de muziek onderbrekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verdomme. Wat zijn dat toch klassiekers die je vroeger in GTA VC hoordeLekker op Flash FM zetten en dan lekker op je motor rondrijden
En dan was het genieten geblazen.
Compilatie![]()
Ben ik aan het checken maar ik moet af en toe even een nummer luisteren tussendoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wat een onzin altijd![]()
. Dat hoor je ook in die 1e link van mij
Godver ja, fucking Gangster Friday. Wat een themesong!quote:
Eindelijk! Heb altijd al willen weten hoe dat nummer heettequote:
Einzweidreihertmitgeweiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:58 schreef Pacmaniac het volgende:
GTA IV heeft ook een of ander Duits nummer. Ein zwei drei lalala . Geen polizei.
Idd man, echt te erge shit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die talk-meuk met bellende mensen was juist geniaal
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Idd man, echt te erge shit.
"...Don't forget to join our weekly Ammunation Endangered Species-barbeque!..." enzo
uahahahah. master.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pressing Issues, Hosted by Maurice Chavez![]()
Dat mag ik niet meer aanzetten tijdens het auto rijden van de rechterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Ik heb alle stations van Vice City en San Andreas op heul veul cd's, jwz, voor als ik in mijn wagen cruise.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:43 schreef Salvad0R het volgende:
YOOOOOO de Soundtracks van GTA sowieso man, echt wel eigen topic-waardig.
DAMNNNN!!!!!!
Baas jij!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Was dat ook met die reli-fanaten enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben dus niet de enige die dat soort afwijkingen heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Dat ja!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:36 schreef vosss het volgende:
Er is maar 1 tof nummer in de hele GTA reeks en dat was Alle my exes live in Texas bij GTA San Andreas
Ik moet die collectie ook maar eens aanschaffen/downloaden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Je kan ook gewoon de radiozenders rippen vanaf de GTA installatiequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
[..]
Ik moet die collectie ook maar eens aanschaffen/downloaden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de radiozenders rippen vanaf de GTA installatieDan heb je gelijk dat commentaar er ook bij
I've been through the desert on a horse with no name..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso de muziek van de GTA reeksen, op GTA 4 na dan. Die country zender in SA, meesterlijk gewoon.
of in je lowrider door de hood met radio Los Santos..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Silaz het volgende:![]()
Die van GTA SA zijn ook heul vetz.
Of stiekem met Born to be Wild op je chopper door de woestijn scheuren
Bij die bossen met die berg waar je parachute kan springenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:11 schreef Silaz het volgende:![]()
Die van GTA SA zijn ook heul vetz.
Of stiekem met Born to be Wild op je chopper door de woestijn scheuren
Idd Toto met Africaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:52 schreef Palomar het volgende:
Vond die zender met host Fernando altijd wel cool. Met Toto en andere chille skyradio-muziek
Het zal wel aan mij liggen, maar echt een leuk station vind ik er niet tussen zitten. Alleen dat Russische station vond ik wel geinig.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw ik heb GTA IV nog voor de 360. Alleen ik kan geen leuke radio vinden. En ben te lui elke radio af te gaan. Aanraders?
the journey, lchc, tuff gong..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw ik heb GTA IV nog voor de 360. Alleen ik kan geen leuke radio vinden. En ben te lui elke radio af te gaan. Aanraders?
En dat 'ie dan tijdens de fade-out met die nummertjes mee gaat zingen en de tekst compleet fout heeftquote:
So true. Om de een of andere reden had je ook echt het gevoel alsof je weer in die tijd was met dat spel, de sfeer was inderdaad super.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:39 schreef SkyChat het volgende:
Dat waren nog eens GTA games met SFEER!
Dat gevoel kreeg je niet echt bij GTA IV..
Ik luister nu Vibe met die slowsongs en soulquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar echt een leuk station vind ik er niet tussen zitten. Alleen dat Russische station vond ik wel geinig.
quote:Pepe: Man, you da main man. Anytime man, because you got cajones and all my friends, they got BIG cajones.
quote:BJ Smith: So remember, to succeed in life, you must eliminate everything in your path, in a blind rage.
quote:Pastor Richards: Anyone who disagrees with me is mentally ill and should be shot.
quote:Maurice Chavez: It's a difficult question. Is it right to lie?
Barry Stark: Clothes are a lie, Maurice.
Maurice Chavez: No, Barry. Clothes are a way of keeping warm and not getting arrested.
quote:Maurice Chavez: And up on Capital Hill, you were instrumental in pushing through a bill allowing the manufacture and sale of "Giggle Cream", a dessert with potential lethal consequences.
Alex Shrub: Uh... not true! Only 23 people have died and several of them probably deserved it.
Maurice Chavez: Enough! We're running out of time and you completely failed to answer the question.
Alex Shrub: I'm a professional. That's my job.
http://www.imdb.com/title/tt0314123/quotesquote:Dispatcher on Police Radio: Nothing seems to be happening. We need more arrests. Just bag anyone.
Officer on Police Radio: I'm on it.
Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:46 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0314123/quotes
Ja, het is gewoon ontzettend jammer dat ze teveel in de graphics hebben gestopt ipv in het klooi gehalte en het verhaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:07 schreef MASD het volgende:
Vice city is trouwens alleen maar tof omdat het een onverkapte "Scarface" is, San Andreas omdat je een neger bent, jwz. Daarom is GTA 4 kut, wie wil nou een pauperige excuuspool zijn?
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef Plots het volgende:
De track die je hoort als je GTA 4 opstart, de eerste laadmodus dus, dat is ook vet/chill nummer. Welke is dat?
Chatterbox uit GTA 3 alsmede dat de internetsites die in de reclame voorbij komen écht bestaan is ook intens briljant.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:52 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
De Vice City muziek is zeker de vetste
"So what if it does 3 miles to the gallon, I'm a mom, not a conservationist!"quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
The Maibatsu Monstrosity! So what that it drives one mile to the gallon? Now I safely can cross arctic tundra!
Ofzoiets
Dat was ook tof, ja. Dat je door het hoge gras heen kroop en je zo'n helikopter aan kon komen horen met z'n typische geluid en The Kinks uit de speakersquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef MrFl0ppY het volgende:
Battlefield Vietnam had pas geniale muziek. Het hele spel draaide erom. Lekker old skool
Juist!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"So what if it does 3 miles to the gallon, I'm a mom, not a conservationist!"
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef MrFl0ppY het volgende:
Battlefield Vietnam had pas geniale muziek. Het hele spel draaide erom. Lekker old skool
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:31 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
![]()
En natuurlijk dat stukje klassieke muziek uit Apocalypse now waar ik de naam ben van vergeteen
The pastor richards foundationquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:37 schreef Dementor het volgende:
Ongemerkt een stunt uithalen terwijl je favoriete nummers net voorbij komen.
Dat je dan in diezelfde stunt vier man, twee personenauto's en een politieauto ramt terwijl je half uit het raampje hangt om iemand neer te sprayen voor hooguit $250 doet er niet toe.
die was ook tof iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:36 schreef vosss het volgende:
Er is maar 1 tof nummer in de hele GTA reeks en dat was Alle my exes live in Texas bij GTA San Andreas
in IV heet het LCFRquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:19 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Die gesprekken op VCPR altijd
Geniaal iddquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:24 schreef Laton het volgende:
geheel mee eens: emotion ftw
fernando martinezzzzzz
http://www.imdb.com/title/tt0314123/quotesquote:Fernando Martinez: A real man needs more than one thing in life, you know what I'm saying here? The heart and the loins both on fire... groaning and straining and making hot dirty passionate encounters with the secretaries, while the wife she sleeps at home. I know... I have been there many times...
Fernando Martinez: Tonight you come to Fernando's night appearance at the club. Fernando play some emotional music, maybe you meet a pretty lady who isn't interested in a long term relationship, but is only interested in the passion of life. Maybe even right outside in the parking lot.
Fernando Martinez: Stay with me. Stay with Fernando. Por favor. Mi amor. Siolito. It's like Fernando said to his ex-wife: "I love you, please, don't leave me. It is not what you think; I was bitten by a snake, and the nice lady, she came to suck out the poison. The story, she no work very well.
Fernando Martinez: People say to me, "Fernando, are you bilingual?" and I say, "I try anything once."
Fernando Martinez: Oh, that song was magnificent! Like a beautiful lady, or a pack of ugly, desperate ones. You know, the kind anyone can get ahold of, even if you're a little slow and take special classes.
quote:
K-DST ja!!!quote:
dit+megagoed verhaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:33 schreef Roi het volgende:
VC is de geniaalste GTA, vooral door de muziek
Mede door dat station heb ik Twisted Sister en Motley Crüe ontdektquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:55 schreef On het volgende:
I WANNA ROCK, ROCK dumdumdum.. I WANNA ROCK, ROCK.
Ik weet dat je al reactie hebt, maar officiele titel is : Michael Hunter - Soviet Connectionquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:51 schreef Plots het volgende:
De track die je hoort als je GTA 4 opstart, de eerste laadmodus dus, dat is ook vet/chill nummer. Welke is dat?
Welke zender was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:21 schreef Scandalous het volgende:
GTA associeer ik altijd met the Gap Band![]()
![]()
Fout?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef Remqo het volgende:
foute 80's hits
Tommy Vercetti
GTA Vice City
Is ook voor op de ps2quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Alleen balen dat het alleen op de PSP is.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
I've been through the desert on a horse with no name..
Die is zo in m'n kop blijven hangen
True, ik vind jaren 80 muziek ook veel beter dan wat je nu op 538 hoortquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:43 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Fout?
Jaren 80 pop muziek is vele malen beter dan de popmuziek van tegenwoordig.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef MaryyJane het volgende:
hell yeah.
dat waren echte bazentracks
Die is zooo relaxt, heerlijk tijdens het rijden jeweetzquote:
INDEEDquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef PastorRichards het volgende:
GTA VC talk radio is inderdaad gewoon geweldig!
Mijn Fok username en avatar zijn er zelfs op gebaseerd.
rar plox!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
maar zo goed, ik krijg zin om het te installeren al was die van saints row ook goed en vaak grappiger.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
VC Stories in een spin-off voor de PSP (speelt zich 2 jaar voor het origineel af ofzo), en ze hebben dus voor elke zender opnieuw uren aan radio gemaakt.
Kortom: meer van hetzelfde
electrocute is wel leuk is gemixt door een bekende djquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar echt een leuk station vind ik er niet tussen zitten. Alleen dat Russische station vond ik wel geinig.
heb je in gta 4 ook met icrap enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Chatterbox uit GTA 3 alsmede dat de internetsites die in de reclame voorbij komen écht bestaan is ook intens briljant.
icecreamfarmer gaat de cd`s ook maar eens zoekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef ne0n het volgende:
* ne0n installeert gta vice city nog maar een keer
Zon heb je ook in Los Santos en Las Venturas, en goede muziek ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar vice city blijft de beste versie vanwege het zonnige gebeuren en de goede muziek
SA was ook geweldig maar hoe kan je nou VC bashenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zon heb je ook in Los Santos en Las Venturas, en goede muziek ook
in VC kan je niet eens zwemmen of klimmen![]()
1 stap in het water en hij gaat dood![]()
fake-ass gangster
Mwa, ik vond de sfeer in SA ook wel aardig hoor. Vooral de verschillen in de steden en dorpjes, dat was erg goed gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Scaurus het volgende:
In VC kon je idd niet zwemmen en klimmen en al die bla bla. VC was qua sfeer echter veruit superieur aan SA. Cruising down the boulevard in je Corvette met Flash FM aan, oneindig veel toffer dan 'chillen' met die pauperhomies in SA.
Met die hiphopcultuur en die rednecks was vermakelijk, maar echt de 'gouden' sfeer van VC had het niet. Daarvoor was het spel te groot (achterbuurten + wolkenkrabbers + Las Vegas) en het hoofdpersonage te saai. Tommy Vercetti ftw!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
Mwa, ik vond de sfeer in SA ook wel aardig hoor. Vooral de verschillen in de steden en dorpjes, dat was erg goed gedaan.
In je low-low cruisen door de ghetto's of langs het strand van LA of over the strip met cypress hill of kid frost op was ook geweldigquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Scaurus het volgende:
In VC kon je idd niet zwemmen en klimmen en al die bla bla. VC was qua sfeer echter veruit superieur aan SA. Cruising down the boulevard in je Corvette met Flash FM aan, oneindig veel toffer dan 'chillen' met die pauperhomies in SA.
Hoe kan je klimmen in SA dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Scaurus het volgende:
Idd, SA was zeker zo goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik vond de sfeer in SA ook wel aardig hoor. Vooral de verschillen in de steden en dorpjes, dat was erg goed gedaan.
Nee mangg geen K-rose. Maar op je chopper en Steppenwolf - Born to be wild opzettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Idd, SA was zeker zo goed![]()
Dat bosrijke berggebied was geniaal. Op je crossmotort helemaal naar boven rijden, of met de fiets eraf via de downhilltrack, of over die landwegen cruisen met K-rose op. Ik luisterde serieus K-rose ja
Oww dat jah dat snap ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Springen tegen een niet al te hoge muur.
De sfeer zuigt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Rosbief het volgende:
Hoe is de sfeer in GTA4 btw vergeleken met VC en SA? Heb hem hier wel op m'n schijf staan maar m'n pc draait hem niet echt soepel, zal eind dit jaar worden dat ik ga upgraden
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef TC03 het volgende:
GTA: SA > GTA IV in elk geval.
Kan me er nog steeds dood aan ergeren. Overal kreeg IV tienen. Het verhaal zou geweldig zijn, er zou enorm veel te doen zijn, blablabla. Nou, het viel vies tegen. Het spel zag er aardig uit, maar was niet revolutionair. Dat je kan biljarten en bowlen is leuk, maar niet meer dan dat. Verder is er niks veranderd, en is het spel alleen maar saaier geworden. Die journalisten die zeiden dat 'het verhaal zo geweldig was' zijn in hun jeugd waarschijnlijk niet verder gekomen dan de achterkant van de Donald Duck, want het verhaal was erbarmelijk slecht. Het ging ongeveer zo:
- Nico: I am looking for that special someone.
- Willekeurige opdrachtgever: Oké, maar je moet eerst even dit doen.
Herhaal dit 300x en je hebt het verhaal van GTA IV. Nico is niet meer dan een figurant, en deze constatering heeft mij diep gekwetst toen ik de eindcredits voorbij zag rollen in mei 2008.
Hoe anders was dit in San Andreas, het spel der spellen. Natuurlijk, je speelt met een neger, en de jaren '80 sfeer vind ik persoonlijk ook leuker, maar San Andreas was veel beter uitgewerkt dan Vice City. De omgeving was prachtig. Gevarieerd ook. Dorpjes, grote steden, ghetto's, rijke buurten, bergen, woestijnen, moerassen, bossen. Grote bruggen, landweggetjes, snelwegen, alles zat erin. Het verhaal was ook honderd keer beter dan IV en naar mijn mening ook beter uitgewerkt dan VC, alhoewel het een nek-aan-nek race zou zijn. Hoe dan ook, in tegenstelling tot IV heb je in SA ook echt het idee zelf vooruitgang te boeken.
Je hebt echt het idee dat het spel om jou draait en dat het verhaal verandert naarmate de situatie van CJ verandert. Het is ook leuk om te zien dat veel personages aan het begin aan het eind een totaal andere rol hebben. Natuurlijk, het is geen Scorsese, maar het verhaal zit wel daadwerkelijk vol intriges en verraad. In GTA IV is de enige identiteit die je aan Niko kan ontlenen aan het eind van het verhaal dat hij nog steeds bij elke missie zegt 'as long if you pay me, I will do the job' ook al heb je $500k aan geld (waar je niks mee kan doen). In San Andreas is het karakter van CJ een product van het verhaal.
Buiten dat was SA tien keer grappiger en waren de missies veel leuker en gevarieerder.
Zo, ik heb gesproken.
QFTquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden
Aub geen Nederlandse versie, voor we muziek van band zonder banaan en frans bauer horen, tijdens het neuken van een hoer in een oude daf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ik hoop eigenlijk eens een keer op een andere stad. Londen, Tokyo of Moskou ofzo
Jawel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:38 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Aub geen Nederlandse versie, voor we muziek van band zonder banaan en frans bauer horen, tijdens het neuken van een hoer in een oude daf.
Zoals jij het verteld is het leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Jawel.GTA Damsco!
En dan een jay klappen terwijl je in de plaatselijke soos onder genot van een jajem een smerig wijf played. En dan thuis aangekomen baas topics openen op FOK! over je vrijer. Jeweet! En dat je in oude golfjes kunt racen op weilanden en een drijfhuis kopen als save-place. Geniaal toch!
mij gelukt hoor maar het spel ligt alweer een half jaar niet afgemaakt in de kast, ik ben meer van hetw illekeurig moorden ipv missiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:14 schreef Pacmaniac het volgende:
GTA IV is zoveel beter dan de voorgaande delen. Nico slechts een figurant? Mwoah je kan in het spel zelf bepaalde keuzes maken (wie je wel of niet afmaakt maar ook welke chick je wilt hosselen)
Nadeel vond ik de makkelijke missies ( story uitgespeeld in ca 24 uur)en natuurlijk het feit dat het schijnbaar niemand lukt om die frigide teringhoer Kate een beurt te geven.
Daarnaast de graphics:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf. Vice City en Sa waren geweldige games maar inmiddels grafisch zeer gedateerd.
Dat is niet meer dan een gimmick. Niko zelf is in de verhaallijn verder passief aanwezig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 04:14 schreef Pacmaniac het volgende:
Mwoah je kan in het spel zelf bepaalde keuzes maken (wie je wel of niet afmaakt maar ook welke chick je wilt hosselen)
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef TC03 het volgende:
GTA: SA > GTA IV in elk geval.
Kan me er nog steeds dood aan ergeren. Overal kreeg IV tienen. Het verhaal zou geweldig zijn, er zou enorm veel te doen zijn, blablabla. Nou, het viel vies tegen. Het spel zag er aardig uit, maar was niet revolutionair. Dat je kan biljarten en bowlen is leuk, maar niet meer dan dat. Verder is er niks veranderd, en is het spel alleen maar saaier geworden. Die journalisten die zeiden dat 'het verhaal zo geweldig was' zijn in hun jeugd waarschijnlijk niet verder gekomen dan de achterkant van de Donald Duck, want het verhaal was erbarmelijk slecht. Het ging ongeveer zo:
- Nico: I am looking for that special someone.
- Willekeurige opdrachtgever: Oké, maar je moet eerst even dit doen.
Herhaal dit 300x en je hebt het verhaal van GTA IV. Nico is niet meer dan een figurant, en deze constatering heeft mij diep gekwetst toen ik de eindcredits voorbij zag rollen in mei 2008.
Hoe anders was dit in San Andreas, het spel der spellen. Natuurlijk, je speelt met een neger, en de jaren '80 sfeer vind ik persoonlijk ook leuker, maar San Andreas was veel beter uitgewerkt dan Vice City. De omgeving was prachtig. Gevarieerd ook. Dorpjes, grote steden, ghetto's, rijke buurten, bergen, woestijnen, moerassen, bossen. Grote bruggen, landweggetjes, snelwegen, alles zat erin. Het verhaal was ook honderd keer beter dan IV en naar mijn mening ook beter uitgewerkt dan VC, alhoewel het een nek-aan-nek race zou zijn. Hoe dan ook, in tegenstelling tot IV heb je in SA ook echt het idee zelf vooruitgang te boeken.
Je hebt echt het idee dat het spel om jou draait en dat het verhaal verandert naarmate de situatie van CJ verandert. Het is ook leuk om te zien dat veel personages aan het begin aan het eind een totaal andere rol hebben. Natuurlijk, het is geen Scorsese, maar het verhaal zit wel daadwerkelijk vol intriges en verraad. In GTA IV is de enige identiteit die je aan Niko kan ontlenen aan het eind van het verhaal dat hij nog steeds bij elke missie zegt 'as long if you pay me, I will do the job' ook al heb je $500k aan geld (waar je niks mee kan doen). In San Andreas is het karakter van CJ een product van het verhaal.
Buiten dat was SA tien keer grappiger en waren de missies veel leuker en gevarieerder.
Zo, ik heb gesproken.
Juist wel! En dan vooral als je frontaal tegen een muur rijdt dat je door de vooruit klaptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef Wooldoor het volgende:
Het beste van GTA VC vergeleken met GTA 4 is het simpelweg rijden in auto's. Hoe verschrikkelijk kut de auto's in 4 rijden, het is gewoon niet leuk meer. Waar je in VC nog de ergste chrashes maakte waar je helemaal kapot om ging zie je dat in 4 maar zelden.
VC kon je na een tijdje gewoon met je ogen dicht spelen en het verveelde nog niet.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:58 schreef Pacmaniac het volgende:
GTA IV heeft ook een of ander Duits nummer. Ein zwei drei lalala . Geen polizei.
Dat sowieso. Maar wellicht dat mensen er nog aan moeten wennen ook. Toen SA uitkwam was het ook een deceptie t.o.v. Vice City. En nu is SA opeens legend vergeleken met IV?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:27 schreef Gamer_V het volgende:
Rockstar weet hun muziek goed uit te zoeken![]()
[..]
Ook een verrassend tof nummer. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |