quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Ik heb alle stations van Vice City en San Andreas op heul veul cd's, jwz, voor als ik in mijn wagen cruise.
Wat is het verschil tussen die soundtracks?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
De soundtrack van Vice City Stories is ook de moeite waard, nog meer Flash FM
VC Stories in een spin-off voor de PSP (speelt zich 2 jaar voor het origineel af ofzo), en ze hebben dus voor elke zender opnieuw uren aan radio gemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die soundtracks?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
VC Stories in een spin-off voor de PSP (speelt zich 2 jaar voor het origineel af ofzo), en ze hebben dus voor elke zender opnieuw uren aan radio gemaakt.
Kortom: meer van hetzelfde
Ja wat een onzin altijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met intro van de ingame-radio:
"What was I saying? Oh oh yeah old people... Go back to where you came from..." bla-di-bla..![]()
We automate the sequence and speed for my getaway, ticket to the edge is nowhere to hide, call up the boy. let's go for a joyride..quote:
Ook verkrijgbaar voor PS2 heurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Alleen balen dat het alleen op de PSP is.
Af en toe jammer dat ze de muziek onderbrekenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verdomme. Wat zijn dat toch klassiekers die je vroeger in GTA VC hoordeLekker op Flash FM zetten en dan lekker op je motor rondrijden
En dan was het genieten geblazen.
Compilatie![]()
Ben ik aan het checken maar ik moet af en toe even een nummer luisteren tussendoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wat een onzin altijd![]()
. Dat hoor je ook in die 1e link van mij
Godver ja, fucking Gangster Friday. Wat een themesong!quote:
Eindelijk! Heb altijd al willen weten hoe dat nummer heettequote:
Einzweidreihertmitgeweiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:58 schreef Pacmaniac het volgende:
GTA IV heeft ook een of ander Duits nummer. Ein zwei drei lalala . Geen polizei.
Idd man, echt te erge shit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
Die talk-meuk met bellende mensen was juist geniaal
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Idd man, echt te erge shit.
"...Don't forget to join our weekly Ammunation Endangered Species-barbeque!..." enzo
uahahahah. master.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pressing Issues, Hosted by Maurice Chavez![]()
Dat mag ik niet meer aanzetten tijdens het auto rijden van de rechterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:34 schreef MASD het volgende:
Ik heb alle stations van Vice City en San Andreas op heul veul cd's, jwz, voor als ik in mijn wagen cruise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |